Ja klopt maar hij plaatste het bericht gisteren al rond 20u 
Het gaat om 19-9-2019, 18.00 uur NL tijd krijg je 10 uur met EA Acces.
Ja nog 22 uur wachten 
Is er ook een mogelijkheid om EA acces via iDEAL te kunnen betalen ivm dat ik geen creditcard heb?
ik heb het met bankkaart kunnen betalen op ps4
Met je ING bankpas bedoel je bijvoorbeeld?
Je kan alleen betalen met een creditcard of paypal.
Vind het ook vreemd dat je niet met iDEAL kan betalen
Ja bij lukte dat. Nu is het zo dat ik wel uit België kom en de betaalmogelijkheden verschillen vaak per land heb ik al gemerkt.
Heb fifa geinstalleerd en ea acces, maar er staat dat ik te vroeg ben. WTF?!
Dag spoon0612, ik ben nieuw hier, heb een probleempje en hopelijk kan jij me geleden, zie je hier regelmatig passeren. Ik speel Op de pro evolution soccer instellingen. Dit wilt zeggen dat schieten bij mij vierkantje is en voorzetten rondje. Verder moet ik sprinten ook switchen van r2 naar r1. En dan de belangrijkste is het bewegen. Ik doe dat mzt het d-pad. Al 10 jaar op Fiffa. Nu kan ik de kapbewzgingen niet meer doen. (Schieten en passen achterelkaar) ook andere bewegingen zoals achter het steunberen
Kappen lukken ook niet meer. Ik heb sinds deze nacht gemerkt dat als ik mijn d-pad switch naar bewegen met de stik het wel terug werkt. Maar voor mij is dit onmogelijk spelen. Doe dit al 10 jaar zo namelijk. Weet jij of iemand op het forum hier een oplossing voor.?? Hopelijk wel en hopelijk tot hoors
Ook mijn spel lukt niet, heb EA pas en duurd nog 7dagen en 3 uur blijkbaar voor hij doawnload.
Met standaard editie heb je niet 10 uur early access???
Je moet naar de Access hub gaan op je console.
Die downloaden en als je hem hebt gedownload zie je fifa 20 staan. En dan kun je hem downloaden.
Mss een domme vraag maar waar staat dat ergens🙄
Als je in PS store zit ea access beginnen intypen en komt er van zelf. En je hoeft het spel nog niet eens gekocht hebben. Ik speel nu ondertussen sinds 19.40 en heb de game nog niet gepre-orderd.
Je kan de leeftijd van een eigen speler weer instellen op 16 jaar. Het gaat tot 2002! Kan je bijvoorbeeld al Ansu Fati maken zolang hij nog niet in de game zit.
Merci man. Ben hem nu aant downloaden. Kan blijkbaar wel maar 10 uur spelen.
Zijn er nog nieuwe clubs toegevoegd aan de game die nog niet bekend waren?
Ik zie in CM dat de oude CL poules geselecteerd zijn, wat is dit dan voor amateuristische zooi! Dus Ajax zit bij AEK, Bayern en Benfica…