Als je FIFA 20 op PC speelt is het dan zo dat je dan dezelfde videokaart nodig hebt bij de game zelf als bij de demo?
Is het mogelijk om op de ps het spel alvast te downloaden, zo ja hoe moet dit dan, of kan dit pas om 12 uur?
Uiteraard. Als de demo draait, gaat de full game ook werken.
Zag bij spelerseigenschappen dat Dekking is vervangen door Defensief Inzicht, wellicht is dit ongeveer het zelfde.
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is er toch geen update qua spelers. In het geval van PSV; Lozano, Aboukhlal, Ramselaar etc allemaal nog bij PSV en Mitroglou En Doan niet bij PSV. Of is dit bij iemand anders wel het geval? Zou nogal een aanfluiting zijn namelijk als dit echt zo is…
Ik heb via premier access al sinds donderdag toegang tot FIFA 20 en er is inderdaad nog steeds geen update geweest. Gelukkig speel ik op pc en heeft iemand buiten EA het gefixt en gedeeld, maar het is inderdaad een schande.
Denk dat die updates vrijdag zullen komen, als de echte game uitkomt. Net als de CL-poules die niet kloppen
Ik heb de Ultimate Edition gekocht voor op de ps, maar als ik hem nu wil downloaden kan ik het spel nergens vinden en staat er in de ps store niet voor aankoop beschikbaar. Weet iemand wat ik moet doen?
Klopt het dat het een nog groter drama is met de AI dan afgelopen fifa? Lees veel berichten over gekke opstellingen etc, Everton die in seizoen 1 kampioen speelt?
Klopt tot nu toe wel, zal wel worden gepatched. Want ik speelde dus tegen Bayern en zag 8 jeugdspelers erin. Ging naar teamstatestieken en zag dat Neuer, Lewandowksi enzo speelde nog geen minuut. Dus ben even gestopt met career mode.
Het is ieder seizoen hetzelfde liedje met EA en de release van Fifa.
Ze brengen een game uit waarbij de selecties geen eens up to date zijn. Je betaald toch voor een afgewerkt product, het is een lachertje als je de gameplay beelden van de game ziet waarbij verdedigers letterlijk overhoop geschoten worden door een hard schot van een aanvaller…
Ik lees dit ook erg veel en heb het in YouTube video’s voorbij zien komen, maar waar ik mij vooral over verbaas was dat dit één van de belangrijkste punten was die opgelost zou worden. Hopelijk weten ze dit snel op te lossen, anders is de overstap naar PES waarschijnlijk snel gemaakt voor veel spelers die zich voornamelijk met carrière mode bezighouden.
Ik heb overigens het spel zelf nog niet en is dit volledig gebaseerd op wat ik hoor en zie van andere, maar het baart mij wel al zorgen.
Denk dat dit allemaal vrijdag wel gefixt is hoor. Net als die incomplete selecties en de incorrecte CL/EL-poules
Als de ergernissen de overhand nemen, is het toch eenvoudig?
Dan koop je FIFA niet meer? Ik speel het al jaren en ben telkens enthousiast over de vernieuwingen en kijk dus halsreikend uit naar vrijdag!
Trouwens, iemand een idee of je tijdens je carrière de naam/uiterlijk van je manager kan veranderen/aanpassen? Stel dat je start met huidige manager A, maar die wordt ontslagen in real life, kan je dan aanpassen naar nieuw aangestelde manager B? 
Ik heb deze editie van Fifa ook niet gekocht. Leuk dat je elk jaar enthousiast bent over de “veranderingen”, ieder zijn eigen keuze en mening. Maar ik heb het voornamelijk over de algemene kwaliteit van het spel, dat gaat gewoon met rasse schreden achteruit. Als mensen €50,- + neerleggen voor een game dan verwacht je dat die kleine dingen eruit gestreken zijn en je gewoon met plezier en zonder ergernissen een nieuwe game kunt spelen.
Ik ben ook erg enthousiast over de nieuwe toevoegingen in career mode. Echter ga ik de game pas kopen wanneer er een patch geweest is. Ik heb geen zin om een game te spelen met enorme bugs, zoals nu het geval is. Dat teams niet hun sterkste spelers opstellen is al iets van een aantal fifa’s terug. Dit jaar lijkt het alleen 10x erger. Ook vind ik het wel heel vreemd dat EA de selectie en CL/EL poules nog niet up-to-date heeft. Volgens mij is dat niet zo heel veel werk voor een gigant als EA.
Daarnaast zegt het natuurlijk ook vel dat Volta al wel een patch heeft gehad, na een aantal klachten. Maar career mode nog steeds moet wachten op een patch.
Ik ga er vanuit dat die patch vrijdag wel komt
Ik volg het ondertussen allemaal wat op de officiële fora. Het is een schande. Squads zijn nog steeds niet up to date, AI teams stellen hun beste spelers niet op, transfers zijn nog steeds enorm onrealistisch en er blijkt een soort bug te zijn dat verdedigers soms gewoon stoppen met verdedigen. Alle mensen die extra betaald hebben om vroeger te kunnen spelen zijn bedot. De mensen van EA geven op de fora aan dat ze er mee bezig zijn, maar meer info kunnen ze niet geven.
Zelf heb ik voorlopig enkel Origin Premier Access gekocht. Als de bovengenoemde issues niet zijn opgelost tegen dat mijn maand afloopt koop ik FIFA 20 gewoonweg niet.
Ja bizar, heb hem vandaag gekocht maar voor wat eigenlijk? Ben nu voornamelijk een beetje Volta aan het spelen. Omdat carrière nu totaal geen zin heeft.
Idem. Gelukkig amuseer ik me daar voorlopig nog wel mee, maar dat blijft niet duren.