FIFA 20 - Algemene Discussie

Heb alleen profclub gespeeld met wat maten. Drama dat je een spel zo uit brengt. Zo moeilijk is een speler update niet. Alle gegevens zijn al binnen bij de editors alleen EA heeft ze niet doorgevoerd.

Weet er iemand wanneer de laatste transferupdates in fifa gaan gebeuren?

Tussen 23u en 2u van deze nacht verwacht ik die. EA update de selecties altijd van donderdag op vrijdag nacht. Aangezien het spel morgen voor iedereen toegankelijk is denk ik dat ze er wel werk van gemaakt zullen hebben om tegen de officiële release alle selecties en groepen van de Europese tornooien op orde zullen hebben.

Ik heb zelf ook 2 vraagjes:

1. Aangezien ik FIFA al kon spelen via ea Access en dit ook een download was van ongeveer 60gb moet ik dan wanneer ik FIFA straks aankoop deze weer opnieuw downloaden of niet?

2. Hoe kan ik die EA Access het beste opzeggen? Is dat via de PS store mogelijk?

1. Nee je hoeft fifa niet opnieuw te downloaden ze vragen of je over wilt gaan op de disc. Tenminste dat was bij mij zo.
  2. Je kan het via ea Access hub opzeggen als ik het goed heb.

Toch echt maf dat ze niet de moeite doen om de selecties up to date te brengen voor de mensen met early access. En nog maffer dat daar ongelooflijk veel consternatie over ontstaat op twitter en EA’s officiĂ«le fora, en dat ze daar enkel op reageren met ‘we werken eraan maar kunnen niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn’.

@Aron1997 Om je EA Access op te zeggen ga je naar je in je EA Access hub, dan naar je account en daar ga je auto renew uitzetten en klaar.

Ja het gaat helemaal nergens over, lees ook een hoop over bugs waarbij aan het begin van het volgende seizoen de CL en EL poules niet worden opgevuld met teams. Kan me geen launch van Fifa herinneren die zo geplaagd word door bugs of slordige fouten. Blij dat ik alleen early access voor een maandje heb genomen

De squads zijn up to date, maar de bug waarbij teams niet hun beste elf opstellen is nog niet opgelost.

Oh ja: Ribéry is weer toegevoegd, maar zijn face scan is plots verdwenen. Pure incompetentie bij EA.

FUT ontvangt meerdere updates binnen enkele uurtjes voor issues terwijl careermode nog steeds ruim een week wacht op een update om gamebreaking bugs te verhelpen

Het is al wat dat de squads nu pas up to date zijn. Maar wat denk je zal je mid career die update van de sterkere teams kunnen toepassen? Oftewel is het wijs om al te starten met een career?

Ik zou lekker wachten op een patch en careermode opnieuw starten. Waarom aan iets beginnen als je weet dat het fout gaat?

Ja maar zou een patch ook wijzigingen kunnen brengen aan een bestaande career save? Kijk de squads zijn nu op to date dat is 1 die je niet achteraf kan doen. Maar dat grotere teams met b team spelen, is dat later over te patchen?

Ik heb geen idee hoe EA tegenwoordig werkt met patches. Maar als je nu een bestaande save hebt waarbij de top teams niet met de sterkste elf spelen en dus mindere resultaten hebben geboekt, dan is je save toch eigenlijk al verpest? Lijkt me leuker als het zo realistisch mogelijk is.

Ja heb je gelijk in. Alleen wil gamen!! :stuck_out_tongue: Kan ook vast een test save maken. Misschien zonde van me tijd maar zal het zien. Begin toch in de eredivisie weet niet of de selecties van ajax en psv zoveel kunnen veranderen met hun opstelling.

Ik zou voorlopig wachten met career mode. Op deze manier is er echt niets aan.

Staan de Europese groepen wel goed nu?

Jazeker. Heb ik al getest in career mode.

Ik krijg elke keer een fout melding als ik fifa 20 op start heb er afgelopen dagen geen last van gehad nu op eens wel heeft iemand er ook last van?

Ik ben blij dat die gokwet er eindelijk doorheen is waardoor je bij al die clubs nu wel de shirtsponsor ziet. Maakt het allemaal toch wat realistischer.

Heb sinds vandaag het spel en toen ik hem voor de eerste keer opstarte had ik geen enkel probleem totdat ik een wedstrijd via aftrap wilde spelen. Toen kreeg ik een fout melding en als ik hem daarna opstart ook steeds, behalve als ik ‘verbinding maken met EA servers’ annuleer. Dan kan ik vervolgens gewoon als nog verbinding maken en alles spelen behalve aftrap, denk dat het een storing is ofzo.