Aogo als je je spel op Engels zet dan was het sowieso al verholpen hè.
EA heeft net bevestigd dat we op korte termijn geen patch moeten verwachten voor Career Mode. Ik vind het echt schandalig dat een miljarden producten als EA een game uitbrengt met zoveel bugs in een bepaalde game mode. Om die reden heb ik FIFA 20 ook nog niet in huis gehaald. En het zal mij niks verbazen als een patch voor career mode nog een maand (of misschien zelfs meer) op zich laat wachten. Zolang career mode niet gefixt is, koop ik de game simpelweg.
Weet ik. Maar ondanks dat ik de Engelse taal goed machtig ben vond ik het alsnog irritant om alleen daarvoor op Engels te zetten.
Idem. Wat een schande.
Ik hoop dat deze Fifa een goede les vormt voor de mensen die elk jaar Fifa blind kopen… Je ziet het al jaren bij EA, niet alleen Fifa maar ook de Battlefield serie word helemaal naar de tering geholpen… Alles om de pre-orders, en in-game aankopen te stimuleren en om de winst maar te maximaliseren.
Mooi om te zien in de tweets van Corey, dat ze gewoon eerst prioriteit geven aan FUT. Schept weer veel hoop voor career mode Fifa 21
Wat een schande. Maar het boeit niemand bij EA. Het is dat ik co-op speel, anders zou ik geen FIFA meer kopen. EA is een k*tbedrijf en klantvriendelijkheid kennen ze alleen richting FUT-spelers. De dag dat FUT is bedacht, is het einde van FIFA gebleken, sindsdien is het alleen nog maar om dat verschrikkelijke geldlokkertje van EA gegaan.
Nu heeft EA weer een giga-blunder gemaakt door de selecties, die ze gister up-to-date hadden gemaakt, weer terug te draaien. Dus als je al een carrière begint, begin je met verouderde selecties. Ik ga wel PES doen met een patch, daar werkt een spel tenminste als het uitkomt.
Nou, ik sluit me bij jullie aan. Heb het spel al afgesloten voordat ik überhaupt ook maar één wedstrijd gespeeld heb, haha. Ik koop het voornamelijk voor CM. Nu las ik al dat niet de beste spelers worden opgesteld en nu heb ik zelfs met downloaden van de nieuwste selecties nog steeds Elneny en Mkhitaryan bijvoorbeeld bij Arsenal. Verder is ook de CL en EL nog van vorig seizoen. Het spel lijkt gewoon nog niet klaar.
Nog nooit overkomen dit haha.
Ben met early acces een carrière met de Fc Cluj gestart, eén van de beste teams in Roemenië. Nieuwe league in fifa en had geen zin om in een broken premier league te spelen.
Ben nu in seizoen 2, en mijn drie favoriete spelers in FIFA 20 zijn van de Faroer Eilanden🤣
Je ziet op SOFIFA staan waarom je de oude selecties hebt. Ze hebben een update van 26-09 met alle goede selecties. Daarna een update van 27-09, waarin ze de selecties van 22 augustus hebben gepakt. Die was nog zonder de (meeste) verwerkte zomertransfers.
Weet je, ik was gewoon aan carriere begonnen als de selecties klopte. Want dat niet gebruiken van de beste spelers, tja, daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik merkte het wel, maar het stoorde me niet. Alleen het is én dit, en andere fouten, en die selecties… ik ben er wel klaar mee. Het is dat PES zoveel nep clubs heeft, anders was ik al lang overgestapt. Op PS4 heb je nog wel de mogelijkheid om een soort van patches te installeren, dus ik ben daar naar aan het kijken. Ik verwacht, als ik die tweets zo lees, dat FM 20 nog eerder uitkomt dan een patch om CM werkend te maken. Het is werkelijkwaar schandalig wat EA doet. Eigenlijk zouden we allemaal gecompenseerd moeten worden, en waarschijnlijk doen ze dat ook, door je FUT-pakketjes te geven ofzo. En daar hebben CM-spelers weer niks aan…
Volgens mij komt binnekort alweer een bestandje beschikbaar waarmee je met echte teams kunt spelen in PES, in plaats van ‘North london FC’ enzovoort. Als dat eerder beschikbaar is dan de career mode patch van FIFA, stap ik over naar PES. En FIFA 21 zal echt heel wat moeten brengen wil ik nog terug komen naar FIFA. Wat ik ook gewoon niet begrijp is dat EA in augustus zegt dat de teamselecties in FIFA 20 verbeterd zouden zijn, in vergelijking met voorgaande jaren. En nu is het 10x erger…
Klopt het dat de selecties nog steeds niet ge-update zijn in de game? Op Sofifa staat wel een nieuwe update maar als ik de nieuwe selecties download is er niks veranderd
Ze hebben ze opnieuw geüpdatet, maar daarmee hebben ze de selecties gewoon teruggedraaid. Blijkbaar zorgde de juiste selecties voor crashes.
EA heeft nooit gehoord van kwaliteitscontrole? Het word met de dag treuriger…
Iemand heeft misschien een fix gevonden: https://www.reddit.com/r/FifaCareers/comments/daavmm/accurate_current_league_tables_potential_fix_found/
Samengevat: die kerel denkt het volgende: in pre season tournaments stellen teams niet hun sterkste elf op om jeugspelers en b-spelers ook kansen te geven, wat best realistisch is. Die zwakkere opstellingen worden echter in het echte seizoen ook overgenomen. Dus als je niet meedoet aan pre season tournaments zou het beter moeten zijn.
Heb dit zelf nog niet getest, maar mensen die het wel getest hebben laten toch mooie resultaten zien.
Heeft EA al gereageerd op alle commotie mbt CM? Je zou toch een spoedige update verwachten als je onderneming zo slecht in het nieuws is.
Iemand enig idee wanneer we de juiste update weer kunnen verwachten?
Ik denk dat het best mogelijk is. Voor ik op deze forum kwam had ik nog niet gehoord van deze bug. Maar ik sla ook altijd het voor toernooi over. Vandaar dat het mij misschien nooit is opgevallen.
Hier reageert EA op alle commotie. Kortom, ze zijn alle problemen aan het onderzoeken.
Het is toch te triest dat spelers zelf oplossingen aan het vinden zijn. Overigens lees ik in dat topic ook veel over een transfer bug. Spelers verkopen hun beste spelers en halen er vrijwel niks voor terug. En het schijnt ook alleen in de PL te zijn. Wellicht is alleen de PL kapot.
Ik speel FIFA20 op de PC en gisteren werkte alles prima. Vandaag wil die echter niet meer opstarten. Telkens als ik op ‘spelen’ klik kom ik verder, maar telkens wanneer die zegt ‘live wedstrijden laden’ sluit-ie zomaar af. Iemand een idee wat ik kan doen?