FIFA 20 - Algemene Discussie

Ja klopt duurt vaak lang voor hij in beweging komt en loopt vaak te vaak door in de 16 dat hij op een halve meter van de keeper staat.

Ja heb ik ook vaak last van

Dat vind ik echt al edities zo. Als de spits een meter zou zakken staat hij perfect voor het doel. Positionering is vaak slecht wanneer je van de flank komt.

1 like

Wat trouwens ook zeer hinderlijk is: teams die hun spelers niet beschikbaar stellen voor verhuur als je probeert ze te huren en dan vervolgens wel aan random teams in andere competities verhuren… iemand hier toevallig een trucje voor?

1 like

Voor al deze problemen zijn oplossingen: overschakelen naar PC en met mods spelen. Wel makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk.

1 like

Niet vergeten dat een groot deel hier Nederlands is he @Raindog. Een nieuwe PC + FIFA is een rib uit mijn lijf. :wink:

1 like

Hahaha :+1: , ik heb dat trouwens ook voor en is inderdaad enorm ergerlijk!

Aan alle Beneluxers, zoals @db1512, @UNIQ22, @Ryanajax, … die met een LaLiga-team carrière spelen: hebben jullie geen last van deze vreselijk irritante bug?! :face_with_symbols_over_mouth:

Voor alle duidelijkheid: alle updates zijn doorgevoerd en toch blijft ie mij parten spelen! #Spelverderf

Zijn pc’s duurder bij jullie dan? Maar een PC die FIFA goed kan draaien is sowieso duur, vandaar dat ik aangeef dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. En zelfs als je PC het spel perfect aan kan, is het soms nog maanden zoeken naar de juiste settings. Ik heb pas sinds een paar weken een echt goed draaiende FIFA 20, door simpelweg mijn directX één versie terug te draaien. EA faalt op elk vlak.

Ik denk eerder dat @Luuk bedoelt dat wij Nederlanders toch wel een beetje bekend staan als een zuinig/gierig volkje :wink:

Deel je mening over EA wel, al blijft het wel bijzonder dat ik wel gewoon Fifa blijf spelen. Moet wel eerlijk toegeven dat waar ik afgelopen jaren blindelings naar de Mediamarkt fietste op de dag van de release ik voor komend jaar wat terughoudender ben. Ga het eerst een tijdje aankijken voordat ik Fifa 21 zou kopen, eerst maar eens zien of er komend jaar eindelijk eens wat verandert…

Voor me the same. Wacht het eerst een tijd af, wat de oordelen zijn, voordat ik ga kopen. Zeker als je ziet hoeveel bugs er zijn (geweest).

Heb hier tot op heden slechts eenmaal last van gehad. Weet eerlijk gezegd ook niet hoe het te verhelpen valt of het ontstaat, maar duidelijk is wel dat de bug er maar niet uit wilt gaan.

1 like

Ik zeg ook al een paar jaar dat ik het niet meteen ga kopen, maar telkens ga ik toch weer voor die Origin First Access of whatever om het spel zo vroeg mogelijk te kunnen spelen. Mijn probleem is toch vooral dat ik niet terug wil naar de gameplay van FIFA 19 van zodra ik de demo van 20 gespeeld heb, met altijd weer nieuwe toevoegingen.

Er is ook gewoon geen concurrentie voor EA, wat eigenlijk toch jammer is.

Heb hier trouwens ook zo nu en dan last van, zeer irritant. Na de bug dat de Premier League layout bleef hangen nu dit…:sweat_smile:

1 like

@Ryanajax, toevallig niet bij jouw openingswedstrijd van het seizoen? :roll_eyes:

@db1512, inderdaad! Er wordt duidelijk niets uit de voorgaande bugs geleerd …

Hoe verhelpen jullie je dan?

Bij mij is het gekke dat ik eerst tot 5x toe telkens de wedstrijd herstartte. Resultaat: hetzelfde. :angry: Toen ik op zoek was of nog anderen er op sociale media er over klaagden, liet ik de PS4 op z’n startscherm staan, zo’n tiental, vijftiental minuten.

Ik besloot het uiteindelijk nog éénmaal te proberen, startte FIFA, m’n carrière, de wedstrijd en net na de “coming up next”-intro, waar je spelers ziet opwarmen, drukte ik op X en het werkte zoals het hoort te werken! :astonished::star_struck: Ik kon de wedstrijd probleemloos uitspelen … Laat ons hopen dat dit bij die ene keer zal blijven, al vrees ik ervoor … :roll_eyes:

Ik speel echt in bijna alle competities. Italie, Nederland, Duitsland, Engeland en Spanje, bij geen een de bug dat er iets permanent in beeld blijft staan. Ik wissel veel van carriere team maar ook tussen fifa en cod

1 like

Ik ben nog actief in de Segunda División met Deportivo… Hopelijk heeft EA dit gefixt voordat ik de Primera División bereik want heb het wel een beetje gehad met de bugs ondertussen.

Ik hoop het van harte met je mee … :smile::crossed_fingers:t3: Maar LaLiga Smartbank heb je dit niet voor? Zo nee, gelukkig … :face_with_raised_eyebrow:

Nee gelukkig niet. Komt omdat de LaLiga Smartbank geen official broadcasting package heeft.

1 like

Da’s ook raar eigenlijk, dat zij geen broadcasting package hebben. Die is namelijk hetzelfde als die van de Primera Division, alleen dan in het wit i.p.v. zwart