Zal ongetwijfeld een financiële afweging zijn geweest van EA om alleen de broadcast rechten van LaLiga Santander in het spel te verwerken.
Ja kan wel. 2. Bundesliga heeft het bijvoorbeeld wel
Misschien een rare vraag maar zijn jullie in een carrière ook bezig met rugnummers. Ik wil voor seizoen 2 met Arsenal veel veranderingen doorvoeren qua rugnummers. Heb het nog niet helemaal uitgewerkt omdat ik nog in seizoen 1 zit.
Hoe voegen jullie een echte manager toe (bv Ronald Koeman of Erik ten Hag)?
Ja ik wel. Zo heb ik Guendouzi nummer 6 gegeven in S1 en Martinelli in S2 nummer 7. Dit heb ik wel pas gedaan nadat ze het verdiend hadden met goeie prestaties in echt in mijn toekomstplannen voorkomen. Niet dat ik zomaar een random talentje nummer 7 ga geven. Ook aankopen geef ik een nummer dat bij ze past. Memphis bijvoorbeeld 11 gegeven, De Vrij 5, etc.
Of bedoel je dit niet?
Er zijn een aantal Youtubers die wat tutorials online hebben staan. Even de trainer naam + Fifa 20 intikken en je vindt vast wel iets!
@RVDH ik pas de rugnummers ook aan naar wat bij de speler past. Basisspelers probeer ik zoveel mogelijk 1/11 te geven, tenzij een speler bij voorkeur met een ander nummer speelt (bijvoorbeeld Azpilicueta met #28).
Ik hou me daar ook graag mee bezig: bij nieuwe spelers kijken wat hun nummer was bij hun vorige club of ze een speciale voorkeur hebben. Huidige spelers die vb ook ‘n voorkeur hebben, maar het nummer is al gekozen, kunnen het krijgen bij een (eventueel) vertrek van die ene speler.
Dit bedoelde ik ja, wil het ook zo aanpakken maar moet nog nadenken erover, Thanks!
Ik kijk altijd welk rugnummer ze het vaakst hebben of als favoriet hebben. Daar probeer ik dan aan te voldoen, of ik zoek dan naar een deling of vermenigvuldiging van dat nummer. Maar het is niet zo dat ik een ideale 1-11 in mijn hoofd en die rugnummers aan die spelers geef.
Ik zou graag een carrière bij Betis beginnen met Joaquin als coach. Alleen, hoe ik dit? Aangezien Joaquin nog als speler in het spel zit…
Spelerscarriere met hem beginnen en dan stoppen, alleen vaak krijg je kleine clubs aangeboden. Dus je moet een Mod. nemen voor op de pc, anders gaat het niet.
Of hem bij Barcelona of Real Madrid plaatsen voordat je begint en dan hopen dat je wel bij Betis terecht kan.
ja klopt wat ik doe is eerst de laatste downloads uitvoeren dan de speler overzetten via clubtransfers, eenmaal dat gedaan is een spelerscarriere beginnen met de aangepaste selecties, dan heb je zowel je laatste download als je speler in die andere club. Je kiest voor echte speler en dan dus Joaquin en dan meteen op pensioen gaan en hopen dat Betis kandidaat is.
Ah thanks! Ga ik dat eens proberen.
Wie heeft nog meer het probleem dat op legendarisch het “vaak” te makkelijk gaat, maar op ultiem ben je in staat je controller door heel je huis te gooien. Nu hoor ik verschillende mensen praten of slides aanpassen. Heeft iemand een voorbeeld hoe hij/zij het heeft staan en of ik dan op legendarisch of op ultiem moet spelen
Ik gebruik de sliders van Sparring DK (iemand op YouTube). In de beschrijving van zijn video’s heeft hij zijn slider instellingen staan. Heb het alleen wel een beetje aangepast naar eigen voorkeur, maar zijn settings geven wel een mooie basis. Als ik jou was zou ik gewoon de sliders blijven aanpassen totdat je een goede set voor hebt gevonden. De sliders van operation sports zijn ook wel redelijk goed.
Top dankjewel ik ga er is mee aan de slag!
Een andere optie is om met manual controls te gaan spelen. Dan zie je pas hoe goed je echt bent.
Blijf me verbazen over de transfers in CM, haha. In m’n Milan CM heeft bijv. AS Roma best mooie transfers gedaan, door wat originele subtoppers te kopen en komt Frankfurt na de verkoop van Dost voor het derde jaar op rij Silva bij mij huren. Benfica huurt vervolgens een CV van me, waar ik eerder Dias van de club heb overgenomen. En dan speel je CL tegen Dortmund: Sergio Ramos en Joe Gomez achterin. Sancho en Luis Suarez als wingsbacks. Voorin een trio van Rashford, Haaland en Depay, lol… Lijkt wel een soort fantasy manager.
Dan gaat de lol er wel af he. Ze zouden die transfers aanpakken maar het lijkt nergens op. Zoveel slechte uitgewerkte onderwerpen.