Op pc is er een mod waarbij je transfers kan terugdraaien. Zonder zou ik het nooit tot S2 volhouden.
Kan er soms de lol nog wel van in zien.
Maar in mijn carrière seizoen 2 is Angel de beste spits van Arsenal en die gaat met pensioen. Dat is weer jammer
In de finale van de Carabao Cup pingels genomen tegen Tottenham… Lloris, Jimenez, Alderweireld, Verthongen en Davies mochten aanleggen. Daarna in de voorbereiding weer penalty’s genomen, bij de tegenstander was het wederom de achterste linie die aantrad.
Storende fouten die er maar in blijven.
@Raindog Toevallig een link naar deze mod?
Uiteraard: https://www.fifa-mods.com/FIFA20/Download/FIFA-Realism-Mod
Wel altijd alles goed lezen, en ik raad ook aan om een back-up van je hele FIFA-folder bij Program Files te maken, zodat je altijd nog een werkende versie achter de hand hebt. Je huidige careers ben je kwijt, en online spelen zit er ook niet meer in. Maar career mode is een pak beter. Ik gebruik hiernaast ook nog deze man zijn gameplay mod, een licentie mod (FIP20: (https://downloads.fifa-infinity.com/fifa-20/fifa-infinity-patch-20/)) en een hele hoop extra faces, waarvan deze de belangrijkste: https://twitter.com/FCB175/status/1249092869190815745
Hebben jullie ook wel eens dat je een héle goede reeks neerzet en je daarna zonder aanwijsbare reden ineens 6 duels op rij verliest?
Dus van Paulv2k4 de realisme en gameplay mod, plus fifa-infinity patch: allemaal tegelijk in Frosty?
Jup. Werkt perfect. Ik zet die van Paul bovenaan, FIP er net onder en daar achter echt belachelijk veel nieuwe faces :p.
Off: gebruik je een speciale game-pc/laptop voor FIFA of is dit niet perse nodig?
Niet zo slechte reeks maar wel dat je na zes duels gewoon in eens onmogelijk kan winnen. 3x op het aluminium, bal van de lijn en een super goede doelman op de lijn. Het is scripted, staat fifa wel om bekend eigenlijk.
Heb nu vooral dat ik 1 tegengoal kreeg in de eerste 6 duels en in de daaropvolgende 4 kreeg ik er ineens 11 om de oren.
Heb ook wel bepaalde fases moet ik zeggen per seizoen. Soms start ik moeizaam of verknal ik de koppositie door een maand lang niks te winnen. Is wel vrij realistisch, maakt het niet minder frustrerend.
Op canyourinit.com kan je makkelijk nakijken of jouw pc FIFA aan kan.
Thanks, zal vanmiddag even kijken!
Is het al gefixt dat de kampioen niet elk jaar echt amper punten verspeeld?
nog steeds niet zonder Mods…
Dat duurt wel erg lang.
Word ook niet mer gefixed. Er werd geklaagd dat de AI te makkelijk was, nu is het bijna onverslaanbaar
Is toch slecht is het teveel gevraagd om daarin een beetje variatie te hebben? Heb ook het gevoel dat er in elke competitie maar 2 teams kampioen kunnen worden. Mods voor ps4 zijn echt niet mogelijk he?
Ja klopt, ben gister toevallig na een lange tijd weer een carriere gestart. Maar met mijn aangepaste sliders is het zowat onmogelijk.
2-1 verloren van Valencia waar ik een geluksdoelpunt maak terwijl ik compleet overlopen werd. Wedstrijd erna tegen Mallorca 3-0 onderuit, moet maar weer eens gaan sleutelen aan die sliders…