FIFA 20 - Algemene Discussie

Sowieso career mode, de nieuwe features zien er toch interessant uit. Hopelijk zijn ze goed uitgewerkt en zitten er geen bugs in. Maar toch kijk ik ook uit naar Volta, en dan vooral de story mode. Maar alles staat en valt met de gameplay: als die tegenvalt ga ik er amper tijd aan besteden.

Career mode sowieso. Zou fijn zijn als je kan huren met optie tot koop. Lijkt me een logische en simpele toevoeging.

1 like

Ik heb een mailtje gedaan naar EA voor die optie tot koop en op het forum wat geplaatst. Misschien helpt het als meer mensen dat doen. Lijkt me super simpel om toe te voegen.

1 like

Hoop dat het iets helpt, tot FIFA 17 ging dat gewoon…

Game is allang af en zal naar alle waarschijnlijkheid getest worden op bugs. Ga er maar niet van uit dat ze functionaliteit toevoegen.

Iemand een overzicht van nieuwe faces in het spel?

zou kunnen, het aantal wisselspelers is sowieso een kwestie van een getalletje veranderen lijkt me…

Wat ze ook mogen aanpassen is wanneer je bij FUT Weekend League toe bent aan verlengingen, dat je recht moet hebben op een extra (vierde) wissel.

Deze regel werd sinds vorige zomer toegepast in het ā€˜echte’ voetbal: https://sporza.be/nl/2018/07/05/vierde-wissel-in-verlengingen-uefa-mogelijk/

Lijkt me een realistische toevoeging. Al betwijfel ik of ze het zullen doen, aangezien de vierde wissel ook al niet in FIFA 19 zat.

Dat ā€œgetalletjeā€ zal waarschijnlijk voor meerdere competities gelden waardoor het dat niet zo makkelijk zal gaan.

Ik weet wel dat dit toegevoegd is voor de carriĆØre modus van FIFA 20. Of dit ook bij FUT het geval is, is mij onbekend.

2 likes

Spelers in Spanje nemen hun schorsing van dit seizoen mee naar volgend seizoen. Dit is enkel in Spanje, doorgevoerd in FIFA en zodoende makkelijk in te passen. Zo ook een vierde wissel bij verlenging en in NL heb je 10 wissels maar onze competitie laten ze verder links liggen. Ik meen ook dat het play off systeem is aangepakt want in de Belgische competitie zaten er nogal wat fouten in.

Ben wel benieuwd naar hoe ze de fouten hebben opgelost in de Belgische play-offs, want in’t echt komen er twee ā€˜tweedeklassers’ bij. Maar eigenlijk is de Belgische competitie opgesplitst in 1A en 1B, waarbij 1B dan eigenlijk het tweede niveau is. Ik hoop stiekem dat EA dat niet helemaal inziet en gewoon de teams van 1B ook in het spel stopt, maar ik vrees er voor.

Ik kan me trouwens uit een FIFA van minstens tien jaar geleden nog wel herinneren dat er in de Belgische competitie twee teams uit tweede klasse waren die na S1 altijd promoveerden, en de twee teams die degradeerden promoveerden er in S3 dan weer sowieso. Niet perfect, maar wel toffer dan geen degradanten in competities waar enkel het hoogste niveau van in het spel zit.

1 like

Zouden die fouten überhaupt worden opgelost? Hoop het krijg al zin in men carrière met de kakkers!

Vind het wel zonde dat er weer geen Carriere coop seizoen is. Met FM kun je namelijk wel gewoon online beide een team managen en dan in dezelfde competitie spelen. Dit zou ook in coop fifa cm moeten kunnen.

Dit zou echt een sterke toevoeging wezen aan de game inderdaad. Ik zie dit echter de komende 2 jaar nog niet zo snel gebeuren, helaas… EA zal zich nu vooral gaan richten op de verloren en extra toevoegende licenties denk ik zo. Ik denk ergens ver weg dat EA dit ook niet aantrekkelijk genoeg vind om te realiseren (lijkt me niet heel moeilijk), omdat je afhankelijk bent van de persoon/personen die mee spelen in die carriere, spelen zij hun wedstrijd niet, dan zal je denk ik zelf ook niet echt verder kunnen. Dit kan weer leiden tot frustraties of slechte kritiek, men is nooit tevreden zich ik altijd maar. Maar ik ben het zeker eens dat de optie in de game mag verschijnen! @Spoon0612

Dat het reeds in carriĆØre modus zat, wist ik niet.
Dan zal het enkel daarin toegepast zijn, aangezien het in FUT Weekend League niet werd toegevoegd.

Al Ain zit in FIFA 20. Hoewel ik het leuk vind als er zo veel mogelijk clubs en competities in komen, hoop ik toch op andere clubs.

Sowieso hoop ik dat FIFA alle clubs uit de Champions League en Europa League toevoegt en dat ook de Roemeense competitie wordt toegevoegd. Uit Zuid-Amerika lijkt Uruguay me interessant, met in overig wellicht nog wat topclubs uit de overgebleven landen om de Copa Libertadores mogelijk te maken.

De licentie van de Braziliaanse teams zou al veel zijn. Die fake namen zijn echt wel schrijnend.

En qua competities ja die van Rusland er terug in en die van Oekraïne zouden toch ook wel mogen als je naar het UEFA coëfficiënt kijkt.

Rusland zou ik ook wel interessant vinden, Oekraïne inderdaad qua coëfficiënten ook. De Braziliaanse komt volgens mij sowieso niet, ik dacht dat PES daar de exclusieve rechten van had.

Hmm dat is wel jammer, ik zie er wel enorm naar uit. Dat nieuwe rating/potential systeem,het personaliseren van je eigen manager en de interactie met je spelers zie ik wel naar uit.