Je kon zeker nog geen Fut spelen toch.? Want ik wil toch weten hoe Fut speelt.
Jammer dat er nog niks bekend is over de Ratings van de spelers. Het zal wel begin september zijn.
Dat klopt. Ik begreep dat er binnenkort nog een evenement is voor grote YouTubers, wat ook gericht zal zijn op FUT. Wanneer dat is, weet ik niet.
Zit de Youth league in de Fifa 20 career mode?
100% zeker weet ik het niet, maar de kans lijkt me uiterst klein.
Volgens mij had EA dit zeker bekend gemaakt mocht het zo zijn.
Ea access vanaf nu ook op PS4 lees ik! Betekent dat je vanaf 18 september kan spelen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Moet je dan de game online aankopen? Want op cd komen deze uiteraard pas uit bij de verschijningsdatum.
*Edit net wat over opgezocht en blijkbaar hoef je de game nog niet eens te kopen maar krijg je dus al 10 uur de tijd om te spelen en krijg ook nog eens 10 procent als je de game dan online koopt?!
Ik zal morgen proberen een overzichtje te maken wat de voordelen zijn van EA Access voor het bestellen van FIFA 20 (inclusief verschillen van de 3 edities)
Ben benieuwd, nu normaal gezien koop ik de gewone versie aangezien het bij mij om carriĂšre gaat.
Het artikel staat online @Aron1997
Top merci! Kost 3.99 per maand maar zeker he?
Correct! Als je dat alleen gebruikt voor FIFA kan je dat dus na een maandje weer opzeggen.
Ik dacht dat je met premier origin access onbeperkt kon spelen vanaf de 19deâŠ
Kan je in career mode eindelijk een keer de naam op het tenue aanpassen?
Als je regens krijgt van bijvoorbeeld iniesta/Ronaldo dan krijg je altijd van die ellendige lange namen wat amper op het shirt kan. Daar irriteer ik mij al jaren aan.
Ik denk niet dat dit mogelijk is.
Voor de geĂŻnteresseerden in VOLTA, is dit wel een interessante video:
En ook deze video is interessant:
Heb onlangs de eerste beelden van Career Mode gezien op Youtube en moet zeggen⊠Mijn beslissing is gemaakt, FIFA 20 is de eerste sinds FIFA 07 die ik oversla. Hoewel er eindelijk naar de community geluisterd wordt moet ik zeggen dat de veranderingen tegen lijken te vallen. Het concept met âteam talksâ is in mijn ogen te frequent en te eenvoudig, er zijn nog minder licenties (vooral het ontbreken van Juventus is een doorn in het oog) en ben nog altijd niet in staat om met een jeugdelftal te spelen (of in ieder geval spelers te promoveren of terug te sturen). Met de CreationWizard die @Raindog met ons deelde zijn de pc-spelers in staat om de selecties te updaten, nieuwe shirts te downloaden en spelers aan te passen of toe te voegen. Op dit moment zie ik niet genoeg redenen om weer blind zestig euro af te tikken.
Kan je mij het filmpje van die beelden eens tonen? Ben momenteel vrij enthousiast. Vooral naar het potentie systeem.
Gewoon even op Youtube zoeken naar Career Mode FIFA 20 en waarschijnlijk heb je een hele lijst waarmee je een indruk kan krijgen. Het potentie-systeem is eigenlijk het enige wat ik mis in FIFA 19, al kan ik dat zelf handmatig inregelen via de CreationWizard.
Met de creationwizard zal het zéér waarschijnlijk zo zijn dat je potenties in eigenhand hebt, hieruit weet je vooraf al dat Frenkie (voorbeeld) rating 96 gaat worden. Dit is met FIFA 20 totaal afhankelijk van t feit of hij véél speelt en nog belangrijker, goed of slecht speelt⊠Als middenvelder in FIFA 20 word een speler niet beter omdat die enkel alleen véél scoort. Gaat om aangekomen passes, assists, ingrepen etc. Ik ken het progamma verder niet, maar ik ga er nu even vanuit dat dit zo werkt. Daarnaast speelt grotendeels van de fans FIFA nog altijd via een console, waar ik persoon FIFA ook echt een console game vind en geen PC. Het gaat ook om de plezier, niet enkel of je dingen kunt aanpassen. Ik deel de mening dat ook dit jaar EA weer weinig geregeld heeft voor de carreer mode, maar ben ook zeker benieuwd na Volta en FUT uiteraard. Ook blijft Pro-clubs razend populair in mijn vriendenkring.
Precies, de potenties heb je in eigen hand en zijn zichtbaar in de CreationWizard. Natuurlijk worden die potenties dan niet automatisch aangepast, maar je kan natuurlijk wel zelf spelers een boost geven die sterk presteren in de carriere (wat natuurlijk gewoon inzichtelijk is door de gemiddelden van cijfers die je in âteam statsâ in kan zien). Misschien is het persoonlijk, maar ik prefereer het âin eigen hand te hebbenâ boven een automatisch proces van EA.
Overigens begrijp ik volledig dat consolespelers gewoon weer de nieuwe game kopen en iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen of FIFA 20 de moeite waard is. Misschien dat het ook aan het feit ligt dat ik steeds minder tijd heb (en vrij wil maken) voor FIFA.
Denk dat vooral je laatste punt er mee te maken heeft. Als je minder tijd hebt om nog te gamen dan ga je 2x nadenken of je de game bij deze aanpassingen dan nog wel moet kopen.