FIFA 20 - Algemene Vragen

Heb jij een vraag over FIFA 20 of een probleem met de game waar je zelf niet uitkomt? Laat het in dit topic weten.

Als ik de eerste transferwindow juli/augustus afzet, maar toch enkele spelers wil uitlenen, zouden er dan aanbiedingen kunnen binnenkomen voor hen? Of komen die er pas in januari?

Als het goed is kan je wel aanbiedingen krijgen. Echter vertrekken de spelers dan pas in januari, wanneer de transferperiode is begonnen.

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik kan FIFA 20 niet meer spelen. Als ik hem opstart krijg ik nog het scherm met welke taal ik kan kiezen en dan keert hij onmiddellijk terug naar windows. Wat kan ik doen?

Als je op dat radertje klikt kan je herstellen kiezen. Dat zou moeten werken.

Welk team heb je? Kan zijn dat de 1e jaars transfer bug erin zit. Had je ook in fifa 19.

Ik heb hem twee keer gerepareerd zonder succes. Is het mogelijk dat het probleem verholpen is als ik hem opnieuw installeer?

Kan je eens proberen. Maar kijk eerst eens bij taskmanager of het proces FIFA daar niet nog open staat. Als dat zo is: gewoon deleten en FIFA opnieuw opstarten.

Het probleem is met de nieuwste update verholpen :slight_smile:

Meer mensen last van vastlopers tijdens carriere?
Om verder te gaan op de kalender loopt ineens het scherm vast. Op willekeurige momenten. En kan je niks anders doen dan de applicatie sluiten. Het geluid loopt wel door, alleen het scherm staat vast. Iemand tips?