FIFA 20 - Algemene Vragen

Heb jij een vraag over FIFA 20 of een probleem met de game waar je zelf niet uitkomt? Laat het in dit topic weten.

Als ik de eerste transferwindow juli/augustus afzet, maar toch enkele spelers wil uitlenen, zouden er dan aanbiedingen kunnen binnenkomen voor hen? Of komen die er pas in januari?

Als het goed is kan je wel aanbiedingen krijgen. Echter vertrekken de spelers dan pas in januari, wanneer de transferperiode is begonnen.

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik kan FIFA 20 niet meer spelen. Als ik hem opstart krijg ik nog het scherm met welke taal ik kan kiezen en dan keert hij onmiddellijk terug naar windows. Wat kan ik doen?

Als je op dat radertje klikt kan je herstellen kiezen. Dat zou moeten werken.

Welk team heb je? Kan zijn dat de 1e jaars transfer bug erin zit. Had je ook in fifa 19.

Ik heb hem twee keer gerepareerd zonder succes. Is het mogelijk dat het probleem verholpen is als ik hem opnieuw installeer?

Kan je eens proberen. Maar kijk eerst eens bij taskmanager of het proces FIFA daar niet nog open staat. Als dat zo is: gewoon deleten en FIFA opnieuw opstarten.

Het probleem is met de nieuwste update verholpen :slight_smile:

Meer mensen last van vastlopers tijdens carriere?
Om verder te gaan op de kalender loopt ineens het scherm vast. Op willekeurige momenten. En kan je niks anders doen dan de applicatie sluiten. Het geluid loopt wel door, alleen het scherm staat vast. Iemand tips?

Heeft er al iemand een fifa verhaal met Chelsea? Anders zou ik graag deze week starten daarmee als het spel in mijn bus ligt :slight_smile: .

Ik heb er nog geen voorbij zien komen, dus mooie kans denk ik!

Zit in seizoen 4 met Schalke en krijg geen uitnodiging voor een oefen toernooi, verdwijnt dit na 3 seizoenen?

Ook begint de ene na de andere jeugd speler te klagen over zijn contract, dan geef ik hem een beter contract en op dezelfde dag krijg ik weer een bericht van desbetreffende speler dat hij ontevreden is over zijn contract.

Oefentoernooien lopen gewoon door. Met Milan zit ik in S8 ofzoiets en daar krijg ik nog steeds elke zomer invites.

Qua jeugdspelers kan je proberen wat rianter te belonen, houd ze vaak tevreden en in de loop v/d jaren heb je in FIFA20 CM’s meer dan genoeg geld. (Krijg bij Milan standaard bijna een half miljard per jaar, haha)

Als je jullie carrières afwisselen hoe doen jullie dit dan? Om het seizoen of gewoon waar je zin hebt. Zit er namelijk aan te denken een tweede carrière te starten met Mainz of Gladbach.

Gladbach bevalt mij tot nu toe goed! Ik houd zelf meestal 2/3 carrières aan. Dan switch ik gewoon naar waar ik zin in heb. Meestal zit er ook wel concreet verschil in, bijv. een club waar je veel met jeugd bezig bent of gewoon een topclub.

Ik wissel af, meestal per half seizoen of heel seizoen. Grote clubs zoals Milan en Schalke maar ook kleine, Sunderland en Valladolid bijvoorbeeld.

@Begiristain Ik kreeg dus geen uitnodiging, zit inmiddels eind juli van seizoen 4. Vreemd!

Gisteravond ging ik met BMG van S1 naar S2 en het viel me op dat ik ook geen invite kreeg. Had wel een EK, maar meende dat ik dan alsnog wel een toernooi zou hebben. Misschien is er met een update weer eens een bug bijgekomen.

Ik heb een paar dagen geleden met Gladbach ook de overstap van S1 naar S2 gemaakt en kreeg toen wel uitnodigingen voor het voorbereidingstoernooi. Op welke console speel jij als ik vragen mag? Want in de tussentijd is er bij mij geen update geweest.

PS4, maar is een misschien hoor. Heb het niet gecontroleerd.