FIFA 20 Club gezocht

Of een club uit de championship met real faces en stadion? Dan duurt het al zeker een seizoen om in de premier league te geraken.

1 like

Ik ga alvast voor Arsenal: mooi stadion, leuke transfers, ‘n mooi aantal beloftevolle jongeren én ongelooflijke mooie tenues dit seizoen! :star_struck:

1 like

Bedankt voor de suggesties.
Ik twijfel nog tussen Liverpool, Arsenal, Man united, leicester.

Dan zou ik voor Arsenal of Leicester kiezen. Liverpool is zeer compleet met een enorm budget en Manchester United heeft ook een enorm budget. Denk dat de uitdaging en het project met Leicester het grootst is

2 likes

Leuk dat je een carrière overweegt met Hannover. Één van mijn favoriete clubs, kom er ook zeker een keer of 4 per jaar. Morgen start ik zelf ook een carrière met hen, zodra de teamupdates zijn gedaan. Ben benieuwd hoe jij het aanpakt!

Wat vind jij van Weydandt? In game vind ik hem echt een beest een echte aanrader. En heeft nog eens een real face ook.

Ik vind Weydandt geen slechte spits. Werkt hard en is gevaarlijk in de lucht. Vorig jaar werd hij voor de leeuwen gegooid in de Bundesliga, door de blessure van topscorer Fullkrug. Weydandt presteerde boven verwachting en groeide uit tot publiekslieveling van de Nordkurve, mede doordat hij een echte Hannoveraner is en altijd hard werkt voor het team.

Door de degradatie naar de 2. Bundesliga en zijn prestaties van afgelopen seizoen wordt er dit seizoen veel van hem verwacht. Verwachtingen die hij overigens nog niet kan waarmaken, net als de rest van het team. We mogen bij Weydandt tenslotte ook niet vergeten dat hij twee seizoenen geleden nog in de Regionalliga speelde.

In game ben ik benieuwd naar zijn prestaties. Zeker een pluspunt dat hij een real face heeft!

Oke leuk al die info, denk dat ik zelf ook eens met Hannover ga starten. Had Weydandt bij mijn KV Mechelen carrière aangekocht, niet echt realistisch maar was goedkoop door zijn aflopend contract en kwam hem tegen op sofifa dus wou hem even uitproberen en speelt echt fantastisch. Zijn stats zijn echt enorm en denk dat je die veel beter kan maken dan zijn 77 potentie in game.

1 like

Ik ben op zoek naar een team dat in het echt niet goed bezig is of onder de verwachtingen speelt en waar de trainer en de ploeg onder vuur ligt.
Het liefst in Engeland of Duitsland.
Aan wie denken jullie?

Poeh, op dit moment zijn er aardig wat ploegen in die twee landen die niet zo goed bezig zijn. Denk aan Arsenal, Manchester United, Everton, Wolverhampton en Watford in Engeland. In Duitsland is het nog een beetje lastig inschatten, daar wisselt de ranglijst wat meer. Mogelijk kijken naar Hertha, Mainz of Hoffenheim.

Engeland: Spurs, Man Utd, Chelsea, Everton, Newcastle?

Duitsland: Hertha, Frankfurt, Wolfsburg, Leverkusen?

Ik zoek een leuke club om mee te beginnen. Ik twijfel tussen Ajax, inter en Chelsea.

Ik zoek een club waar ik veel talenten kan opleiden en een team wat kampioen kan worden. Ik hou van realistische carrières. Kan iemand mij helpen met een keuze te maken :joy:?

Moeilijke keuze. Bij Ajax zou je op dezelfde voet verder kunnen gaan als ze nu mee bezig zijn en proberen Europese successen te boeken. Enkel nadeel is waarschijnlijk dat de Eredivisie snel verveeld.

Met Inter heb je in mijn ogen een team dat dit jaar echt Juventus kan uitdagen voor de titel. Ze hebben een mooie selectie en met Antonio Conte een trainer die weet hoe te winnen.

Chelsea zou denk ik mijn persoonlijke voorkeur hebben. Door de transferban krijgen de talenten nu eindelijk de kans. In je eerste seizoen zou de titel pakken misschien niet het meest realistische doel zijn, maar binnen een paar jaar moet dat zeker kunnen.

Zelf twijfel ik erg wat ik moet doen, aangezien ik lees dat de bug met het niet opstellen van de sterkste selectie er nog steeds is. De clubs waarmee ik een carrière zou willen starten wil ik hierom nog even uitstellen, maar wil toch wel al een carrière starten. Omdat ik verwacht dat de bug vooral topteams minder sterk maakt, start ik het liefst met een middenmoter/degradatie kandidaat in een van de grote competities. Iemand suggesties?

Ik ben op zoek naar een leuk team in België.
Een team waar ik talenten kan kopen uit wat onbekendere competities (Zweden, Roemenië) en dan voor veel geld te verkopen aan topteams, ook wat routiniers terughalen naar België voor het einde van hun cariere.

Goh, da’s wat zowat alle topteams in België nu doen. Met Anderlecht heb je al wat jong talent én wat oudere topspelers, en de ploeg is momenteel in diepe crisis. Kompany speelt maar staat ondertussen ook boven de trainer als manager, wat ook best speciaal is. Racing Genk en Club Brugge zijn de voornaamste titelkandidaten en spelen CL, Gent en Antwerp zijn de outsiders. Die laatste heeft met Defour en Mirallas ook twee gewezen rode duivels binnengehaald.

Voor de Belgen onder ons: waar zien jullie Hein Vanhazebrouck nog trainer worden? Ik zou graag een career doen met hem als trainer.

Oostende of Kortrijk mischien?

1 like

Wou die niet naar het buitenland? Eventueel Duitsland of de Engelse championship?

1 like

Ik heb het een tijd geprobeerd met Chelsea maar het is het net niet. Ik zoek nu een club (Engeland, Duitsland, Spanje) met een stadion waar de tribunes zo dicht mogelijk op het veld staan. Europees voetbal is niet noodzakelijk

Everton lijkt me dan wel een leuke keuze voor je!

1 like