FIFA 20 Club gezocht

Verwacht het eigenlijk wel. Was het bij Ansu Fati ook niet het geval? Er zijn ook mensen die wachten met Ajax totdat Ünüvar wordt toegevoegd, wie 13 juni 17 wordt.

Kan je iets meer vertellen over die Wirtz? Welke rating zou je hem geven?

Fati verjaarde eind Oktober dat is midden in het seizoen en de nieuwe FIFA is dan pas een maand uit. Maar laten we hopen dat hij gewoon wordt toegevoegd. EA heeft hem al genoeg kunnen volgen om hem met een deftige rating in het spel te steken.

Dat ie vandaag z’n allereerste doelpunt scoort én dat tegen Bayern! :smirk: #StijgendeRatingVerzekerd

2 likes

Hij is eigenlijk best wel vergelijkbaar met een iets mindere/jongere versie van Havertz met minder scorend vermogen. Al is hij wel vandaag met zijn doelpunt tegen FC Hollywood de jongste doelpuntmaker in de Bundesliga ooit geworden.

65-69 en een potentie van 85-88 past wel bij hem. Waarschijnlijk komt hij er bij de volgende update bij, maar als je niet kan wachten kan je op sofifa kijken welke stats mensen hem hebben gegeven.

1 like

Ik stel de vraag eens andersom.
Maar zoek een Engelse club waarbij Steven Berghuis & Marco Bizot hun realistische volgende stap kunnen maken.
Zien jullie deze naar een Engelse promovendus gaan? Bijv Swansea City mochten zij promoveren of toch een stap hoger?

Ik denk persoonlijk niet dat Berghuis nog een keer naar Engeland wilt. Zie hem eerder naar Spanje gaan.

Ik denk dat als (en dat is wat ook mart442 zegt een hele grote als) dat hij voor een pl-club als West Ham zal kiezen. De top daar is te goed voor hem

Denk dat Berghuis ook nog te kort komt voor het rijtje clubs net onder de top in Engeland (West Ham, Leicester, Everton), is behoorlijk geflopt bij Watford en denk dat mochten er clubs in hem geïnteresseerd zijn dit voornamelijk (onderkant) rechterrijtje zal zijn. Spanje past met zijn speelstijl dan denk ik beter bij hem, maar ook daar geld denk ik rechterrijtje. @Nielsfifa als je met een promovendus een beetje verzorgd voetbal probeert te spelen dan denk ik dat je Bizot en Berghuis wel kan halen, al zal je voor Berghuis dan wel in een systeem met buitenspelers moeten spelen.

Het probleem met Berghuis is dan dat hij waarschijnlijk 50 meter van de goal af speelt en niet de snelste is. Dat was ook het grootste probleem bij Watford in die tijd. Hij zou dus het beste tot zijn recht komen bij een club die het spel wil maken en hoog op het veld speelt. Alleen ben ik bang dat clubs die dat spelen niet geïnteresseerd zullen zijn in Berghuis. Tenzij het inderdaad een rechterrijtje club is met de ambitie om aanvallend te spelen.

Weet iemand trouwens hoe je op SoFifa kunt zien hoeveel real faces een team heeft, zonder dat je op elke speler moet klikken om te zien of ie wel of geen real face heeft?

Op SoFIFA naar spelers gaan, de club waarvan je het aantal faces wil weten selecteren en vervolgens op ‘ja’ klikken bij real faces. Dan zie je alle spelers van de club met een face

2 likes

Hallo
Ik ben op zoek naar een onervaren talentvolle coach waarvan ik een legendarische coach kan maken!

Thx

Ik ben op zoek naar een club in een land waar het niet gebruikelijk is om een CM mee te doen. Het kan een kleiner Europees land zijn of intercontinentaal. Wat zijn dan mooie clubs om te bouwen en successen mee te boeken?

De Poolse competitie lijkt mij leuk om nog eens te doen! Aantal prima clubjes nog en ook nog best grote stadions. Doen het Europees alleen nooit echt goed.

Ik ben van plan om een carrière te starten met Patrick Kluivert… bij welke club zien jullie hem starten?

Deportivo
Celta
Werder
Schalke
Newcastle

(Start met Kluivert bij Barca en ga dan stoppen en kan kiezen uit iig bovenstaande clubs)

Hij heeft een verleden bij Newcastle United (één mislukt seizoen gespeeld) en is een grote meneer in Spanje. Gezien het feit dat hij niet echt trainerservaring heeft zou ik eerder gaan voor Deportivo dan Celta.

Ik ga beginnen met Celta! Thanks

Hallo allemaal Ik ben nieuw hier. Ik ben van plan om een FIFA 20 Career mode te gaan spelen. Nu weet ik alleen niet zo goed welke club ik wil gaan doen. Ik zoek een club waar ik vooral met jonge spelers kan werken en jonge spelers van uit de jeugd door kan laten komen. Dus eigenlijk beetje mijn eigen verhaal maken. Ik twijfel ook om in een kleiner competitie te gaan beginnen. Polen. Romanie Denemarken. Of Duitsland lager klasse.

Wie heeft hier toevallig ervaring mee en wie zou mij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Dat lijk mij wel een leuke club.