In mijn verhaal lijn. Is het zo dat ik nu al aanbiedingen krijg voor Horn alleen accepteer ik die nog niet. Ik wil hem zeker nog een jaar bij Koln houden zo als met meer speler. In die tussen tijd train ik Fruchl zodr a hij goed genoeg dat kan na 1 seizoen zijn. Dan ga ik Horn verkopen op geven moment moet ik ook verjongen Horn is ook geloof ik 26 of 27 jaar. En hij is een club man. Maar als er nou een goed bod komt en leuke ploeg dan laat ik hem zeker gaan. Dat is wat ik in mijn Career wil gaan doen. Wat hij in echt gaat doen geen iedee kan zijn hij bij Koln blijft. Maar heb laats gelezen dat er Engelse interesse was.
Ik zou Horn helemaal niet verkopen. Hij is al meerdere malen weg kunnen gaan maar telkens trouw gebleven aan 1.FC Köln. Hij zit daar al heel zijn carriere en zal hem het liefst daar ook afsluiten, 26 is voor een doelman nog altijd jong. De meeste zijn pas eind 20 op hun top. Koln is erg traditioneel. Een Hector zal ook trouw zweren aan de club. Het lijkt mij minder leuk om zulke spelers te verkopen.
Ik snap je punt. Hector die hou ik ook die speelt bij mij prima op het middenveld. Maar ik wil wel met Koln een subtopper worden. Dus stel ik krijg een bod van 15 miljoen op Horn dan zou ik dat moeten afslaan? Ter wel ik voor die 15 miljoen misschien beter spelers kan halen of jonge spelers die uiteindelijk beter worden. Je kan toch niet de spelers houden als je flink bod van krijg. Ter wel ik verder wil bouwen aan Koln om een Subtopper te worden. En Europees halen. Ik wil ook verder bouwen aan het team. Dus heb ik ook geld nodig. lijk mij dan anders mogen jullie tips geven. Want ik speel Career pas voor het eerste eigenlijk zo serieus mogelijk.
Als je het zo serieus en realistisch mogelijk wilt houden zoals je toch wel laat doorschemeren zou ik Horn behouden. Hij is een boegbeeld voor de club, in fifa20 wil potentie niets zeggen. Door speel minuten, prestatie kan dit veel anders uit pakken. Horn is juist een van de betere spelers in je selectie, ik zou hem echt behouden. Messi ga je ook niet verkopen omdat je er nog wat geld aan kunt verdienen. Zou eerder Modeste en Terodde proberen te lozen om wat geld vrij te maken. Om Koln een subtopper te laten worden zul je er tijd en energie in moeten steken. Aan de top komen is makkelijker dan er te blijven.
Ik zal Horn zeker nog niet verkopen misschien helemaal niet. Ik snap wat jij bedoeld. Terrode Die heb ik vandaag verkocht aan Ajax of dat realistisch weet ik niet maar ik hem aan hun verkocht. Modeste Wil ik ook gaan verkopen alleen dit seizoen nog niet. Ik zoek namelijk nog een spits eerst en die kan ik nog niet echt vinden daar ben ik mee bezig. Ik heb dit tot nu toe gedaan.
Ik heb tot nu toe 3 nieuwe spelers gehaald. Dat zijn doelman Fruchtl. En Verdediger Anton van Hannover 96… En Robbe Quirynen dat is een linksback 17 jaar speelt bij Antwerpen. Dat zijn mijn aankopen tot nu toe. En ben nu opzoek naar een jonge spits.
Ik heb ook een aantal spelers verhuurt. Waar onder Scott de keeper.
2 Spelers heb ik verkocht dat zijn Christian Clemens en Terrode.
Dat is wat ik tot nu toe gedaan heb.
Heeft iemand ervaring met de volgende ploegen?
Schalke 04
Fc Köln
Hertha Berlijn
Zo ja?? Ik zit te twijfelen om met een van die 3 ploegen een carrière mee te beginnen.
Ik zelf kom er niet uit.
Ik wil een beetje een serieus carrière doen.
Gewoon een beetje leuk maken.
Met Hertha heb ik altijd wel mooie carrieres! Mooie kans voor een nieuwe topclub, je kan veel kanten op en het is een schitterend stadion als je door de renbaan kijkt. Nu ook veel nieuwe kansen met het nieuwe geld. Paar Nederlandse talenten met Dilrosun en Redan.
Ik zelf wil nou naar Duitsland gaan. Ik ben nu een paar keer bij een club in Engeland geweest. Maar daaar ben ik even klaar mee. Dus ik zoek nou een club uit Duitsland waar ik een paar seizoenen kan blijven. Herta Vind ik zelf ook een mooie club.
Ben zelf bij Schalke-Man City geweest, aan de hand daarvan in fifa20 met ze begonnen. Zit inmiddels in seizoen 4. In het begin echt een magere selectie.
Oh leuk. Ja ik twijfel erg tussen die 3 clubs. Schalke04 Is wel een club die terug naar de top moet. Herta Spelen veel Nederlanders. En FC Köln vind ik het stadion van mooi. Aangezien hun stadion in het spel zit. Daarom ik twijfel tussen deze 3 clubs.
Bij Schalke kun je nog wel eens last hebben van de zon bij wedstrijden die over dag zijn, schaduw van het dak bedekt een groot deel van het veld. Tip : je kan het weer op bewolkt zetten.
Ik zelf ben gisteren begonnen met FC Köln. Dit is een leuk team wat ze hebben. Met veel jonge spelers en wat ouderen spelers die al langer bij de club zijn. Tot nu vermaak ik mij daar prima mee. Als ik jou tip moet geven en je weet echt niet welke club jij moet kiezen dan zou FC Köln doen. Ik weet uiteraard niet hoe jij het wilt spelen of jij het serieus wil spelen of gewoon voor de lol dat kan ook.
Ik weet nog steeds niet welke ploeg ik heen wil gaan. In England ben ik al zo vaak geweest daar ben ik ondertussen wel klaar. Ik wil nou naar Duitsland gaan. Ja Schalke 04 Is ook wel een leuke ploeg waar ik iets mee kan bouwen.
- FC Nürnberg,staat in real life op de rand van degradatie naar de derde klasse.
Spelersselectie kan je genoeg aan bouwen voor de toekomst en heeft een prachtig eigen stadion.
Verder heb je Stuttgart,HSV en Hannover die ook rondhangen in tweede klasse met eigen stadion.
Het is eens wat anders dan de eerste klasse en je kan er ook genoeg plezier aan hebben.
Dat is inderdaad heel iets anders. Heb jij hier ervaring mee ? Met een van die clubs??
Toen fifa uitkwam direct begonnen met Nürnberg mede door de aanwezigheid van het stadion wat altijd een meerwaarde is.
Er is wel werk aan de winkel maar promotie binnen de twee seizoenen is wel mogelijk.
Daarna links laten liggen door de vele updates die het spel nog nodig had maar is wel een aanrader.
Oké duidelijk. Ik zal straks eens gaan kijken ook inderdaad in de 2de bundasliga zal ik gaan kijken. Dank je wel.
Aston villa gestart. Ik heb Greenwood gehuurd en van Aanholt gekocht 
Wat leuk. Ook meteen leuke aankopen die jij gedaan hebt.
Ik wil nog eens een carrière starten in de EPL, en omdat ik met een nieuwe, moeilijkere gameplay gestart ben (enkel op PC, uiteraard), wil ik een team dat elke match zowel kan winnen als verliezen. Everton leek mij de beste keuze, maar ik heb al vaker carrières met hen gehad. Bij West Ham houdt het stadion me tegen, bij Wolverhampton de connectie met Mendes. Welke club raden jullie mij aan? Wel hou ik de eerste transferperiode liefst uit, dus liefst geen team zonder pakweg linksback.