FIFA 20 Club gezocht

Sheffield United is als je het tactisch goed neerzet bijna onverslaanbaar.

1 like

Bournemouth is ook wel een interessant project met Howe. Newcastle kan een heel mooi project zijn, zou geen financiële overname doen. Aangezien je makkelijk geld kan genereren doormiddel van verkoop en prestatie. Mooi stadion, grote achterban, vol ambitie maar het komt er al heel lang niet uit.

1 like

Crystal Palace kan misschien ool wel eens tof zijn.
Verder heb je nog Southampton met een leuke sfeer in een deftig stadion waar je ook alle kanten mee uitkan.

1 like

Leicester City is ook een mooie jonge ploeg, Waar je ook nog genoeg mee kunt.

1 like

Heeft er iemand ervaring met een club uit Mexico? Zat er over te denken om daar een carrière te beginnen als coach

Geen ervaring als in spelen, maar laatst een keer in de competitie verdiept. Je hebt een aantal leuke en grote clubs, waarbij Club America met Estadio Azteca echt een blikvanger in de competitie heeft. Je hebt aardig wat mogelijkheden om Mexicanen/Zuid-Amerikanen in buitenlandse competities naar de Mexicaanse competitie te halen, waaronder ook internationals. Mocht je voor een CM in de Mexicaanse competitie gaan, zou ik denk ik voor een subtopper gaan. Het onderste niveau is waarschijnlijk wat te laag om lang vol te houden en de topclubs te makkelijk om het lang leuk te vinden.

Bedankt voor je ideeën

Ik wil graag een carrière beginnen in Duitsland en nu wil ik kiezen tussen Köln en HSV. Welke zou jullie voorkeur hebben en wat is dan een leuke trainer om mee te starten?

Ik zelf ben begonnen bij FC Köln. De verwachting daar zijn niet meteen hoog. Ze hebben goeie spelers met ervaring. En een paar jonge spelers, Bij HSV is wel veel werk aan. Die spelers die ze hebben zijn niet echt goed. Bij Köln heb je redelijk spelers materiaal. Bij HSV moet je echt aan een team bouwen daar zit dan wel meer uitdaging in.

Danny heeft een goed punt: wat zoek je? HSV moet je echt volledig afbranden en opnieuw opbouwen. Köln is weer wat verder.

Het opbouwen lijkt me denk ik leuker dus waarschijnlijk wordt het dan HSV. Alleen jammer dat hun derde tenue niet in de game zit.

Wat is een leuke trainer om mee te starten?

Ik wil graag naar een ploeg in England gaan. Ik heb 4 ploegen op het oog.

1. Wolves.
  2. Everton.
  3. Aston Villa.
  4. Newcastle United.

Het liefste wil ik naar een van deze ploegen gaan.
Ik wil niet meteen naar een top ploeg gaan.

Iemand nog tips ? Welke ploeg het beste en het leukste is. Om een carrière mee te beginnen.

Wolves heeft een Portugese lijn door de trainer, op zich best interessant. Everton heeft een prima selectie staan, alleen komt het er niet helemaal uit. Villa is een prachtige club die helaas slechtere tijden heeft gehad en nu nog altijd niet zeker is van lijfsbehoud. Newcastle is nog steeds een sleeping giant. Groot stadion, veel mogelijkheden maar een vreemdelingen legioen.

Zien jullie Memphis Depay naar Everton gaan?

Stond toch in de belangstelling van Arsenal? Dus waarom kan Everton dan niet?

Wanneer Everton eindelijk nog eens 2 seizoenen Europees voetbal na elkaar haalt misschien wel. Maar denk dat die bij genoeg betere clubs aan de slag zou kunnen gaan

Het is toch Everton geworden. Leuk stadion en leuke spelers. Waar ik wat mee kan gaan maken.

Iemand die een idee heeft? :sweat_smile:

Mark van Bommel? Kent de Duitse voetbalcultuur en zal denk ik niet veel belangstelling uit de Premier League, Bundesliga, Serie A of La Liga voor hem zijn. HSV is dan wel een club met potentie om naar de Bundesliga te promoveren en je carrière weer een boost te geven.

Oeh, da’s wel een goeie inderdaad! En Van der Vaart, zie je die trainer worden?