FIFA 20 - Speler gezocht

Ben je opzoek naar een bepaalde speler voor je carrière? Plaats hieronder dan de criteria waaraan de speler moet voldoen.

Ik zoek een spits voor Leicester City. Ik reken op dit moment enkel op Vardy en dat is te weinig voor de ambitie die ik heb.

Iheanacho zal tevreden moeten zijn als 3e spits of zal worden verkocht of worden uitgeleend.

De eisen die ik heb voor mijn nieuwe spits zijn de volgende:

  • Max 26 jaar
  • minstens 1m80
  • Sterk, zowel Vardy als iheanacho hebben niet echt veel kracht voor een spits daarom zou ik toch minstens een spits willen hebben met 75 kracht.
  • Prijskaartje: Max 35 miljoen maar hoeft absoluut niet zo veel te kosten natuurlijk :slight_smile:

Hey, Ik heb even voor jou op Sofifa.com opgezocht.
Deze zijn de spelers die aan je criteria voldoen, hopelijk zit er iemand insteressant tussen! :slight_smile:

https://sofifa.com/players?type=all&aeh=26&pn[]=25&pn[]=21&hil=180&vlh=35000000&srl=75

1 like

Hi Aron,

Je kan kijken naar jongens met BPL ervaring zoals:

  • Aleksandar Mitrovic (Fulham);
  • Michy Batshuayi (Chelsea);
  • Steve Mounié (Huddersfield Town).

Daarnaast heeft Leicester City een patent op (relatief onbekende) aankopen uit het buitenland. Hiervoor kan je kijken naar:

  • Odsonne Edouard (Celtic);
  • Pietro Pellegri (AS Monaco).

Daarnaast adviseer ik je ook eens te kijken naar Eric Maxim Choupo-Moting van PSG. Hij is de 26 al ruim gepasseerd maar wel het type breker dat je altijd kan inbrengen.

1 like

Bedankt voor de opties, ik ga ze scouten van zodra ik de game kan spelen. Choupo Moting valt wel af omdat hij 30 is en geen aanspraak meer gaat kunnen maken op een basisplaats terwijl ik toch iemand zoek die het Vardy gaat kunnen moeilijk maken en op termijn kan vervangen.

1 like

Bedankt voor je lijstje, helaas als ik deze link open is de sofifa lijst leeg :wink:

Tammy abraham. Nog maar net ontdekt door Frank Lampard dus zal zo duur nog niet zijn toch?.

1 like

Zal alleen wel een onrealistische aankoop zijn. Abraham krijgt nu zijn kansen bij Chelsea. En zal dan nooit zo snel een stapje terug doen naar een kleinere club.

1 like

Realistisch gezien kan ik dan beter Batshuayi aankopen als ik kijk hoe het momenteel in het echt gaat. Hun prijzen zullen niet veel verschillen denk ik. Bedankt om mee te denken!

1 like

@Aron1997 zou iemand als Belotti bij Leicester passen denk je? Zit al een tijdje bij Torino en Leicester zou voldoende geld moeten hebben om hem te halen.

1 like

Was voor mij een toptarget, heeft alles wat ik zoek, zal waarschijnlijk iets meer dan die 35 miljoen kosten. Maar moet wel haarbaar zijn denk ik.

Momenteel een lijstje van 5 namen:

  • Belotti
  • Batshuayi
  • Origi
  • Mitrovic
  • Selke

Je legt je focus te veel op pl spelers. Je moet ook er buiten leren kijken.

Om maar een voorbeeld te noemen. Loren Moron . Dit is een echte topper in wording. Staat altijd op de goeie plaats. Kan een actie maken en is een enorm slimme kerel. Loren is 26 jaar en is 1m 88.

1 like

Belotti en Selke zijn toch spelers die nog nooit in de PL gespeeld hebben? Tevens denk ik dat Loren een typische La Liga spits is, technisch sterk maar niet geschikt voor het meer fysieke spel van de Premier League, waar het meer aankomt op kracht of snelheid.

1 like

Je kunt ook kijken naar een Rebic (Frankfurt)

1 like

Rebic is verhuurd aan ac milan

1 like

Klopt deze 2 inderdaad niet ,daar heb je een punt. Maar dat Loren de pl niet zou aankunnen betwijfel ik toch. Taalbarriere kan wel een rol spelen. Scoort toch vlot en toch niet tegen de minste tegenstanders. Fc Barcelona enz. Hoh ja. Meningen kunnen verschillen. Het zou maar saai zijn mochten we allemaal dezelfde ideeen hebben ;).

Oh het is meteen vanaf seizoen 1. Meestal sla ik de eerste transferperiode over en haal in de winter alleen als het echt nodig is. Verder zou Gregoritsch (augsburg) nog wel kunnen.

1 like

Wesley van club Brugge misschien?

@thebriann Wesley speelt nu bij Aston Villa sinds dit seizoen, ook ik vind belotti een hele goede optie wil hem wel eens in de PL zien.

1 like

Had ik niet meegekregen. Belotti is ook een goede optie ja

1 like