FIFA 20 - Speler gezocht

Loren net bekeken, zijn stats zijn fel verbeterd. +11 kracht en +8 en +7 voor versnelling en sprintsnelheid :smiley: . Zou dus een optie kunnen zijn.

Aangezien vele nu Belotti aanbevelen en dit bij mezelf een van men lievelings spitsen was in FIFA 19 wordt dit toch target nr1.

1 like

Wesley is idd naar Aston villa en rebic was een hele mooie optie geweest mocht die niet naar AC Milan zijn gegaan.

1 like

Ik doe meestal toch direct een paar transfers ik laat die transfer periode dus ook altijd aan staan.

Ik ga dit nu beperken tot max 3 transfers. Vind dat er centraal vanachter ook iemand bij moet door het verlies van Maguire. En een extra flank kan ook echt wel van pas komen.

Ik wil beginnen met een carrière in de Bundesliga dit seizoen, dit omdat er veel faces en stadions bij zijn gekomen. Om te beginnen met de nieuwe FIFA wil ik een laagvlieger/middenmoter kiezen.

- FC Augsburg: een club met een echt stadion en enkele oud spelers uit de eredivisie. Spelen in een mooi Nike tenue, maar hebben een minder mooi stadion.

- FC Freiburg: in vergelijking met Augsburg heeft Freiburg een mooi stadion maar een lelijk tenue… ook is het mooi dat er vele Duitse spelers actief zijn bij Freiburg. (Stadion nog niet zeker actief in het spel)

-FSV Mainz: mooi stadion, maar vooralsnog zijn er weinig real faces zoals boetius.

Leuke ploegen, moeilijke keuze, wel een verkeerd topic :wink: qua faces ligt het toch heel dicht bij elkaar Mainz heeft er 10, Freiburg 14 en Augsburg 12.

Ik ben op zoek naar een linkerflankspeler voor Hertha Berlijn, iemand die meteen in de basis kan.

Ezequiel Barco of Victor Fisher een idee?

Voor rechterflank had ik een ideale speler. Linker moet ik even over nadenken.

Die mag je ook doorgeven hoor, al denk ik intussen in een ruit te gaan spelen door het gebrek aan flankspelers en het overaanbod aan centrale middenvelders.

Met smalle ruit dan en Selke en Lukebakio in de spits?

Fabio Martins van Fc Famalicao. 1 ste klasse in Portugal.

Potentie 74 is wel wat laag, vind ik.

@Aron1997: Inderdaad, met Maier, Grujic, Darida en Duda. Lowen is dan de eerste invaller.

Ik zoek een back up valse spits voor Cagliari.
Eisen:
Maximaal 24 jaar
Realistisch
Het liefst een Italiaan maar kon zelf geen goeie optie vinden dus mag ook een speler met een andere nationaliteit
70+ rating

Wie is er weg? Ik zie dat Cagliari 4 spitsen heeft van 2 boven de 75 en 2 boven de 70.

Cerri is in het echt ongelofelijk slecht en alle fans willen dat hij verkocht wordt, dus die ga ik ook niet gebruiken in mijn carrière en Han Kwan Song is naar Juventus. Ik heb dus dan Pavoletti en Simeone voor de spits en Joao Pedro als valse spits ernaast wil dus graag een back-up voor Pedro.

Naar welke club zien jullie Ziyech gaan? Ik ben van plan om met Leverkusen te starten als Peter Bosz en zou hem dan weer willen verenigen met de man die hem naar Ajax haalde. Denk dat een overstap naar Leverkusen alleen realistisch zou zijn door de aanwezigheid van Bosz, daar hij Sevilla afwees deze zomer.

Goh, het is een lastig vraagstuk om te peilen op welk niveau Ziyech zichzelf inschat. Zelf vind ik hem passen bij clubs als Arsenal, Borussia Dortmund of Napoli. Daaronder heb je dan een reeks semi-topclubs als Bayer Leverkusen, Sevilla, Valencia, AC Milan en AS Roma. Al vermoed ik dat Ziyech persoonlijk denkt in de absolute top thuis te horen bij clubs als Real Madrid, Liverpool, Bayern Munchen of Tottenham Hotspur. Niet geheel ondenkbaar gezien zijn prestaties de afgelopen seizoenen.

Om dan terug te komen op jouw situatie bij Leverkusen: Het is inderdaad enkel denkbaar dat hij zich door Bosz naar daar laat leiden. Natuurlijk zullen ook de ambitie van de club en de sportieve situatie een wezenlijk aandeel hebben in zijn beslissing. Zorg dan, dat op het moment dat je Ziyech wil halen, alle mogelijke factoren optimaal geregeld. Het zou alleszins een geweldige versterking zijn van je selectie!

Goedenavond,
Ik ben van plan een carrière te starten met FC Augsburg. Dit doordat ze een echt stadion hebben en mooie tenue’s. Nu is mijn vraag wat zijn realistische aankopen met Real Face, zelf dacht ik aan het kaliber van Ginkel (Chelsea). Ook ben ik opzoek naar een realistische trainer…

Als je een middenvelder nodig hebt, is Rodolfo Pizzaro van Monterry mischien wel een interessante aankoop. Hij heeft ook een echte gameface.

Ik zie hem niet naar Leverkusen gaan. Vergeleken met Ajax niet een enorme stap hoger en hij heeft onlangs aangegeven niet meer naar het kaliber Roma en Sevilla te gaan.