FIFA 20 - Speler gezocht

Ik zoek realistische spelers voor inter en Chelsea. Iemand een paar ideeën? positie maakt niks uit .
Chelsea voor s2

Merino van Sociedad?
Roca van Espanyol maar die heeft geen sterk afstandsschot.
Edu Exposito, Eibar

Hoe doet Lainez het? Krijgt hij een kans om Joaquin te gaan vervangen? En hoe groot is het talent Robert?

De eerste naam die bij mij op komt is Suso van Milan, grote speler daar maar Milan zwijnt. Wellicht kan hij het nu in zijn geboorte land laten zien. Jese dacht ik ook nog aan.

Urzi (Banfield)
De la Vega (Lanus)
Kubo (Mallorca)

@Leon34 zou toch specifiek om een positie vragen, anders wordt het vrij lastig. Chelsea is natuurlijk in een positie om iedereen te halen mits er geld is. Echter doen de talenten het zo goed dat je hen niet in de weg moet gaan zitten.

O oke nou bij deze: een ra en la voor inter een 2de doelman en een spits.
Iemand ideeën ?

Jordan Lukaku voor linksback bij Inter.

@Spoon0612: Lainez is altijd gevaarlijk, dribbelt geweldig en groeit sterk qua traptechniek. Robert vind ik niet geweldig.

Suso is hetzelfde type als Canales en Fekir, nog zo’n linkspoot krijg ik niet ingepast. Heeft ook geen face. Urzi en De La Vega kunnen niet in de spits, Jesé haalt het niveau niet. Zou Merino op de bank of zelfs meestal in de triviale willen zitten? Exposito ga ik eens bekijken!

Richarlison of Rossi lijken me als flank/spits wel oke

@Raindog wellicht Diatta van Club of Barco van Atalante United?

@Leon34

Voor Chelsea ga ik zelf voor de volgende spelers:

De Vrij
Skriniar
Aouar
Fabian
Bailey
Guerreiro
Cavani
Werner

Beetje afhankelijk wie het goed heeft gedaan en wie niet in je eerste seizoen.

Ik heb zelf in mijn carrière s1 boateng, bergwijn, Krameric en Verschaeren gehaald misschien heb je hier iets aan.

@Raindog, natuurlijk is Javi García meer een defensieve middenvelder, maar spelers als Fran Beltrán (Celta Vigo), Carles Aleñá (FC Barcelona) en Manu Trigueros (Villarreal) zouden je wat meer voetballend vermogen bieden in die 4-2-3-1 die je waarschijnlijk blijft spelen. Ga je toch voor een wat meer defensieve middenvelder, dan zou ik voor spelers als Mikel Merino (Real Sociedad) of Marc Roca (Espanyol) gaan. Al denk ik dat je voor een rol als stand-in misschien naar een ander kaliber speler moet gaan kijken. Misschien Gonzalo Escalante (SD Eibar)?

Wat betreft de vervanger voor Joaquín (ondanks dat ik weet dat je voor Joaquin Correa bent gegaan)… Chukwueze (Villarreal) is een absolute aanrader.

Maar zo jammer dat die geen face heeft. En is ook linksvoetig. Op het middenveld ben ik voor Ruben Alcaraz gegaan. Is 29 en 79, maar heeft geweldige stats en neemt genoegen met een plek op de bank.

Ikzelf ben ook met Inter bezig en heb volgende namen op mijn verlanglijst staan:

CB: Vanheusden - Standard; wel pas na een paar seizoenen terughalen. Zit met Godin, de Vrij, Skriniar en Bastoni en Rannochia nog goed nu.

RWB: Meunier - PSG; kan je gratis halen tijdens het eerste seizoen, einde contract in 2020. Maar ik ben Lazaro aan het trainen, is al 78 bij mij in November 2019.

LWB: Kostic - Frankfurt: Hem haal ik na S1 want met Asamoah, Biraghi en Dimarco heb je niet veel kwaliteit daar.

CVM: Tonali - Brescia; haal ik ook na S1, grootste Italiaanse talent. Voor de rest vind ik dat je op het middenveld nog verder kunt.

SP: Mertens - Napoli- zou IRL ook gaan, kan je ook gratis halen, contract verloopt in 2020.

@RVDH
Ja leuke opties ik heb zelf ook tonali gehaald.
Bij mij was de vrij 4 maanden geblesseerd dus heb kimbembe gehaald.

Ik heb lazaro op de linker kant gezet en wil dan voor volgend seizoen Ricardo Pereira halen.
En ik wist niet van Mertens dat hij daar naartoe gaat dus had Rodrigo gehaald, maar dan verkoop ik hem en haal ik Mertens! Bedankt voor je hulp

Mertens wordt genoemd maar vind ik redelijk onwaarschijnlijk. Is echt een god in Napoli en heeft al meer goals voor de club gescoord dan Maradona.

Ricardo Pereira zou een topaankoop zijn.
Mertens vind ik ook wel 50/50 maar als Belg zou ik hem graag zien gaan. Andere naam die ik wel graag naar Inter zou zien gaan is Chiesa van Fiorentina, is dat realistisch?

Ik kan in s2 inter Oscar of James gratis ophalen welke van de twee is het meest realistisch?
En voor spits edson Cavani zou dat kunnen ?

Chiesa wou afgelopen zomer naar Juventus maar die deal ging niet door.
Zou het voor zowel Inter als Chiesa een goede transfer vinden! Zeker doen dus.

@Leon34
Dan zou ik voor Oscar gaan, zonde om zo’n speler in China te zien spelen !
Edison Cavani vind ik dan weer een twijfelgeval, je hebt met Lukaku toch wel een aardige spits rondlopen en het Italiaanse talent Esposito is er eentje voor de toekomst. + Pinamonti is uitgeleend, ik zou dan eerder de vleugels versterken.

Met Lukaku en en Lautaro heb je echt een gouden duo. Dan zou ik voor een jongere spits gaan die voornamelijk kan invallen voor 1vd 2 of die kan starten wanneer 1 vd 2 niet kan spelen zonder te veel kwaliteit te verliezen.

Ik zou voor Oscar gaan trouwens als 10.

Thanks allemaal.
Ik heb Rodrigo als back up spits en Oscar voor volgend seizoen gehaald.

Ik ben alvast voor mijn 2e seizoen met Barça opzoek naar een middenvelder die kan rouleren met Rakitic/Arthur, aangezien Rakitic op leeftijd raakt en ik Puig en Perez nog te licht vind. Ook wil ik Vidal laten gaan vanwege zijn leeftijd en hij komt naar mijn mening echt te kort voor Barça.

Ik zat zelf te denken aan een Donny van de Beek of Saul van Atletico.

Iemand suggesties/tips?

Ik wil Chiesa echt graag aankopen maar speel in een 3-5-2 zoals Conte doet. Waar zien jullie hem dan spelen? Zou hij als RWB kunnen fungeren of als spits?