FIFA 20 - Speler gezocht

Bedankt voor de namen. Harit had ik nu al willen hebben maar is gehaald door Wolverhampton in men carrière. Vooral Ricardo Pereira vind ik een zeer goede suggestie. Die andere spelers zal ik eerst moeten scouten. Milinkovic zou een droom voor op de 8 zijn.

Nu in de juiste topic… :grinning: Malen is de laatste tijd nog gelinkt aan Barça. Ik wil Abel Ruiz graag verhuren. In hoeverre is dit realistisch om hem als 2e Suarez te nemen en gezien het potentieel als eerste in de toekomst?

Spijtig van Harit. Ikzelf ga voor een middenveld met Tonali - MMS - Barella :fire: met als back-ups Brozovic - Sensi en 1 van de Argentijnse talenten die ik opgenoemd heb.
Op rechts ga ik Lazaro - Candreva uitproberen in S1 en dan maak ik een keuze of ik Pereira of Atal aantrek.
In doel moet er ook stil aan uitgekeken worden voor een vervanger van Handanović. Voor wie ga jij?

Ik heb bij mijn inter carrière het realisme toch wel wat laten vallen. Ik heb bijna de hele selectie door geselecteerd. Als vervanger van handanovic ben ik voor onana gegaan omdat hij eindelijk een real face heeft.

Als rechtsachter moet ik nog kijken maar is Ricardo Pereira een kanshebber. Op links had ik Corona gehaald zijn defensieve stats zijn erg goed en heeft 5* 5*.

Denk niet dat Malen nu al op het beoogde niveau zit.
Daarbij spelen ze nu vaak en vaker met Griezmann in de spits bij afwezigheid van Suárez. Plus de andere opties voorin, zou het weinig speeltijd betekenen voor Malen, iets wat voor zijn ontwikkeling juist nodig is.
Denk dat je in seizoen 3/4 wel aan Malen kunt gaan denken, want dat hij potentie heeft staat buiten kijf.

Ik ben van plan om met Real Madrid een mega roof te plegen door Joao Felix weg te kapen bij Atletico. Dit is namelijk mogelijk door de clausule te activeren. Zien jullie dit gebeuren?

@Aogo nee dit zie ik niet gebeuren. Ik verwacht dat de clausule die Felix in zijn contract heeft staan IRL dusdanig hoog is dat Real dit nooit kan betalen. Als je naar jonge wereldtoppers gaat kijken zou ik eerder voor Mbappé gaan, Sancho en Havertz zouden ook nog opties kunnen zijn.

@robin-vg, denk dat een extra aanvaller overbodig is als je Antoine Griezmann in een centrale rol laat spelen op het moment dat je Luis Suárez rust wil geven. Donyell Malen wordt genoemd, maar denk dat zijn komst overbodig zou zijn. Maar goed, zijn komst is niet totaal onrealistisch.

@Aogo, nee. Totaal niet realistisch.

Dat zou nogal een stunt zijn, maar ik vrees dat het in werkelijkheid nooit gaat gebeuren … Félix is er nog maar net, dus zal ook niet meteen naar de aartsvijand overstappen! Je zegt het zelf ook, megaROOF … :grinning:

Ik snap jullie reacties wel. Het zou alleen niet de eerste keer zijn en ik zie hem steevast op de bank zitten in mijn carrière. Misschien dan toch maar voor een andere spits gaan.

Op de bank? Hun recordaankoop? :flushed: Da’s straf …

Ja bij FIFA kijken ze enkel naar zijn rating en als die slechts 80 is dan kan die veel op de bank zitten dan maakt het niet uit dat hij in het echt over de 100miljoen kostte

Oh, wist ik niet … Een rating van 80 is toch zeker niet slecht?! :thinking: Nuja, in mijn komende carrière is hij sowieso basisspeler! :star_struck:

Lauro Martinez van inter in S2 na Barca zien jullie dat gebeuren?

Het is wat mij betreft echt een Barça speler.
Alleen waarom zou je een aanvaller halen als Barcelona zijnde?
Denk dat het daar voor de eerste seizoenen wel goed in te vullen moet zijn.
Mocht een van je aanvallers vertrekken dan wordt het een stuk realistischer.

Ik denk dat hij een goede versterking zou zijn. Ga hem ook overwegen in mijn Barça carrière. Met Abel Ruiz en Dembele heb ik aanvallend ook te weinig om op terug te vallen. Wellicht Gabriel Jesus een goede spits voor Barça om in de voetsporen van Ronaldo te treden?

Ik ben zojuist met Aston Villa 11e geworden in PL.
Om de volgende stap te zetten ben ik opzoek naar een aantal versterkingen.
Zelf heb ik het het volgende lijstje samen gesteld.
Welke van deze namen zijn realistisch?

Livakovic Zagreb

Henderson man utd

Kolar slavi Praag

Lafont fliorentina

Butland stoke city

Ra

Maitland-niles

Valery Southampton (gedegradeerd)

Cv

Quatra boca

Romero genoa

Gvardiol Zagreb

Ferguson west brom

La

Angelino Man City

Cufre veles sarsfield

Cvm

Doucoure RC Lens

Berge Genk

Moro Zagreb

Rm

Zivkovic Benfica

Lookman Leipzig

Cm

Davies Everton

Dzagoev CSKA

Wilshere west Ham

Lm

Chakvetadze Gent

Urzi banfield

Cam

Kocku Feyenoord

Quetero boca

Armada
Kovalenko gratis

Eze qpr

Rb

Nelson Arsenal

De la vega

Sp

Morelos Rangers

Lb

Lang Ajax

Pjaca Juventus

Redmond Southampton (gedegradeerd)

In de winter heb ik de volgende namen al aangetrokken:
De Guzman Frankfurt
Watkins Brentford
Kongolo Hudersfield
Clyne Liverpool

En heb ik Maatsen (Chelsea) al binnen voor seizoen 2.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen en de lijst evt kunnen aanvullen.
Bij voorbaat dank!

Ik had zelf De La Vega ook gehaald, groot talent en kan met zijn snelheid echt een groot wapen worden

Voor Betis zoek ik begin S2:
-een vervanger voor Javi Garcia: een stand-in voor Carvalho, liefst een jong talent met een degelijk schot.
-een vervanger voor Joaquin: een jong talent dat liefst zowel op de flank als in de spits kan spelen en vooral snel is

Oeps verkeerde topic