FIFA 20 - Speler gezocht

Bedankt voor de reacties. Ik ga hem vooral gebruiken in de beker en als stormram mocht ik nog een goal nodig hebben.

Vind het dan eerlijk gezegd niet heel erg realistisch om hem te halen. Zou het ook wel een beetje zonde vinden om hem alleen daar voor te gebruiken omdat hij ook gewoon technisch goed onderlegd is om in het Liverpool spel mee te draaien. Ik zie hem met dat perspectief ook niet West Ham inruilen voor Liverpool, dan zou ik eerder naar een wat oudere spits gaan kijken (beetje Llorente afgelopen jaren bij Spurs).

Het is tegenwoordig dan ook moeilijk te bepalen wat nog wel of niet realistisch is. De afgelopen jaren de meest gekke transfers meegemaakt die hier afgeschoten zouden worden.

Nouja ik wil je transfer niet afschieten, ben het namelijk wel met je eens dat er de afgelopen jaren wel meer gekke dingen zijn gebeurd op de transfermarkt. Punt wat ik wil maken is dat als je Haller alleen haalt om in bekerwedstrijden te spelen en als stormram wanneer je achterstaat (wat waarschijnlijk in de competitie niet heel vaak het geval zal zijn) je misschien beter een ander kan halen. En ondanks dat er de laatste jaren vreemde dingen op de transfermarkt zijn gebeurd verwacht ik niet dat Haller, die in zijn carrière tot nu toe louter keuzes voor het voetbal en zijn eigen ontwikkeling heeft gemaakt, West Ham gaat verruilen voor een plek op de bank bij Liverpool om af en toe wat bekerwedstrijdjes te spelen.

Maar blijft jouw keuze om hem te halen natuurlijk, ik geef alleen maar mijn mening op je vraag of Haller realistisch is als pinchhitter bij Liverpool. Als je die vraag stelt kan nee natuurlijk ook een antwoord zijn.

Oh het ging mij niet zozeer om deze transfer maar gewoon over het algemeen. Aan de andere kant is zo’n rol wel vaak de enige kans voor zulke spelers om bij een absolute topclub terecht te komen. Het is maar net hoe je het wilt uitleggen altijd.

Dolberg en Henrichs naar Leverkussen in S2? Of andere opties? En naar welke club zouden jullie Ziyech naar zien gaan? Is Dormund realistisch voor Ziyech of toch meer een echte topclub?

Denk dat Henrichs daar wel terug kan keren, Dolberg weet ik niet of hij na een jaar in Nice alweer weg gaat. Het lijkt me voor die jongen het beste als hij een paar jaar gewoon weer aan voetballen toe komt, al zou dat onder Peter Bosz bij Leverkusen natuurlijk ook gewoon kunnen. Denk dat er momenteel op het middenveld niet echt plek is bij Dortmund voor Ziyech met Reus, Brandt, Sancho, Hazard en Götze. De grote vraag rondom Ziyech gaat denk ik worden wat hij als een verbetering ziet ten opzichte van Ajax, al helemaal als Ajax dit jaar weer goed presteert in de CL. Ga je dan voor de 4e plek in Engeland spelen of proberen met Ajax in de CL wat neer te zetten?

Haller heeft West Ham United vijftig miljoen euro gekost. Hier zullen zij sowieso winst op willen behalen. Dan lijkt minimaal zestig miljoen voor alleen de beker en stormram me niet heel realistisch. Snap je idee wel, dat het voor sommige spelers een stapje kan zijn. Ik denk alleen dat hij nog wel wat jaren voor zich heeft om zich in zo’n rol te schikken, los van het feit of de clubs er uit komen.

Ik zoek een grote (snelle) cv voor Aston Villa halverwege seizoen 2 beetje type Douglas in zijn Twente tijd.
Alvast bedankt!

Hoeveelste ben je afgelopen seizoen geworden en hoeveelste sta je nu?

Bailly en Tuanzebe van Manchester United,
Stark en Torunarigha van Hertha
Upamecano en Mukiele van Leipzig

Echt toevallig dat de 6 namen die ik vond maar voor 3 clubs uitkomen.

Vorig seizoen 10e geworden sta nu op de 9e plek. Thanks voor de namen ga ze meteen scouten.

Denk niet dat een Mukiele, Upamecano en Bailly naar een Aston Villa gaan om heel eerlijk te zijn. Zeker eerst genoemde 2 niet.

Nee dat klopt wel , Bailly acht ik wel haalbaar.

Seizoen 2 Inter

Rakitic is juist aangetrokken nu zou ik mijn middenveld aanvallend willen versterken.
zelf dacht ik aan Ziyech (Realistisch?)

Andere mogelijkheden:
Orsolini (Bologna)
Valverde (Real M)
Zaracho (Racing club)

Aanvallend
Chiesa (Fiorentina)
Pavon (LA Galaxy)

Verdediging
Meunier (PSG)
Savic (Transfervrij momenteel geen basisplek binnen carriere Atletico)

Doelman:
Suggesties?

Meunier, Zaracho en Onana lijken me wel leuke versterkingen

1 like

Orsolini, Chiesa,

Meunier of Savic die logica snap ik niet helemaal aangezien het verschillende type spelers zijn?

Keeper : volgens mij heb je leuke keepers uitgeleend toch? ( Radu heeft zeker de potentie om nummer 1 te worden)

Ik ben een carrière begonnen met KV Mechelen. Net zoals in het echt doet de club het heel goed en sta ik momenteel 4e in december. Ik probeer een plaats bij de eerste 6 te bemachtigen om aanspraak te maken op Europees voetbal in het 2e seizoen. Nu ligt echter het grootste pijnpunt bij de doelman wat in het echt wel niet het geval is.

Mijn visie is om voornamelijk met eigen jeugd en Belgen te werken zoals in het echt en buitenlanders te halen wanneer ik weet dat ze echt wat gaan toevoegen.

Wat ik zoek is een keeper voor seizoen 2 liefst met real face al zal het dan moeilijker worden om realistische spelers te vinden. Algemene beoordeling zou hoger moeten liggen dan de 70 rated keeper die ik nu heb.

Blake (Philedelphia Union), Bettinelli (Fulham), Dahlberg (Watford), Muric (Man City), Werner (Atletico Madrid)

Keepers die ergens eerste keeper kunnen worden hebben het er vaak voor over om een (flinke) stap terug te doen. Zie Edwin vd Sar die van Juventus naar Fulham ging om zijn carriere nieuw leven in te blazen, ondanks dat hij naar Liverpool & Dortmund kon.

Blake is wel enorm goed daar twijfel ik wat over. Speelt natuurlijk wel maar in America. Bedankt voor de overige namen, ik ga ze scouten.

Darlow van Newcastle lijkt me dan ook wel een mogelijkheid.