FIFA 20 - Speler gezocht

LWB voor Inter in S2: Liefst hoog/hoog workrates. Asamoah gedaald naar 78 en heeft de minste rating van de basis 11. Dalbert is terug van Fiorentina en heeft ook 78. Dimarco is uitgeleend aan Granada en heeft 68. Wie mag weg Asamoah of Dalbert?

Asamoah kan ook centraal spelen, die zou ik sowieso houden. Zelf staat inter ook op m’n to do, en ik ga dan sowieso voor Jordan Lukaku op de linkerflank. Zijn potentie is maar 79, maar met dat nieuwe systeem kan hij daar wel over gaan. Zijn stats zijn wel erg interessant, en vooral de link met Romelu maakt het een leuke transfer.

Ik zoek voor Olympique Marseille leuke spelers (liefst met een real face) die mij halverwege seizoen 1 naar een hoger plan kunnen tillen.

Het eerstvolgende vraagstuk in mijn carrière met Barcelona is het vervangen van Clément Lenglet (85), die in de komende maanden op zoek gaat naar een club waar hij onbetwiste basisspeler is. Juan Miranda (74) krijgt voorlopig de kans om zich te bewijzen, net als jeugdspeler José Miguel (73) die kans krijgt. Beide spelers zijn potentiële kandidaten om Samuel Umtiti of Gerard Piqué op te volgen, maar met het overvolle speelschema zullen ze vaker dan me lief is moeten spelen. De vraag is dan of je een centrale verdediger aantrekt die je binnen twee jaar weer van de hand doet of vertrouw je er op dat Gerard Piqué op dat moment dusdanig ‘aftakelt’ dat je hem moet gaan vervangen. In het ene geval voldoet een ervaren verdediger, in het andere geval moet er een verdediger komen die eigenlijk tussen Matthijs de Ligt (86) en Juan Miranda (74) zit en de potentie heeft om tot het niveau van derde centrale verdediger door te groeien. In beide gevallen stel ik de volgende eisen aan de vervanger van Lenglet:

• Minimaal 78-80 ALG
  • In principe is potentieel irrelevant, de speler is er namelijk maximaal twee jaar (tenzij dit de opvolger van Piqué moet worden)
  • De primaire functie is stand-in van Umtiti, maar het zou prettig zijn als de speler ook als defensieve middenvelder kan spelen (dus ‘short passing’, ‘vision’, ‘composure’ en ‘ball control’ moeten van bovengemiddeld niveau zijn, net als het loopvermogen)
  • Kortom, ik zoek naar een Mascherano-esque speler voor Barcelona. Dat betekent dat ik geen enkel probleem heb om een centrale middenvelder een linie terug te halen, sterker nog: zo’n speler past vaker beter in het spelsysteem van Barcelona dan een pure centrale verdediger.

Zelf dacht ik aan Mikel Merino (Real Sociedad), dus dat geeft wel een beetje een beeld in welke richting ik zat te denken.

Ok, Asamoah zal ik behouden. Dalbert gaat op de transferlijst. Lukaku is een mooie optie maar vind hem toch niet het niveau hebben om prijzen te pakken. Ik twijfel tussen Kostic en Carrasco, wie zijn jullie het liefst komen?

Edit: Carrasco vond zijn salaris te weinig en vertrok. Kostic is dus de nieuwe LWB.

Torino, begin 2e seizoen. Ik zoek een LM die de gehele flank kan bestrijken. Laxalt is terug naar Milan en verder heb ik nog Berenguer, maar ik wil dus nog een 2e LM. Bij voorkeur iemand met een goed uithoudingsvermogen, flinke snelheid en als het kan 4* skills.

Pione Sisto? Van celta de Vigo?

Ik zoek voor Dortmund wat versterkingen in winterstop S1.

Als spits dacht ik aan Piatek die hopelijk de nieuwe Lewandowski kan worden dan.

Verder zoek ik nog een toekomstige vervanger voor Sancho, dus een rechter vleugel aanvaller.

Jullie nog suggesties? (Vereiste is wel dat ze een real face hebben).

Heeft iemand nog ideeën?

@luuktk misschien Carrasco terughalen uit China? Xhaka die bij Arsenal niet meer helemaal lekker ligt zou denk ik ook nog wel kunnen.

@Levi Piatek zit volgens mij wel goed op z’n plek in Milaan, denk dat hij ook wel een zelfde type als Alcacer is. Als opvolger van Sancho zou je Havertz kunnen halen, die kan op het middenveld en op rechts. Je zou hem dan met Brandt kunnen laten wisselen tussen deze posities. Vergeet niet dat je Hazard en Larsen ook nog hebt voor op de flanken.

Ik zoek een 2e keeper achter Kepa bij Chelsea in S2 na dat de transfer ban opgeheven is.

Butland misschien een goed optie?

1 like

Wat dacht je van Joe Hart? Het was ook een teamgenoot van Lampard bij het nationale elftal.

1 like

Ik zoek nieuwe CV’s voor PSV in het 2e seizoen (verkoop Viergever)

een nieuwe linksback PSV wilt weer proberen bij Angelino is dat realistisch?

En een middenvelder erbij (verkoop van Rosario en Hendrix)

En een vleugelspits indien Bergwijn vertrekt volgend seizoen.

Iemand suggusties? Het liefst realistisch. Bij voorbaat bedankt alvast!

Clark van Vitesse vind ik een goede optie als linksback. Als verdediger zou je eventueel voor dresevic van Heerenveen kunnen gaan. Een vervanger voor Bergwijn lijkt me persoonlijk niet nodig omdat je gakpo ook nog achter de hand heb en anders eventueel Linssen. En als middenvelder koopmeiners maar die is niet echt realistisch. Zijn helaas geen van alle real face maar dat is voor een realistische carrière ook lastig met psv.

Gakpo zet ik dan ook basis erna maar dan is de spoeling wel dun op de vleugels.

Clark vind ik niet echt een PSV speler.

Je kan van Ginkel misschien terughalen voor op het middenveld? Jetro Willems terug halen? Weet niet of dat realistisch is?

Van ginkel zat ik ook aan te denken.

Willems doet het nu wel goed bij Newcastle ik weet niet of ie nu al terug wilt komen.

Angelino geen optie daar zijn psv en ajax geintresseerd in?

Is het realistisch om Bradley de Nooijer van Viitorul in de winterstop van het eerste seizoen naar Ajax te halen als back-up van Tagliafico? Voor mijn gevoel komen Martínez, Blind en Pierie allen aanvallend tekort om op linksback te spelen.

Zit Castillo er niet bij? Die is enorm snel en zowel aanvallend als verdedigend trainbaar