FIFA 20 - Speler gezocht

Hi! Ik ga een carrière starten met PSV en ben benieuwd wat voor realistische aankopen/verkopen ik daar zou kunnen doen. Wat zijn jullie tips?

Roman Yaremchuk van Kaa Gent mischien?

Bij Leverkusen lopen ook Amiri, Demirbay, Aranguiz, Havertz en Bailey al rond. Daar is niet meteen nood aan nog een aanvallende middenvelder.

Ik zie Ziyech volgend seizoen wel naar Bayern gaan als Perisic terug gaat naar inter of ze moeten de optie lichten en hem overnemen.

Scout vooral in Mexico zou ik zeggen. Wellicht nog in Duitsland en natuurlijk Nederland. Zoet, Bergwijn zijn misschien de eerste spelers die kunnen vertrekken maar ook een Hendrix.

@Alessio
Brignola (Sassuolo)
Daniele Verde (AEK)
Haksabanovic (Norkopping) geen Italiaan maar ik vond hem heel erg fijn spelen in fifa18, zijn POT is 78 maar kan hoger worden, 5* weak foot en 5* skill moves.

@db1512 Vrees dat het moeilijk gaat worden voor Ziyech. Roma, Sevilla vind hij geen top. Leverkusen dus ook niet. Denk alleen dat de top hem ook niet goed genoeg vind. Tegen PSV onzichtbaar terwijl hij in de CL een heel goog niveau haalde, veel balverlies door risicovol voetbal en schiet tig keer op doel terwijl het rendement erg laag is maar toch is hij enorm belangrijk met assists. Ik vind het persoonlijk een hele belangrijke speler voor Ajax, maar kennelijk zijn de meningen verdeeld. Heb hem zelf in fifa19 naar Arsenal gehaald als opvolger van Ozil/Mkhtaryan

Voor mijn Ajax carrière ben ik opzoek voor s2 naar een opvolger voor Zyiech
Verder een goede centrumspits (zou Håland haalbaar zijn)??

Vrees dat haland volgend seizoen al snel 40 miljoen zal kosten op zijn minst.

Weet niet wat voor transfers je verder hebt gedaan/gaat doen, maar op zich zou je zijn plek intern kunnen vullen lijkt me. Genoeg keuze op de flanken en ook op het middenveld heb je wat namen staan.

Voor mijn carrière met Hoffenheim ben ik opzoek naar versterking en transfers voor in de breedte. Mijn grootste wens is om een linksback te halen. Nu heb ik een lijst opgesteld met namen die me realistisch lijken en een real face hebben.

  • Phillipp Max (Augsburg)
  • Waldschmidt (Freiburg)
  • Meyer (Crysral Palace)

Heeft iemand nog andere suggesties?

Meyer zie ik niet terugkeren naar Duitsland, de andere twee kunnen wel.

Realistische spelers voor inter of Chelsea gezocht. Voor inter graag talenten uit de competitie of Argentijnse talenten en ouwe rotten die het team met ervaring kan versterken

Voor Inter:

  • Sandro Tonali (CM - ITA - 75/89);
  • Thiago Almada (CAM - ARG - 72/88);
  • Pedro de la Vega (RW - ARG - 70/88);
  • Agustin Urzi (LW - ARG - 70/88);
  • Matias Zaracho (CAM - ARG - 78/87);
  • Fabricio Bustos (RB - ARG - 77/84);
  • Enrico Brignola (CAM - ITA - 70/84);
  • Mattia Viviani (CDM - ITA - 63/83);
  • Raoul Petretta (LB - ITA - 71/82).

Van ervaren spelers schieten mij de volgende namen binnen: Suárez, Aguëro, Cavani, Benzema, Marcelo, Otamendi, Willian, Mata, Matic.

Voor Chelsea zijn er teveel mogelijkheden om op te noemen. Laat hierin je scouts het werk doen zou ik zeggen.

Niet echt ‘n plaats voor deze vraag, vandaar maar hier:

Monreal, Mkhitaryan & Elneny zitten in de huidige, niet aangepaste selectie van Arsenal. Monreal kan ik handmatig overzetten naar Sociedad, die is toch weg. Wat doe ik met de twee andere, die uitgeleend zijn? Ook overzetten bij hun respectievelijke clubs, maar dan ik ze kwijt het volgend seizoen of leen ik ze uit in mijn carrière, met de kans dat er weer onrealistische transfers gebeuren? Ik zet bij het starten de eerste tranfserwindow normaal altijd af …

Wat denken jullie van een overstap naar aston villa voor Tuanzebe? Speelt toch niet veel bij man united en bij aston villa zou hij zeker in de basis staan en kan zo speelminuten opnemen.

Zeker een realistische aankoop. Volgens mij wilde Villa hem afgelopen zomer ook weer terug halen.

1 like

Chelsea: Caballero gaat met pensioen na het eerste seizoen, een tweede doelman die tevreden is met enkel bekerwedstrijden

Begović van Bournemouth.
Of McCarthy van Southampton.

1 like

Je kan ook nog naar Joe Hart kijken, alleen is het goed mogelijk dat hij in jouw save ook met pensioen gaat.

Andrada van Buenos Aires (Boca Juniors)

Begovic heeft al bij Chelsea gespeeld en is daar weggegaan omdat hij meer wou spelen.
McCarthy is een goede optie, had ook al aan hem gedacht, niet langer nummer 1 bij Southampton na het aantrekken van Gunn.

Joe Hart is bij Burnley ook doelman nummer 2, dus zou ook zeker kunnen.

Andrada ken ik niet, Argentijn zoals Caballero maar ga toch liever voor een Engelsman.

Zal tussen McCarthy en Hart gaan, bedankt voor de vele reacties!