FIFA 20 - Speler gezocht

Ik zou Schuurs gewoon door schuiven naar de plek van Veltman, mogen ze in het echt ook wel is doen.

Zelf heb ik in het tweede seizoen Alderweireld gehaald. Zelf zou ik een van die drie jongens dit seizoen de kans geven, en daarna Alderweireld halen.

Bij mij is Veltman ook voor 18 miljoen vertrokken maar dan naar Everton. Ik heb Alvarez op zijn plek gezet.

Wou zelf ook Alderweireld halen het 2e seizoen maar die zit bij mij al in real Madrid. Twijfel nog over Vertonghen omdat hij net zoals blind linksvoetig is. Misschien dat ik blind dan op de 6 laat spelen.

Ik zoek een nieuwe spits en en buitenspeler voor Schalke 04.

Budget is eigenlijk vrij groot.
Ik heb wat namen in gedachte ,maar hoor graag jullie input

Voor de spitspositie ben ik zelf gecharmeerd van Luca Waldschmidt (SC Freiburg). Verdere opties zouden kunnen zijn: Jann-Fiete Arp (Bayern München), Davie Selke (Hertha BSC), Kasper Dolberg (OGC Nice), Enes Ünal (Real Valladolid) of George Puscas (Reading).

Als buitenspeler kan je kijken naar Julian Draxler (PSG), Linton Maina (Hannover 96), Adnan Januzaj (Real Sociedad), Ioanis Hagi (KRC Genk) of Marco Richter (FC Augsburg).

Ik zoek voor Hsv in de winter voor de volgende posities versterkingen die er meteen staan:
lm/Rm, ca en sp.
En voor de volgende posities talenten voor op de bank:
La, cm en sp.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

Bedankt voor je antwoord! ( wordt gewaardeerd)

Wat betreft de spits positie had ik Waldschmidt ook hoog op mijn lijstje staan.
Ik heb voor de langere termijn nog wat andere namen genoteerd: Hložek, Boadu, Sargent,Osimhen en Malen.

En wat vind je bijvoorbeeld van een Dabbur ( Sevilla maar komt daar niet aan de bak ), of Bakambu ( terug halen uit China ) ?

En dan buitenspeler: de bedoeling is om te proberen of ik Julian Draxler kan huren van PSG.
Daarachter staan nog namen zoals ( ook langere termijn weer dan ) Doku, Man, Dilrosun,Coman.

Maar ook een Rashica ( is toch een stap hogerop, zeker wanneer ik goed presteer).

1 like

Wat vinden jullie van de volgende aankopen boor Hsv winterstop seizoen 1.
El bouchatoui (feyenoord) net als Emil Hanson.
Wolf (Leipzig, huur)
Riedewald (Palace)
Hernandez (Malaga) noordeinde club moeten verkopen.
Ik hoop op feedback over deze transfers, alvast bedankt.

Vinden jullie een transfer van danilo Pereira naar betis realistisch of welke middevelder zien jullie naar betis gaan?
Ook zoek ik nog naar een nieuwe eerste keeper.

Kijk anders naar Maina van Hannover als buitenspeler. Hoe bevalt Raman? Matondo is ook pijlsnel. Raman is mijn topper, werd in eerste seizoen club topscorer en in S2 is hij dat tot nu toe ook.

In de spits haalde ik eerst Mateta van Mainza en later Selke vanwege een zware bessure. Kutucu vind ik ook een fijne speler, maar vooral ook als CAM die de diepte zoekt.

Wat zijn realistische versterkingen voor Fulham wanneer ik promoveer?

Ik ben een carriere gestart met Tottenham en zoek voor de volgende posities spelers:
CV, een basiswaardige verdediger want ben van plan om Alderweireld en/of Vertonghen te laten vertrekken.
LAM/RAM, ik laat Lamela gaan dus dan is de spoeling erg dun op die posities.
SP, achter Kane heb ik niet echt een goede 2e spits (heb het liefst een jonge speler).
Alvast bedankt voor de hulp!

Ben inmiddels in de winterse transferperiode beland met Arsenal seizoen 1, nu zijn Aubamayang en Guendouzi beide 7 maanden uit de roulering. Twijfel daarom ook om een basiswaardige buitenspeler aan te trekken.
Martinelli, Nelson en Saka zijn alle 3 nog niet sterk genoeg om het gat van Aubamayang op te vullen, waar dat op het middenveld wel lukt met Maitland-Niles, Willock en Xhaka.

Wat zouden jullie zelf doen, een basiswaardige flankspeler aantrekken of de jeugd de kans geven? Misschien goed om te vermelden ik sta teleurstellend 8e momenteel.

Achtste is wel een aardig verloren seizoen. Zou je niet een switch kunnen maken in het systeem. 352 of 442 ruit, zodat je niet met buitenspelers hoeft te spelen. Nu een topper binnen halen is niet echt slim lijkt mij. Als Auba weer fit is wat ga je dan met hem doen? Of is het al einde seizoen voor de Gabonees, dan zou het nog kunnen.

Ajax S1 Januari

Tagliafico verkocht aan Borussia Dortmund
Van de Beek verkocht aan Manchester United

Nu heb ik Martinez als linksback (is ook als opvolger van Nico naar Ajax gehaald)
Marin doorgeschoven op de plek van vd Beek maar die is nu vier maanden eruit. Er is bij Ajax zoveel keus dat ik Mazraoui nu op zes heb staan. Dest is eerste rechtsback en dan komt Veltman. Die ook weer duelleerd met Schuurs of Alvarez (ook geblesseerd voor vier maanden).

Kom ik uit bij de verdedigende middenvelder. In principe kunnen daar Eiting (74), Gravenberch (70) of Ekkelenkamp (70). Acht ik alle drie niet echt in staat om belangrijk te zijn in de rest van de comp. en ook CL. Zou ik Blind doorschuiven en dan centraal achterin Schuurs/Veltman neerzetten of een aankoop doen zoals een Koopmeiners bijvoorbeeld (heb Stengs al gehaald).

Heb zoveel geschoven met spelers dat dit eigenlijk al niet meer uit maakt. Heb namelijk veel blessure leed gehad en dus nu de verkopen van twee basisspelers opvangen.

Zelf heb ik Koopmeiners gehaald, ondanks dat ik Stengs al had. Echter kan je dan denk Boadu niet meer halen. Koopmeiners is voor mij echt een belangrijke schakel geworden in zijn eerste drie maanden bij de club.

Ik zoek een back-up spits voor Leicester city die in het 2e seizoen kan concurreren met Vardy.

Zelf ben ik bij de volgende namen beland:

• Victor Osimhen
  • Enes Ünal
  • Donyell Malen (Denk dat hij pas in S3 realistisch is)

Ik heb ook iemand nodig die gelijk als basis op de rechterflank kan spelen

Daarvoor heb ik 2 jonge namen en één wat minder jonge:

• David Brooks
  • Jarrod Bowen
  • Deulofeu (Watford is gedegradeerd)

Wie zouden jullie halen?

Speel je Europees? En is Iheanacho niet gewoon een goede back-up spits voor Leicester? Van de namen die je noemt lijken Osimhen en Ünal me de realistische opties, Malen wordt inderdaad bij grotere clubs genoemd. Wat heb je met Ayoze Perez gedaan op rechts? Die zou ook nog in de spits kunnen spelen als je een basisspeler op rechts aan wilt trekken. Vind de namen die je noemt als potentiele versterking voor de rechterkant verder wel realistisch.

Ja, ik ben 2e in de competitie geëindigd achter Manchester City. Iheanacho heeft buiten 3 goede invalbeurten en een hattrick tegen een League Two club alleen maar teleurgesteld. Met de aankoop van Brooks en Ünal heb ik Barnes en Gray op links, Vardy en Ünal in de spits en Brooks en Ayoze op rechts. Met het aankomende drukke schema zal dit nauwelijks genoeg zijn.

Leuke aankopen! Ben zelf ook met Leicester bezig maar zit nog in het eerste seizoen en heb dus nog geen aankopen gedaan. Als je selectie niet breed genoeg is kan je misschien alvast wat jeugd door laten stromen.