FIFA 20 - Speler gezocht

Clément Lenglet zal de club in de aankomende winterse transferperiode verlaten voor Juventus, waar hij aanzienlijk meer speeltijd zal krijgen dan hij vooralsnog krijgt bij Barcelona. In eerste instantie wilde ik hem vervangen door een ervaren stand-in zoals ik dat eerder in de carrière deed met Zlatan Ibrahimovic (tot de club in staat is om een permanente vervanger aan te trekken of door te schuiven). Namen als Thiago Silva, Vincent Kompany en David Luiz deden de ronde. Uiteindelijk leken Ivan Rakitic en Sergi Roberto de noodoplossingen te zijn op die positie tot jeugdspeler José Miguel en Juan Miranda klaar zijn om die rol over te nemen. Sergi Roberto raakte echte zwaar geblesseerd, waardoor ik waarschijnlijk toch de transfermarkt op moet om het gat in de selectie op te vullen. Wat denken jullie van César Azpilicueta (Chelsea)? Betrouwbare back-up bij ‘mijn’ Spaanse nationale elftal voor het centrale duo, kan op rechtsback spelen en zou probleemloos stand-in kunnen zijn voordat hij voor een andere club in Spanje (Osasuna, Athletic Bilbao of Real Sociedad) gaat spelen.

Oh, verder dacht ik aan Lautaro Martínez (Internazionale) als vervanger van Luis Suárez. Goed idee?

Azpi linkt me een uitstekende keus kan overal achterin spelen.
Zelfde voor Martinez ook prima aankoop👌

Ik zoek versterking voor Leverkusen. Kennen de Nederlanders hier nog spelers waar Bosz goed mee heeft samengewerkt? Een cvm is prioriteit, maar een back is ook welkom. En een tweede doelman.

1 like

Kenny Tete en Riedewald zijn twee spelers die meteen opkomen bij mij, echter speelde ze geen basis, waardoor ik niet zeker weet of ze opnieuw onder Bosz willen werken. Wat ik weet is dat dat Şahin en Bosz wel een goede band hadden in zijn tijd bij Dortmund. Ook bij Rode, Piszcek en Castro, alleen ik betwijfel of deze spelers goed genoeg zijn voor Leverkusen. Voorderest kan ik ook niks bedenken helaas.

1 like

Wat vinden jullie van de volgende spelers voor Hsv in de winter van seizoen 1

Pavlidis (Willem ll)
Zeefuik (Groningen)
Riedewald (Crystal Palace)
El bouchatoui (Feyenoord) soort gelijke transfer als Emil Hanson)
Adryan (Sion)
Mai (Bayern ll)
Singh (bayern ll)
Dorsch ( Heidenheim)
Zierikzee (Bayern ll)

En hebben jullie zelf misschien nog aanvullingen?
Alvast bedankt!

Zou Koopmeiners kunnen? Geweldige stats heeft die!

@Raindog, denk dat je dan aan spelers als Jaïro Riedewald (Crystal Palace), Kasper Dolberg (OGC Nice), Davy Klaassen (Werder Bremen), Joël Veltman (Ajax) en Bertrand Traoré (Olympique Lyon) moet denken. Als je naar een back, verdedigende middenvelder of tweede doelman zoekt, dan voldoet eigenlijk maar één iemand aan die eisen: Jaïro Riedewald (Crystal Palace). Geen onaardige speler, zou vooral als verdedigende middenvelder of voetballende centrale verdediger kunnen spelen.

Zonder twijfel, @Raindog. Zou een gepaste overstap zijn voor een speler van zijn niveau. Denk dat hij na het lopende seizoen aanbiedingen zal krijgen van clubs van het niveau Ajax, Bayer Leverkusen, Olympique Lyon en Sevilla. Dus zou zonder twijfel kunnen.

Ja, is een goede optie. Gebruik hem in het Nederlands elftal, en echt een geweldige speler. Denk dat ik hem dan ook ga halen in mijn Ajax carrière als vervanger van Donny van de Beek. Wijndal kan ook een goede optie zijn op de backs trouwens. Helaas zal die er niet meteen staan, en moet je hem eerst goed trainen.

Ik zoek een realistische spits seizoen 1 voor Ajax.

• Max 26 jaar want moet nog groeimarge hebben.
  • Budget voor de spits 40 miljoen (moet er meteen kunnen staan in de belangrijke wedstrijden)
  • Realface

Dat wordt erg moeilijk, ik zou die realface laten vallen. De enige die wat in aanmerking komt met een face is En-Nesyri, maar ik vind hem niet echt bij Ajax passen.

Wat dacht je van Dennis van Club Brugge? Hij is wel vooral heel snel en maar 1m75, speelt bij Club ook vaak op de flank.
Een andere optie is Samatta van Genk, een echte goalgetter.
Rafael Borré van River plate heeft 4*skills en is verder nogal een allrounder.

Bedankt voor de reactie. Zelf dacht ik aan Batshuayi die wordt nu ook genoemd bij Brugge. Dat ziet hij waarschijnlijk niet zitten maar Ajax is toch wel nog wat anders vind ik.

Arsenal S2

Ik zoek een CAM die Ozil later kan vervangen als basisspeler.

En een linksbuiten als basis speler ter vervanging voor misschien vertrekkende Aubamayang.

En zoek wat suggesties voor nieuwe Centrale Verdedigers iemand?

Ziyech, Fekir, Harit allen CAM
Gray, Brooks voor op de flank
Als verdediger dacht ik aan Tarkowski van Burnley of een Franse verdediger zoals Upamecano, Umtiti, Mukiele

1 like

Issa Diop van West Ham eventueel als CV

1 like

Lemar mag vertrekken bij Atletico, schijnt dat ze financiële ruimte willen maken om Cavani aan te trekken dus verwacht dat ze niet de hoofdprijs gaan vragen. Van de Beek of Ziyech misschien als CAM? Lemar zou zowel op links als op 10 kunnen trouwens. Ziyech ook op rechts. Ikone van Lille vind ik ook wel een speler die bij Arsenal zou passen. Centraal achterin komt Saliba na een jaar erbij, mocht je dan nog iemand willen zou ik eens een Ake polsen. Zagadou van Dortmund of Diop zou ook kunnen, die kan je eerst laten wennen aan het niveau. Als je iemand wil die er direct staat zou je aan bijvoorbeeld Tah of Rugani kunnen denken.

1 like

Heb besloten om een betis career mode te starten.
Ik ben op zoek naar een linksachter voor in de basis. Iemand suggesties?

Als je echt wil uithalen kan je voor Alex Telles gaan. Anders kan je kijken naar Wendell van Bayer Leverkusen, Sarrachi van Leipzig of Bernardo van Brighton.

1 like

Aaron Martin terug halen naar Spanje of Pedrosa van Espanyol. Betis is best kooplrachtig als je kijkt naar Fekir die ze oppikte bij Lyon.

1 like

Ik ben toch geen carrière met Arsenal begonnen maar met Ajax, aangezien ik het met Ajax altijd het langste kan volhouden.

Nu heb ik Veltman laten gaan naar Inter nadat zijn ontsnappingsclausule van 18,5 miljoen betaald werd. Hij had nog een contract voor 2 jaar, dus heb hem laten gaan.

Nu twijfel ik of ik een nieuwe CV ga halen of Schuurs de kans ga geven. Ook heb ik Lisandro Martinez en Edson Alvarez nog als eventuele back up. Ook Pierie nog, maar die vind ik nog te licht.

Ik heb een tweetal namen als eventuele vervangers op het oog:

• Kristoffer Ajer (Celtic, Noorwegen) 21 jaar, 74 alg/82 pot
  • Joachim Andersen (Lyon, Denemarken) 23 jaar, 78 alg/86 pot

Ook kan ik overwegen om volgend seizoen een Vertonghen of Alderweireld terug te halen.

Iemand suggesties?