Internazionale brengt een bod uit van 35 miljoen op Suat Serdar. Denk dat ik hem moet laten gaan. Hij is echter wel een sterkhouder op het middenveld. Drie doelpunten en maar liefst negen assists.
De overige middenvelders zijn McKennie, Mascarell en Bentaleb. Allen net te veel controleur, scoorde geen van alle eerste seizoenshelft. Dus wil ik een wat aanvallendere speler.
Lijst :
Max Meyer, C.Palace (ex-Schalke)
Aymen Barkok, Eintracht speelt daar niet
Johannes Geis, ex Schalke. Wel meer controleur en in geval geraakt na zijn vertrek.
Julian Draxler, eigenlijk alleen als Harit zou vertrekken. Denk dat een terugkeer nog te vroeg is.
Elvis Rexhbecaj, Wolfsburg speelt niet
Ik zou persoonlijk voor Max Meyer gaan. Kent de club door en door en speelt bijna nooit bij Palace. Meyer zal er meteen staan in tegenstelling tot de rest (Draxler als uitzondering) en is een goede combi dus een aanvallende speler en een controleur.
Wellicht kan je Mickaël Cuisance oppikken bij Bayern München? Erg talentvolle speler met ervaring in de Bundesliga.
Max Meyer is niet op erg positieve voet vertrokken bij Schalke en ik weet niet in hoeverre de relatie momenteel hersteld genoeg is om hem terug te halen.
Maier van Hertha is misschien een kandidaat? Heeft genoeg diepgang in zijn spel om op acht te spelen. Over Max Meyer, is inderdaad niet op een positieve manier weggegaan bij Schalke maar er is op bestuurlijk vlak ook wel echt iets mis in Gelsenkirchen waardoor er zoveel spelers transfervrij de deur uitwandelen. In Meyer zijn geval is hij in elk geval niet naar Bayern of een andere Duitse club gegaan dus ik verwacht dat hij nog wel terug kan keren.
Met mijn Norwich carrière ben ik in de winterse transferperiode aanbeland (S1). Momenteel doen wij het erg goed en staan wij elf punten boven de degradatie streep. Echter zou ik mij op twee posities graag versterken.
Aanvallende middenvelder: Marco Stieperman is eigenlijk de enige optie op de ‘tien’ positie in onze 4-2-3-1 opstelling. Zijn prestaties zijn erg goed, maar desondanks mag er wel een speler bij die redelijk dicht tegen de basis aan zou kunnen zitten om de concurrentie wat te verhogen.
Linksback: Jamal Lewis is op zijn 21ste al onbetwist basisspeler en speelt geweldig. Hierachter zit eigenlijk niemand die hem kan vervangen. Philip Heise is op papier de tweede linksback maar voldoet niet aan het niveau van de Premier League (28 jaar, 69 algemeen) en zal worden verkocht. Een ervaren back die Lewis zo nu en dan kan ontlasten zou dus erg fijn zijn.
Er wordt voornamelijk gescout voor Britse of Duitse spelers, die laatste vanwege de Duitse trainer en het forse aantal Duitsers die al in de selectie zitten. Mochten er suggesties zijn, hoor ik het graag!
Leibold van Hsv is een aanrader absolute uitblinker in mijn carrière en dat als linksback.
Goede voorzet en pikt ook zijn goaltjes mee terwijl hij verdedigend uitstekend presteert.
Ik zou Todd Cantwell ook zeker eens op tien neerzetten, mist in mijn ogen een beetje snelheid om op de linkerkant te spelen maar zou prima in een centrale rol de lijnen uit kunnen zetten. De door @Aron1997 aangedragen Angel Gomes zou dan trouwens een prima versterking zijn doordat hij zowel op tien als op links kan spelen. Of hij haalbaar is voor koop weet ik niet, huur in elk geval wel. Krijgt niet echt kansen bij United dus wat dat aangaat zou ik denken dat hij wel haalbaar is.
Over je linksback, ik vind Heise voor Norwich een prima back-up back eerlijk gezegd. Ik heb bij Leicester Christian Fuchs als back-up achter Ben Chilwell en die is niet echt veel beter dan Heise. Is voor mij vooral een goede motivatie om zoveel mogelijk met Chilwell te starten en dat heb je denk ik met Lewis ook wel een beetje. Ik denk dat een nieuwe linksback alleen maar ten koste gaat van Lewis en dan kan je net zo goed Heise houden.
Alles gaat voor de wind voor Liverpool…
maar ik stel vast dat ze buiten hun vast 11 weinig hebben rondlopen heel wat jonge jeugdtalenten maar weinig bruikbaar materiaal om basisspelers te vervangen…
Ik ben met Fulham aanbeland in seizoen 3 en ga tegen alle verwachtingen in de Champions League in. Nu zoek ik een CAM, liefst met een real-face voor maximaal dertig miljoen euro. Iemand ideeën? Alvast bedankt!
Ik zoek voor Hsv begin seizoen 2 waarin wij Europees voetbalspelen op de volgende posities spelers.
Een rechtsbenige cv met een goede inspeelpass.
Een rechtsbenige lm die het middenveld inkomt (beetje zoals Ziyech)
En een makkelijk scorende spits.
Mijn totale budget is 30miljoen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.