Welke top verdedigers zien jullie jaar Arsenal vertrekken? Zelf dacht ik aan Umtiti wordt IRL ook gelinkt. Verder dacht ik aan Zagadou? Is het realistisch om er 2 te kopen, zouden zij een duo kunnen vormen? Omdat ik liefst met real faces werk dacht ik aan de LB aan Junior Firpo of realistisch?
Momenteel word Ake genoemd. Upemecano in eerste instantie ook maar RB schijnt nogal wat te vragen. Mustafi is echt slecht momenteel en Chambers wederom zwaar geblesseerd. Denk dat je wel twee spelers kunt halen maar wat doe je dan met David Luiz
Ben echt geen fan van David Luiz, en gezien zijn leeftijd gaat die ook geen jaren meer meedraaien bovendien vindt ik hem echt niet goed genoeg voor de top, Arsenal is op dit moment wel subtop. Maar schat een Umtiti toch hoger in dan hem. En wat denk je van Firpo?
Firpo is dit seizoen pas gehaald door Barcelona toch? Denk dat hij dan nu nog niet voor Arsenal gaat kiezen. Umtiti is een beetje een twijfelgeval denk ik, heb zo het idee dat hij voor een club die het meeste biedt gaat en dan moet je niet bij Arsenal zijn. Zagadou lijkt mij een mooie aankoop, jong, lang en sterk en ook betaalbaar. Ik zou proberen er een goede rechtspoot bij te zoeken. Saliba natuurlijk ook volop de kans geven.
Ik heb met mijn carriere Arsenal Ake gekocht in de winterstop van S1
@Nielsfifa heb je je team nog op andere posities versterkt?
Mukiele is ook een aanrader, kan ook perfect op rechtsback.
In de zomerstop van S2 heb ik Ziyech & Zaha gekocht voor op 10 en linksbuiten
RM voor Leicester in S2, liefst met een real face
Heb in mijn Fulham-carrière Elis gehaald en dat is echt een aanradertje
Ik zoek een spits voor norwich, halverwege seizoen 1. In het begin van het seizoen Pukki verkocht voor 17 miljoen aan Ajax. In de plaats Weydandt bij Hannover gehaald voor 3 miljoen en Batshuayi gehuurd bij Chelsea waar hij te koop stond. Nu sinds oktober november draait het niet meer zo goed bij men team en ook Batshuayi kan hier niet in bijdragen.
Daarom zoek ik nu een spits die vooral erg snel is en liefst ook wel wat body heeft al is snelheid momenteel het belangrijkste. Budget zal ongeveer 15-20 miljoen zijn.
Dennis van Brugge of vind je dat meer een flankspeler? Enes Unal Villarreal/Valladolid.
Brugge had goed geweest , jammer genoeg is hij naar al naar Crystal Palace, Enes unal heeft niet de gewenste snelheid (72 pace).
Zoek iemand met 80 pace minstens.
Het type Ebobisse of Akpom leken me wel interessant.
Enner Valencia kan misschien een leuke optie zijn, heeft al PL ervaring bij West Ham opgedaan een paar jaar terug. Die zal ook zeker binnen het budget passen. Niang of Keita Baldé lijken me ook twee prima opties, al zullen die iets duurder zijn. Akpom lijkt mij ook een prima optie.
Niang en Keita Balde zouden beide een droom zijn. Al durfde ik hen niet te noemen wegens het realisme. Ga eens kijken hoeveel ze IRL spelen en welke concurrenten ze momenteel in FIFA hebben op hun positie.
De PL blijft natuurlijk de competitie van het grote geld, je ziet regelmatig laagvliegers in de PL die redelijk goede spelers uit andere competities halen. Of Norwich ook zo’n club is weet ik trouwens niet, lijken zich redelijk te focussen op Duitse spelers met hun Duitse manager dus wellicht dat je nog in de Bundesliga kan scouten.
Ja van daar Weydandt, grote sterke speler maar niet ideaal tegen elke tegenstander.
Toevallig, ik zoek ook een rechtbenige centrale verdediger.
Zelf zat ik te denken aan Perr Schuurs, Victor Nelsson van Kopenhagen, Dario Maresic van Stade de Reims of Friedrich van Union Berlin
Friedrich ben ik ook aan het scouten.
Ik denk persoonlijk niet dat Schuurs naar Hsv zou willen trekken nu Ajax zo goed gaat.
Die andere 2 ken ik niet maar zal ze straks meteen scouten.
Heb jij verder al spelers die je wilt gaan kopen?
Enerzijds niet inderdaad, maar hij speelt bij Ajax ook niet vaak. HSV zou een optie kunnen zijn als ze Bundesliga spelen. Anderzijds kan hij ook voor z’n kans gaan.
Valt me verder op dat je veel middenvelders hebt gehaald