Maresic heeft 4* weakfoot, misschien maakt dat het nog makkelijker voor je om een keuze te maken. Heb hem zelf naar Schalke gehaald, kwam toen van Graz. Waarom hij naar Reims is gegaan is mij een raadsel. Had zo via Salzburg naar de top kunnen gaan irl.
Ik ben voor mijn CM met Liverpool op zoek naar een aantal breedte versterkingen die zich binnen het spel van Klopp kunnen passen. In de eerste seizoenshelft van S1 ben ik niet van plan om het elftal te versterken.
Ik ben op zoek naar:
- Een aanvaller: Met Mané, Firmino, Salah, Origi en Shaqiri als opties, vind ik dat er centraal in de voorhoede te weinig opties zijn.
- Linksback: Gezien de hoeveelheid wedstrijden ben ik op zoek naar een back up voor Robertson, op rechts heb ik Joe Gomez en Hoever al.
- Doelman: Adrian vind ik toch te licht voor een Liverpool doelman, vandaar dat ik op zoek ben naar een back up.
Real Sociedad, S1 bijna ten einde dus voorbereidingen voor het nieuwe seizoen worden getroffen.
- Mijn grootste struikelblok: de CAM positie.
-
Moet ik proberen Ödegaard over te gaan nemen van Real.
-
Lukt dit niet / doe ik dit niet , welke namen zijn interessant voor mij ? Ik hoor graag suggesties van jullie kant.
Gaston Pereira van PSV, Ljajic van Besiktas? Als je een talent zoekt heb je er in Argentinië wel een paar rondlopen bijvoorbeeld Almada. Jonathan Viera is ook een Spanjaard, zit momenteel ergens in China maar is uitgeleend aan een Spaanse club dus je kan hem misschien wel halen in S2. Juan Mata en James Rodriguez zijn misschien wat minder realistische namen.
Minamino voor de voorhoede. Is IRL ook gehaald en lijkt op alle plekken voorin te kunnen spelen. Het spel van Liverpool is ingericht op het laten renderen van scorende buitenspelers, dan heb je in de as jongens nodig die Salah en Mane kunnen bedienen (Firmino, Minamino).
Linksachterin zou je naar Rose kunnen kijken, is al een paar jaar van bekend dat hij graag naar het noorden van Engeland terug wil gaan.
Over een back-up doelman, ik snap niet helemaal dat je Adrian niet goed genoeg vindt. Voor een club die het jarenlang met Mignolet of Karius hebben moeten doen lijkt het me heerlijk om een Adrian als back up te hebben.
Butland van Stoke City dan eventueel, is al iets beter en kan nog groeien.
Jammer dat Mignolet weg is die was perfect als 2e keeper geweest met zijn 80 rating.
@Aron1997 Adrian is in S1 een prima back up, alleen denk ik dat hij op termijn te kort komt, als ik echt de weg richting wereldtop in wil slaan. Dan zijn er gewoon twee doelmannen nodig die met elkaar kunnen concurreren om wie de nummer 1 is. Al zal dat met Allisson lastig concurreren worden.
@db1512 Butland ga ik overwegen, vind het wel altijd lekker om ook een Engels/Brits imago te houden en dat ik niet zoals City een ploeg wordt met maar 2-3 Engelse spelers in de basiself.
Adrian is juist die topkeeper. Iemand met ervaring die er zal staan bij rust/blessure of schorsing van Alisson. Een jongere doelman maakt nog vaak fouten en een te goede van het zelfde niveau zal een reserve rol niet pikken. Rouleren is ook geen optie met een topkeeper als Alisson.
De vraag die je je kan stellen is of je wereldtop gaat worden met een half elftal vol met Engelsen. Op dit moment zijn Henderson en Alexander-Arnold de enige twee Engelsen die zouden starten als Liverpool met de sterkste elf aantreedt, Robertson als Schot zou je hier als Brit nog in mee kunnen nemen maar dan kom je ook maar op 3 Britten in de basisopstelling.
Joe Gomez zou ook altijd starten bij mij maar daar stopt het dan qua Britten in de basis 11.
Mijn linksback Leibold is geblesseerd geraakt voor 7 maanden.
Nu zoek ik dus voor Hsv seizoen 2 en linksback die dit kan opvangen.
Budget: 7/8 miljoen
Uronen van Genk? Fuchs van Leicester?
Thanks, ga ze morgen meteen scouten.
Erik Durm of is die te duur?
Hij zit volgens mij in seizoen 2 met HSV, dan is Fuchs al 34 en wellicht nog meer gezakt, fysiek en algemeen. Start maar met 49 pace zo iemand wil je echt niet op je back hebben staan lijkt me.
Je speelt in de Bundesliga neem ik aan ?
Katterbach ( Köln ), Kharabadze ( Zürich ), Czyborra ( Heracles Almelo) .
En van Drongelen tijdslijn naar de linksback positie laten verhuizen ?
Speelt zelfs Europees door bekerwinst dacht ik. Eventueel Torunarigha als is dat ook meer een centrale verdediger, wel met de nodige snelheid.
Met drie wedstrijden te gaan heb ik nog steeds uitzicht op EL-deelname met Torino, en daarom zal ik me in de breedte moeten versterken. Concreet houdt dat in dat ik vooral een voetballende cm/cam zoek die op termijn de concurrentie met Baselli (cam in een 3512) kan aangaan, maar eventueel ook een rij lager kan spelen.
Voorin mis ik een doublure voor Verdi, een speler die het vooral van snelheid en traptechniek moet hebben. Ik posteer hem naast Belotti in de spits, maar wel in een vrije rol. Soms schuift hij ook naar de cam, dan komt Zaza naast Belotti te staan. Hij is geleend van Napoli en wordt de prioriteit voor de transferperiode, maar als hij niet haalbaar blijkt moet ik wel op zoek naar een alternatief. Hetzelfde geldt voor Laxalt. Die is geleend van Milan en neemt de hele linkerflank voor z’n rekening.
Samengevat:
Cam/cm: jong talent
Cam/spits: jong talent + eventueel basisspeler
Lm/lb: eventueel basisspeler
Frederico Zaracho,Exequiel Palacios,Christian Ferreira,Hannes Wolf
Als 2de doelman is Alexander Nubel van Schalke zeker een aanrader… kan je gratis oppikken in S1 (januari) wegens aflopend contract