CV : Gvardiol, Bella-Kotchap, Wober, Lischka
CM : Mangala, Toma, Sohm
SP : Waldsmid, Mateta
Ik ben op zoek naar 2 verschillende doelman profielen voor mijn gladbach carrière.
- een eerste doelman bij een niet te weigeren bod voor Sommer
Of - een doelman die op termijn Sommer kan vervangen.
Kijk eens bij Leipzig. Mvogo, landgenoot van Sommer. Krijgt nauwelijks kansen bij Leipzig. Casteels van Wolfsburg zou ook een mooie zijn denk ik.
Karius? Al is niet iedereen hier fan van natuurlijk. Bij norwich heb je ook nog Fahrmann… Dmitrovic en Horn vindt ik toch goede opties, beide kunnen volgens mij toch een stap hoger. Casteels ook een aanrader
Ben blij dat je Casteels aanhaalt die had ik zelf ook op men lijstje en dat is voor mij dan weer een landgenoot ! Mvogo zal ik eens gaan scouten
Bedankt voor je reactie ik ga ze bekijken
Fahrmann is door Schalke verhuurt aan Norwich. Nubel gaat in de zomer naar Bayern. Verwacht dat Fahrmann terug zal keren, aangezien Schubert nog niet op het gewenste niveau zit. Horn is echt een speler van de club Koln, denk dat hij heel zijn carriere daar blijft.
Juist, zo ver had ik nog niet nagedacht!
Bij Frankfurt is mijn keuze gevallen op Kuscevic voor CV. Een Chileense Kroaat. Bij het middenveld blijkt de keuze te vallen op Mangala. Verder twijfel ik nog tussen Waldschmidt en Borya Mayoral… Al gaat mijn voorkeur naar de eerst genoemde. Zou een Mazraoui haalbaar/realistisch zijn?
@Spoon0612
Sommer is naar West Ham vertrokken voor 40 miljoen, in de plaats heb ik Casteels gehaald voor 33miljoen.
Ik ben op zoek naar aanwinsten voor werder Bremen op de volgende posities (begin 2e seizoen):
- rb: opvolger voor gebreselassie die nog wel een jaar mee kan maar daarna wel wat oud wordt
- cvm
- cv: ik heb moisander en veljkovic wel, maar verder niemand die goed genoeg is
RB: Cannon (FC Dallas) is een enorme aanrader, razendsnel en dribbelt makkelijk, Rüegg (Zurich) kan ook CVM
CV: Anton (Hannover 96) kan ook CVM, Botman (Ajax), Degenek (Free) kan ook CVM
CVM: Sunjic (Birmingham City), Heynen (Genk)
Thanks, dat zijn geen alledaagse namen!
Ik zit nu met Leicester net in november 2019 en Praet raakt voor 6 maanden geblesseerd. Maddison is tot begin december uitgeschakeld dus naast Tielemans heb ik niet echt een aanvallend ingestelde centrale middenvelder. Wil in januari graag iemand (tijdelijk) aantrekken voor het geval dat Maddison of Tielemans een (kleine) bleasure oploopt.
Ik ben dus op zoek naar een creatieve CM of CAM. Mag zowel aankoop als huurling zijn. Iemand realistische opties?
Misschien is Kökcu een optie? Anders kan je ook altijd kijken naar Lees-Melou, Dahoud of Meyer.
Cyprien van Nice vind ik wel een aanrader. Is een echte allrounder, kan zowel op de 6, 8 als 10 en eventueel zelfs op de flank of op de back. Je zou dan ook Mendy in de deal kunnen betrekken zodat die weer op het oude nest terecht komt.
Ik zoek voor mijn carrière met AC Milan wat realistische spelers om het team een kwaliteitsboost te kunnen geven. Ik wil deze vervallen topclub terug brengen naar waar ze vroeger waren. Iemand ideeën ?
Belotti, Rugani, Lemar, Gelson Martins, Plea
@Jan014
Ik denk dat het leukste is om een team te smeden met vooral Italianen. En dan het team aanvullen met buitenlandse spelers die iets toevoegen, denk aan het verleden aan Seedorf, Stam, Shevchenko etc. dit waren in het verleden spelers die zich al hadden bewezen bij grotere clubs. Dit kun je aanvullen met talenten zoals vroeger is gedaan met: Maldini, Gatusso (Tonali), Kaka.
AC Milan heeft er de laatste jaren een handje van om paniek aankopen te doen die na een tijdje voor niets of weinig de deur uit gaan. Het zal al een hele verandering zijn om zelf spelers op te leiden of jong te kopen.
Cyprien is wel een mooie optie. Zat zelf aan Lewis Cook van Bournemouth te denken. Of Todd Cantwell van Norwich voor de wat aanvallender ingestelde rol. Maddison net terug en nu ligt Tielemans er tot eind januari (2 maanden) uit…
Weet er iemand toevallig nog goede spelers of talentjes uit een van de lagere competities behalve Engeland?
Het is overigens voor Portsmouth seizoen 2.
Alvast bedankt!