FIFA 20 - Speler gezocht

McRorie definitief overnemen van Rangers. Dozzell, Roles, McCallum, Middleton,

Luke Matheson; 16 jaar RB. Enige nadeel is dat hij in het echt een contract heeft getekend bij Wolves en voor de rest van het seizoen is uitgeleend. In FIFA staat hij echter nog steeds onder contract bij Rochdale. Als je het heel erg realistisch wilt houden is het niet de beste optie.

Lewis Gibson: 18 jaar Fleetwood town, Linksback

Ricky-Jade Jones: 16 jaar, Peterborough, Spits

Twijfel om naast mijn carrière met Portsmouth er ook een te starten met Lyon?
Weten jullie daar misschien leuke aankopen voor.
Ik denk dat ik op de volgende posities wel versterkingen kan gebruiken cv,cam en een vleugelaanvaller.
Verder zou ik met Lyon franse talenten aan willen trekken.

In Frankrijk heb je enorm veel keuze voor landelijk dan wel aan Frankrijk gerelateerde competities wat betreft talenten. Zou persoonlijk vooral daar op focussen. Yacine Adli is een aanrader! Misschien later Benzema en/of Lacazette terug halen. Verder misschien Atal, Edouard, Blas.

Ben momenteel in de winter beland met Villareal. Speel met een 4-4-2 formatie momenteel omdat dat mij het sterkst lijkt met deze spelersgroep, alhoewel het nog allemaal niet zo soepeltjes loopt.
Iemand met enig realistische opties voor Villareal? Het hoort hier niet thuis maar ben ook wel benieuwd naar de visie/tactieken van @Joostvans

Ik ben op zoek naar realistische transfers voor Aston Villa!
Heb zelf eigenlijk geenidee in welke hoek ik spelers moet gaan zoeken, omdat het lijkt alsof er niet echt regelmaat inzit.
Iemand hier ideeën?

Ben opzoek naar een: - Rechts/links buiten en een centrale verdediger!

@Goliath en @TheNotorious misschien wel handig om er even bij te vermelden voor welke positie je een speler zoekt.

Voor m’n Leicester carrière, de eerste transferwindow zit er net op (zal een dezer dagen een update in het realistische carriere topic plaatsen). Nu blijkt dus dat Ricardo Pereira een afkoopclausule in zijn contract had staan van 65 miljoen euro. Manchester United heeft deze som neergelegd en gezien het bedrag lijkt het mij realistisch om Pereira te laten gaan. Ja, United heeft in 2019 Wan-Bisakka gehaald maar Pereira is qua rating de beste back van de PL (85 algemeen). Gelukkig vertrekt hij pas aan het eind van het seizoen, waardoor ik nog alle tijd heb om een vervanger te vinden.
Lang verhaal kort: opvolger voor Pereira bij Leicester City gezocht.
Nog een kleine aanvulling op de info hierboven. Max Aarons leek mij een geschikte opvolger, ware het niet dat 1. Fc Koln hem net van Norwich heeft overgenomen waardoor hij heen optie meer is.

Het is nu wel aantrekkelijk om te starten met Roma, dit doordat ze facescans hebben toegepast. Nu ben ik wel opzoek naar enkele spelers (met facescan) voor in de winter en ben opzoek naar:
- Nieuwe spits die op ten duur Dzeko kan vervangen. (Kean, Everton?)

- Talentvolle buitenspeler (Zaracho, Racing Club?)

- Jonge centrale verdediger die kan groeien.

RCB voor Bayern München, Süle valt zwaar tegen.

Denk dat Mazraoui een leuke optie voor je is. Heeft ook een real face en heeft erg veel potentie.

Had in mijn carrière met Villa Lookman gehaald die op een dood spoor zit bij Leipzig beviel prima.
En misschien Nelson van Arsenal?

Goedemorgen heren. Ik begin vanavond een carrière met Queens Park Rangers in de Engelse Championship. Mijn doel is om hen terug te laten promoveren naar de Premier League en er een echte Engelse cultclub van te maken.

Nu ben ik benieuwd of jullie ervaringen hebben met onbekendere spelers in de lagere regionen van het Engelse voetbal, spelers uit de Ierse/Schotse competitie en wellicht Premier League spelers die buiten de boot vallen. Uiteraard zal ik zelf ook spelers scouten, maar wellicht hebben jullie leuke spelers die op de lijst kunnen. Alvast bedankt.

1 like

Denk dat beide spelers niet zullen misstaan, Schick misschien na zijn uitleenperiode aan Leipzig? Belotti of Martinez van Atalanta.

Jordon Ibe van bournemouth speelt nog nauwelijks en is einde contract kan je dus meteen vrij goed koop binnenhalen

1 like

@Goliath, denk dat je op zoek moet naar opvolgers voor Raul Albiol en Santi Cazorla. Verder is een linkshalf geen overbodige luxe. Misschien dat je kan kijken naar oud-spelers als Mateo Musacchio (AC Milan) of Samu Castillejo (AC Milan). Daarnaast zou ik kijken naar dragende spelers van clubs die nu in de middenmoot staan of strijden tegen degradatie. Denk bijvoorbeeld aan Marc Roca (RCD Espanyol) of Edu Exposito (SD Eibar). Ook Thiago Almada (Velez Sarsfield) zou een interessante aankoop zijn.

Ik zoek voor Espanyol seizoen 1 een rm en een lm voor de bank.
Voor in de volgende formatie 4-4-2 met twee cvm’s en een schaduw spits.
Door het Europese schema zullen ze genoeg minuten maken.

Voor Leicester zoek ik een concurrent voor Barnes en Gray op linksbuiten (beide vallen tegen), een linksback die als tweede keuze achter Chilwell kan fungeren (Fuchs kan geen halve match meer aan) en een (heel) jong talent dat na Madisson, Tielemans en Praet vierde keuze wordt op het middenveld (met Ndidi/Choudhury achter de twee CM’s).

Ollie Watkins van Brentford is misschien wel interessant. Lookman eventueel terug halen van Leipzig is ook een interessante optie vind ik.

Als LB kan ik Llyod Kelly aanraden, heb hem in fifa18 bij Everton gehaald. Speelt nu bij Bournemouth, kan ook centraal. Denk dat je er ook rekening mee moet houden dat Chillwell hogerop zal gaan.

Mac Allister valt mij al een aantal fifa’s op, Argentijn maar een Britse naam. Speelt dit seizoen voor Brighton, lijkt mij de ideale speler op het middenveld. Jong en erg talent vol, kan op vele posities en heeft toch al een prima rating

1 like

Misschien erg enthousiast, maar Thomas Lemar is aardig op een zijspoor beland bij Atleti. Als Leicester echt ambities heeft zou het wel een stunt zijn. Anders is McNeil een veiligere keuze, of misschien wel Lozano. Als jonge middenvelder zou je kunnen kijken naar Roberts (Leeds) en Harper (West Brom). Als back zijn Aaron Martin (Mainz) en Ruben Duarte (Alaves) wel prima opties. Hebben allen een real face.

1 like

Ryan Fraser als linksvoor lijkt mij een mooie optie. Bij mij doet Barnes het trouwens wel erg goed, hoe laat je hem spelen? Als linksachter heb ik Thomas in het eerste seizoen veel getraind en die is nu back up voor Chilwell, al kan ik me voorstellen dat je daar niet op wilt wachten. In de Championship lopen een aantal leuke talentvolle backs rond waar je naar zou kunnen kijken. Rico Henry, Max Lowe en Jay Dasilva lijken mij prima back ups. Op het middenveld dacht ik aan Kokcu van Feijenoord, al heb ik zelf vanwege blessureleed Hughes al gehaald. Hoe bevalt Praet bij jou? Ik twijfel of ik hem wil behouden omdat ik hem weinig minuten kan geven.

1 like