FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Thanks EA! Top dat de icons stapsgewijs in het spel komen. Heb het idee dat ze sinds vorige Fifa zoveel beter naar de community luisteren! Hoop dat ze zo doorgaan met de communicatie richting de spelers.

Pitch notes: https://www.ea.com/games/fifa/fifa-20/news/pitch-notes-fut20-icons?isLocalized=true

Ik ben nieuw op dit forum en ik weet dat er al zoveel discussies over zijn maar ik vind nergens het juiste antwoord. vandaar: (VOOR DE BELGISCHE SPELERS)

Is er nu een mogelijkheid om fifapoints te kopen in België? Land/regio veranderen, is dat genoeg? Het is gewoon zo oneerlijk dat enkel België dit niet toelaat.

Ik vind dat de Fifa Points in het algemeen afgeschaft moet worden.

Als gewone speler kom je er zonder intensief te traden gewoon niet aan te pas tegen spelers die volop Fifa Points inlossen voor packs.

Terecht ook dat het kopen van Fifa Points wordt aanzien wordt als gokken, daar je honderden euro’s uitgeeft om uiteindelijk packs te openen die hoogstwaarschijnlijk (op enkele na) waardeloos zijn.

Aangezien EA Sports hieraan nog meer verdient dan aan de verkoop van het spel zelf, zullen ze hier niet snel mee stoppen, jammer.

De Web App van FIFA 20 Ultimate Team is nu beschikbaar via https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/ !

1 like

Jullie nog wat leuks gekregen uit de starterpacks? Ikzelf kreeg Stones. Verder sowieso best veel Premier League spelers. Denk dat ik die morgenavond ga verkopen en dan richting een Bundesliga team ga werken.

Ik ben alleen wel benieuwd wanneer ik de OTW speler krijg die je kreeg als je voor 5 augustus de game ge-preorderd had. Is dat pas als ik op console zit of juist pas dinsdag? Iemand een idee?

Ik kreeg, verrassend genoeg, Sterling in mijn Welcome Back Packs. Twijfel nog even wanneer ik hem moet verkopen, want verwacht niet dat ik nu al een Premier League team ga maken.

1 like

Zat niks in mijn wb pakketjes maar ik baal meer dat mijn transfermarkt nog op slot zit dus kan niks doen tot EA Access los gaat.

Heel raar kom ik in de webapp vanmorgen en kan ik ineens wel de transfermarkt op heb geen slotje meer, jammer genoeg moet er eerst gewerkt worden dus heb er niet veel aan ja alles te koop zetten en vanavond beginnen met handelen.

Hier het zelfde probleem.

En hier ook niks bijzonders uit de packs.
Een of andere Spaanse spits (80) snelheid 60.

Heb even een klein beetje gehandeld en toen een advanced sbc gedaan voor een gouden top spelers pakket die sbc van 9k heeft meer gekost dan dat ik terug kreeg 79 was de hoogste speler en alles uit niets zeggende competities was het niet waard ongeveer 4.5k terug gekregen.

Pffff wanneer gaat dat EA acces online word ongeduldig van al dat wachten

Helemaal niks gepacked en ongeveer 10K bij elkaar gehandeld met de web app. Best lastig zo te doen moet ik zeggen. Vanaf morgrn weer in Het land en dan gaan we snipen als de malle op de ps4. Ben benieuwd , ik ga in elk geval met een billig teampje beginnen en me langzaam opwerken. Zal nooit zoveel pack Luck hebben als vorig jaar in het begin :sweat_smile:

Ga je er helemaal geen echt geld in stoppen Floyd?

Ik denk wel dat ik wat pionts koop want heb nu een team van niks

FIFA 20 is nu te downloaden met EA Access.

Ik heb EA acces gekocht. 25 euro een week of 3 geleden. Als ik naar mijn bibliotheek ga staat ee dat ik nog 7 dagen moet wachten.??? Hoe kan dit.

Download de EA Access Hub uit de store, vandaar krijg je een speciale versie van FIFA aangeboden :wink:

Dank u Jordi. Ben hem aant downloaden nu. Hopelijk kan iemand me nog helpen met het probleem van de skilmoves die niet meer werken omdat ik al 10 jaar met d-pad beweeg. Merci makker

Dit is mijn starters team doe elk jaar premier league zijn toch de leukste spelers en de leen spelers komen goed van pas. Vanavond maar eens beginnen met wedstrijden spelen ben benieuwd

Ik denk het niet miss om wat draftjes te doen in het begin. Al maakt Het het handelen wel wat makkelijker in jet begin. Ga met een goedkoop buli team beginnen

helaas niet verhandelbaar ik dacht yes muntjes!!! Bleek die niet verhandelbaar des al niet te min lekker mee genomen :ok_hand::ok_hand:

Dit is tot nu mijn team

Ik ben al aardig aan het handelen geweest op de eerste dag een paar x Vardy gesniped rond de 6k gisteren verkocht voor 25k per stuk dat heeft me het volgende starters team opgeleverd en heb nog 50k over voor handelen.


Heb twee van de advanced sbc’s voltooid, daar kreeg ik niet veel bijzonders uit straks nog even de marquee matchups voltooien kijken of we wat krijgen.