Ja klopt ik zit op de xbox, hier stijgt lucas neem ik aan ook nog wel toch?
En ik hoop Sanchez ook want die zit al dagen rond de 18k. Nog meer spelers waar ik nu in kan investeren en morgen lekker kan verkopen?
Ik neem aan van wel maar dat gaat pas gebeuren als mensen hun weekend league team gaan klaar maken dat gebeurd meestal een paar uur naar de rewards op donderdag middag, het valt me toch wel op de enorme prijs verschillen tussen Xbox en PS vooral met de duurdere spelers. Ik zou het niet weten waar je op Xbox verder nog op kan investeren met jou budget ik zou morgen gaan snipen op verdedigers Spaanse uit de Spaanse competitie (enzo verder) gewoon kopen voor 400 munten en in de avond met de marquee matchups gaan die tussen de 70 en 1000 coins weer verkocht worden
Is dat geen heel groot risico als ik er 50 of 100 zou kopen? Of verkopen die altijd wel
Daar zit geen risico aan want als je ze allemaal voor 400 coins koopt, verkopen ze voor minimaal 700 coins per stuk tijdens de marquee matchups maar wel verdedigers en competitie en land gebonden dus Spanje Spaanse, Duitsland Duitsers, Italië Italianen, de verdedigers verkopen altijd zet CV voor 750 coins en RA/LA voor 750 tot 1000 en je zal zien.
Ik heb voor de untradeable packs gekozen met rivals ik dacht rank 2 en 4 mega pakketjes toen ik ze nam maar ik kreeg twee rare electrum player packs en 2x 15k pakketjes(90 puntjes tekort voor rang 2) dus ik baalde al dacht had ik maar de coins gekozen totdat deze speler uit het laatste pakje kwam wandelen wel jammer van zijn 3* weak foot maar ik ben er blij mee.
@TomV Baas boven baas hahaha lekker man.
Iemand dit wel eens meegemaakt, ik snipe een OTW de Jong voor 245k en als ik hem in mijn team zet zie ik dat ik 270k heb betaald, ik ga uit de game en kom weer terug en zie laatste foto geen flauw idee maar 245k en een eigenaar en stats erbij opgeteld, dus de tweede foto is de prijs van diegene die hem voor mij gekocht heeft lekkere game heeft EA gemaakt
Ik dacht na de berichten gezien te hebben ik ga ook voor de untradebles ipv de coins. Beste spelers Marquinhos (heb ik al) en rashford.
lekkere packs jongens! was al tevreden met alex sandro en manolas.
Helaas kreeg ik Pulisic uit mijn totw pakket …
Maar een paar uurtjes snipen op chemistry styl, heeft me bakken opgeleverd .
Koulibaly vloog over de toonbank voor 27-28K per stuk en allemaal verkocht voor 32 K
@MeisterLandis die van jou zijn ook leuke waardevolle spelers om te packen.
Ik heb deze week ook goed verdiend met snipen heb de verloren munten van Blanc dubbel en dwars terug verdiend.
Dit is nu mijn team na een week goed handelen en snipen
Netjes! mooi team heb je . zal je mijn zo sturen via de telefoon.
Vandaag ongeveer 400.000 verdiend aan snipen dus dat is weer lekker.
Wanneer heb je die sissoko gekocht ? mij lukte het gewoon niet om er een te snipen hehe.
Lekker team hoor!
Dat van die spanjaarden inkopen was een gouden tip, 60 heb ik er kunnen inkopen voor 400 coins. Binnen een half uur allemaal voor 1k per stuk verkocht
Het is wel ongelooflijk hoe snel de prijzen zakken. Een uur geleden flink aan het snipen geweest met sanchez, inkopen voor 16,5k en verkopen voor de gemiddelde prijs van 19k. En nu kosten ze gemiddeld 16,5k. Daling van 2,5k in een uurtje. Dus zit nu met 8x sanchez opgescheept haha
Hopelijk verkoop je ze nog met winst, ik had zelf ook 80 Spaanse verdedigers ik was ze ook gelijk kwijt ik verneem wel dat de prijzen veel sneller zakken op de Xbox dan op de PS ik hou zelf elke 10 minuten de prijs in de gaten om dit te voorkomen.
Net uit me rivals walker gepackt. Zit nu alleen in twijfel om hem te gebruiken ipv azpiluceta. Want met azpiluceta wou ik over gaan op een 3 verdedigers systeem. Met allan en fabinho ervoor. Wat zouden jullie doen? Met 4 achterin of walker verkopen en met 3 achterin spelen? Heb dit seizoen namelijk geen ervaring met 3 achterin. Tips zijn altijd welkom.
Ik zou met Walker spelen in een 4 mans verdediging. Heb Walker ook en speelt super fijn.
Met dit team ga ik vanavond de weekend league in ben benieuwd
Op dit moment mijn team, na wat geluk in packs en toch stiekem wat fifa pointe. Ben alleen niet helemaal tevreden over de jong op cdm…
Echter geen andere opties
Casemiro is een optie .
Casemiro ook geprobeerd, maar gezien ik relatief hoog druk zet is hij te traag. Denk maar sparen voor icon,
Guardiola icon kan dan door middel van de icon swap of moet die nog sneller zijn?