FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Ik ben nu bezig een poging te doen tot snipen maar ik krijg telkens de melding dat FUT wordt afgesloten en vervolgens een captcha uitdaging. Hebben jullie dit ook?

Ja dat hebben we allemaal dann moet je af en toe even wat anders doen anders krijg je als het te vaak gebeurd een market ban en dat kan 20 minuten zijn maar ook 24uur. Dat is een kado van EA om automatische biedingsysteems tegen te gaan en hard werkende snipers dwars te zitten.

Thnx.

Hoe zit het trouwens met de icon-wissels. Je kunt er nu 11 halen maar komen er hier nog meer van of vervallen deze?

Squad Battle rewards voor de 4de keer op rij elite 2 en voor de 4de keer op rij geen enkele 83 plus speler, en het mooiste is nog 43,674 punten was elite 1 met squad battle en ik had 43,669 gewoon ongelovelijk maar eigen schuld had ik maar meer wedstrijden moeten spelen had nog 2 sets over maar dacht dat het genoeg was.

Als het goed is heb je deze maand 12 spelers die je kunt unlocken en vanaf 1 november nog eens 12. Deze 24 totaal kun je tot eind november inleveren voor icons.

En ik 4x elite 1… en nu weer tadic en onana… ik kap ermee

@Xavi2k Ik ook zoveel tijd erin stoppen en spelen in een saaie gamemode en geen enkele beloning EA heeft de packweight wel heel laag gezet als je ook naar youtubers kijkt die van meer dan 20 mensen hun rewards openen en gewoon niks uit die pakketjes krijgen screamer kaarten zie je al helemaal niet. Ik ga nu alleen nog maar handelen want de rest leverde toch niks anders op dan een hoop stress.

Misschien zijn de rewards niks omdat de prijzen van de spelers op de transfermarkt laag zijn. Want ik zie de prijzen steeds lager stijgen. Kane bijlvoorbeeld is van 60k naar 30k. En Lewandoski van 100k naar 54k.

En daarbij hou ik altijd hoop dat ik iets goeds pack. Ik probeer bij de Squad Battle rewards altijd in Elite 3 te eindigen. Wat meestal lukt.

Bedankt nog voor de tip.Dat ik bij de Squad Battle op wereldklasse de laagste beoordeling moet pakken.

Ik win nu alle wedstrijden op wereldklasse met een lage beoordeling.

Nee dat is het niet, als je 4x elite 2 haalt en dan uit 4x twee mega en 4x één prem spelers pakket krijgt en daar dan als meest waarde volle speler een non rare uit de Bundesliga (sbc) krijgt die 2000 muntjes waard is dan is dat gewoon bagger, en ik zag op youtube mensen die de squad battle van andere mensen openen en uit 3x top 100 en 5 elite1 en 2x elite 2 maar één walkout (Benzema) en Nepenthez haalde uit 4x top 100 4x elite 1 en nog een paar x elite 2 en 3 alleen Modric en twee discard informs dan weet je dat EA de packs door de promo laag houd, en in mijn ogen houden ze gewoon miljoenen mensen voor gek.

Veranderen de stats van Halloween players doorheen het jaar?

Ik ben benieuwd hoeveel winst jullie willen pakken op snipen?
Mijn manier is nu om een speler(s) uit te kiezen en voor onder de gemiddelde prijs te verkopen met minimaal 600 winst, hier is de ea tax al vanaf. Deze verkoop ik direct nadat ik ze voor een goede prijs heb gekocht. Meestal inkoop iets van 18k en verkoop 19.750.

Verkopen jullie ook direct of wachten jullie? En welk bedrag minimaal aan winst?

@Robinjuuh Met snipen zorg ik dat als een speler doe 20k als laagste prijs heeft dat ik niet meer als 18k betaal en ja ik verkoop gelijk, want een projs verranderd met de minuut en ook dat hou ik goed in de gaten, wat ook een goede manier is om coins te pakken is op zondag avond of maandag morgen spelers als Lucas Moura op te pikken mensen zijn dan klaar met weekend league en verkopen hun team zo heb ik vorige week 10 gekocht voor 35k per stuk, en op donderdag middag verkocht voor 47,5k per stuk dat is dik 100k winst waar je niet veel voor hoeft te doen, als je zoiets doet moet je overpowerde spelers pakken waar mensen graag mee spelen zoals Lucas Moura, Sissoko, Ferland Mendy en Nelson Semedo en zo zijn er nog wel meer.

En dat doe je door 18k in te stellen bij max. koop nu? Of door te bieden?
Dat laatste is inderdaad wel een hele goede manier, echter heb ik in totaal maar 134k te besteden. Als ik dan een paar keer zo’n speler koop heb ik 3 dagen geen geld om te snipen…

Je kunt zoals die moura veel winst maken maar je loopt wel het risico dat EA een SbC erin gooit en alles daalt. Dan ben je de sjaak. Doen ze dat niet dan zit je gebakken.

Heb vandaag griezmann weer met winst verkocht z

doucoure daarvoor even op de plek gezet. Heb 2.5 miljoen op de bank en ga wss Mbappe nog verkopen. Scoort genoeg goals maar mist toch iets… denk 5* 5* voor mij heel belangrijk os aangezien ik veel probeer vrij te maken met dragbacks.

Suggesties ??

@MeisterLandis Of er nou sbc’s of niet komen deze spelers blijven nog wel een tijdje hoog omdat mensen spelers als Son, Kante, en Pogba nog niet kunnen betalen gaan ze voor Lucas Moura en Sissoko, en Nelson Semedo en Ferland Mendy blijven ook nog wel hoog mede doordat je niet veel andere spelers voor die posities hebt in de Spaanse league en omdat zij de enige zijn met een goede link voor een hybrid team. En een suggestie voor wat je zoekt ik denk dan maar aan een speler en dat is Sonaldo wat is die man een beast in deze Fifa, anders kom je toch uit bij de echte top icons zoals Cruijff Pele Gullit en Eusebio.

Dan ga ik lucas maar eens proberen, niet met 10 maar met 5 stuks.

Daar heb je een punt maar laatst was er ooo weeer een sbc en dan dalen ze doodleuk 5K . Zou zonde zijn als je daardoor munten verliest.

Son staat ook op mijn lijstje. Denk dat ik hem ga linken aan sissoko. Als ik frenkie maar kan houden. Dacht zelfs aan Ronaldinho 91 . Als ik mbappe. Verkoop kan ik hem , Son en nog iemand halen. Voor nu heb ik het idee om donderdag zoveel mogelijk te snipen en later op de donderdag te verkopen.

@Robinjuuh door een vaste prijs in te stellen en dan snipen voor hoeveel heb je die 5x Lucas ingekocht? Ik heb zelf 630k geïnvesteerd door 12x Lucas Moura, en 6x Sissoko aan te schaffen als het goed is en de markt blijft zo langzaam aan stijgen zal ik ongeveer 800k terug krijgen als ik ze morgen middag verkoop, nu hopen dat de markt niet instort want ik heb hier hard voor lopen handelen en snipen als het lukt heb ik binnen een week mijn gediscarde Blanc terug :grin:

Ik heb eenmaal Lucas gekocht voor 32k. En nog 5 keer sanchez te koop staan voor 18k. Die heb ik ingekocht voor 16.250.

Nu nog 45k om te snipen…

Jij zit op Xbox zeker want Lucas is daar nu iets gezakt, ik heb 1 voor 31k en 11 tussen de 35 en 37k hij een is op de PS nu 39k en ik heb een paar x Sissoko voor 28k die staat nu op 31k hopen dat morgen alles goed gaat stijgen rond een uurtje of 5 in de middag.