FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Heb depay en Alli gepacked in een draftje . Nog even houden of nu verkopen?

Ja ik hen Koulibaly gepakt houden of verkopen.

Allebei houden tot meer mensen gaan spelen en WL teams gemaakt worden. Ik heb gisteren fout gemaakt door Alli voor 10k te verkopen.

Even een vraagje over vrije trappen nemen!

Hoe houd ik het rondje waar je mee mikt in de hoek? Ik krijg hem niet echt stil in de kruising

Weer goed verdiend met snipen, heb ook alle advanced sbc’s voltooid en kreeg toch drie walkouts Raketic, Casemiro, en IF Koscelny verdere spelers met waarde zijn Saint-Maximin en Wan-Bissaka alle bij voor 10k niet te krijgen op de transfermarkt, heb alles in mijn club gehouden omdat de prijzen wel heel laag zijn. Van het snipen en handelen heb ik dit team gebouwd

Het lijkt wel of de spelers veel duurder zijn als in FIFA 19, waar ik wel van baal is dat ik Son op de eerste dag voor 85k heb laten liggen had nooit gedacht dat hij de dag erop boven de 450k zou zijn. Heb ook wat Squad Battle gedaan sta nu op goud1 ik moet wel heel erg wennen aan de gameplay en de bugs heb nu nog anderhalf uur over dus rustig aan doen.

Dit is mijn staters team. Zoals jullie zien is het een Premier League team. En dat blijft een Premier League team.
Giroud ga ik vervangen voor Kane ik denk morgen als ik de rewards van de Sqaud Battle krijg. Ik denk dat ik Goud 1 heb gehaald.

Ik had namelijk EA acces en kon 10 uur lang spelen. Helaas is dat op. Dus moet ik tot dinsdag wachten tot de release van FIFA 20 Ultimate editie.

In welke competitie beginnen jullie? Ik ben aan het twijfelen om te beginnen met Serie A, en als ik wat geld heb door te stromen naar de Premier League. Of is het verstandiger om direct met een klein premier league team te beginnen?

Ik begin met een Premier League team. Misschien dat ik daarna een Bundesliga team maak maar dat weet ik nog niet.

Ik zou als ik jou was een Serie A team maken want dat is goedkoper. Als je wil switchen naar Premier League kan dat altijd. Ik zelf doe het niet want dan krijg ik spijt en wil dan naar Premier League team.

Maar het is wat jij wilt het is jou team.

Ik heb al mijn rewards uit de sbc packs en al mijn investeringen verkocht, en heb nu dit team daarvan gebouwd.


Ik denk dat ik goud 1 in squad battle wel heb gehaald kijken of we daar ook packluck uit krijgen.

Goed team ja! Speel je in-game ook die opstelling?

Ikzelf heb vooral squad battles gedaan met een redelijk goedkoop team en ben druk bezig met de sbc’s. In squad battles heb ik als het goed is elite 2 binnengehaald. Morgen de rewards afwachten en de sbc’s afmaken, daarna mijn team klaar maken! Ik ga voor Bundesliga als start.

Squad battle speel ik 4-1-2-1-2 maar heb maar een paar wedstrijden gespeeld en ook met een goedkoop team en als het goed is goud 1 anders goud 2 als ik dinsdag begin met rivals twijfel ik nog tussen 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1. De sbc’s heb ik allemaal al gedaan behalve de prem league potm en heb goede packluck daarin gehad.

Dan ben ik wel benieuwd wat voor packluck hebt gehad een Icon misschien.? Of een hoge rated speler. Zoals Pogba.

@Kevin88
Het was niet alleen packluck maar ook veel handelen, mijn mooiste pack was een top electrum player pack met daar in Rashford en Sissoko gelijk 100k waard. En ik heb heel veel gehandeld en daarmee veel coins verdien, vooral met IF Delaney daar had ik vijf van voor 24k per stuk en voor 55k per stuk verkocht.

Ik heb na mijn packluck weer een packluck gehad. zijn naam Toni Kroos.
Verkopen of houden Koulibaly heb ik gehouden omdat hij meer waard word. Geld dit ook voor Kroos.? O ja ik heb ook Hamsik gepacht maar die zal niet veel waard zijn.

Lekker hoor! Ik denk inderdaad ook dat Kroos nog wel gaat stijgen, maar de spelers die je ervoor kunt kopen ook dus dat is een afweging die je moet maken. Ik had vrijdag ook Hamsik gepackt, alleen verkoopt hij niet voor het minimum


Ikzelf kreeg een discard inform en Joao Moutinho als duurste kaarten. Beetje jammer. Vanavond bij Competitie- en Landenhybride, en Competitie hybride de laatste sbc’s voltooien en dan heb ik al die sbc’s ook klaar. Ben benieuwd naar de packs!

Ik ga voor de verkoop van Hamsik,Kroos en Koulibaly Harry Kane kopen.

Heb alleen drafts gespeeld en aardig wat gewonnen daar krijg je mooie packs uit zeg!
Meteen een mooi team kunnen bouwen en heel veel verdiend met handelen. Vliegende start :muscle:

1 like

@MeisterLandis lekkere packs man, ben benieuwd naar je team. Ik zit zelf te twijfelen om mijn team weer te verkopen dan heb ik ongeveer 500k een leuk starters team bouwen en met de rest van de coins verder gaan handelen.

Doe eens normaal met die packluck. Ik krijg niet eens spelers van 5k :sweat_smile:

Na wat packluck uit de geavanceerde sbc’s (o.a. 2x Ndombele) heb ik flinke winst gemaakt. Ik kwam uit op 110/120k en een untradeable Rodrigo. Ik heb daarvan het volgende team gemaakt:

In-game ga ik 4231 starten met Brandt op CAM achter Rodrigo. Als leen Sancho afloopt komt Gnabry op die plek. Baumann is ook untradeable.

Ik heb 5 van de 5 plaatsingswedstrijden gewonnen! Daardoor nu in divisie 4! Speler van het team tot nu toe: