FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Dan gaan we hem dit weekend eens proberen naast Marquinhos.

Gaan de prijzen van de top meta’s nog steeds dagen met Black Friday coming ? Of hebben ze hun piek gehad ?

Na de hele week flink grinden heb ik na Guardiola nu ook Keane unlockt! Ben erg benieuwd hoe ze als cvm-duo zullen gaan spelen! Heb volgens mij nog nooit zoveel Fifa in 1 week gedaan, maar wilde graag dit weekend Keane hebben haha!

1 like

Toch echt een dode boel hier :stuck_out_tongue:

Ik ben aan het sparen voor dit team:

Op dit moment heb ik nog zo’n 250k nodig voor Cristiano Ronaldo en Alex Sandro. De Bruyne komt dan later, daar kan ik tijdelijk Rodri OTW (al in club) neerzetten. Gerrard heb ik nog 2 icon swaptokens voor nodig. De overige 7 spelers heb ik al.
Ben er alleen nog niet uit hoe ik het precies in-game ga neerzetten, vermoedelijk 4-2-2-2.

Met dit team verwacht ik wel een tijdje competitief te zijn.

Lekker team hoor. Hoe speelt sane?

Ik heb hem pas sinds eergisteren, uit een untradable Season Reward pack :sweat_smile:
Eerste indruk is wel positief, hij is erg behendig wat goed bij mijn speelstijl past.

Zit te denken om dit team te gaan halen. Moet nog 2 icon swaps voor rui costa.
In game wil ik 4231 gaan spelen.
De rest heb ik al bijna binnen op een paar 1000 na.

Ben ik nou gek dan Gerrard zit toch niet in icon swaps ben je niet in de war met Guardiola?

Voor 19 tokens is Gerrard aanwezig :wink:

Dit is momenteel mijn team al heb ik weinig zin in spelen met de servers en de gameplay het lijkt met het jaar erger te worden met de servers die als ik speel heel zwaar aanvoelen alsof je spelers op stroop voetballen met hele zware passing enzo en al helemaal niet voor de rewards die je krijgt, waar nooit wat inzit.

Oh ja ik dacht omdat je het over ik heb al 7 plus nog twee nodig dacht ik zoals ik gezien had bij de icons rond de 10 swaps, zat hij er niet bij anders had ik Gerrard wel genomen in plaats van Guardiola

@Jordi ziet er goed uit wat je wilt gaan maken. Zou met dat team wel 4222 gaan spelen maar denk dat je miss wel grote gaten op het middenveld kan krijgen of heeft Gerrard hoge defensieve workrates?

@Grunn1972 goed team. Hoe bevalt lenglet achterin eigenlijk. Zit namelijk te denken om hem met militao achter te zetten.

Lenglet is echt top en linksbenig plus 4*WF en zijn prijs is gehalveerd dus een aanrader.

Thanks. Dan ga ik voor het team wat ik net had gestuurd. Lenglet was de enige waar ik lichtelijk over twijfelde

op naar de rewards voor komende week​:muscle: 4e week elite op een rij :ok_hand::ok_hand: hopelijk snel weer top 100 :muscle:

1 like

Ik ga waarschijnlijk voor dit team. Wat inhoudt dat ik Allan en Salah moet verkopen. Salah is zonder een goede linker aanvaller niet in te passen voor mij want ik wil 4222 spelen of 4231 met 3 cam’s. Nog verbeteringen voor m’n team?

Waar wil je je verbeteren

Of er eventueel betere aankopen zijn dan Griezmann , gameiro, ter stegen en Casemiro voor m’n team. Met een budget van ongeveer 300k. Dit is m’n huidige team.

Graag even advies mannen … ik denk om heel mijn la Liga ploeg te verkopen en naar PL over te schakelen nu het goedkoper is… ik heb als mijn transfers gedaan zijn tegen de avond een 400.000 coins ook… dus als ik dit team verkoop heb ik een miljoen -+.
Mane , salah, Walker , lacazette, firminho, Aubameyang, laporte , sissoko, Robertson zou ik kunnen halen maar is dit een verbetering ? Moest ik Spanje houden zou ik hazard erbij halen.
*** met mijn icon swap zou ik rio kunnen halen want heb er 16 (nog even)

https://www.futbin.com/20/squad/11031436

Tnx !