Heeft iemand dit wel eens gehad?
Ik in ieder geval niet. Ik zit bij Xbox One en die doet dat helaas nooit. Ook niet toen ik nog een Playstation 3 had.
Maar als ik dit had geweten was ik gebleven bij Playstation.
Heb het ook nog nooit meegemaakt sinds ik een ps4 heb
Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt speel eigenlijk altijd al op de Playstation.
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gehad op PlayStation. Geen idee waarom.
Pack net 5 minuten geleden depay (zijn normale versie) terwijl ik zn road to the final zou moeten krijgen. Of zitten die niet meer in packs?
Dat heb ik ook nog nooit gehad, en de RTTF kaarten zijn al sinds maandag 7uur uit packs
O dacht ook tot vrijdag zoals de vorige.
Is het slim om je team nu te verkopen.? En op Black Friday je team weer terug te kopen.?
Want ik zie dat de prijzen stijgen. En dat ze op Black Friday weer dalen .?
Normaal wel maar vorig jaar gingen de prijzen tijdens Black Friday juist omhoog wat ik zelf denk is dat je te laat bent met de verkoop de echte instorting van de transfermarkt is eigenlijk al geweest als de markt nu nog gaat dalen komt dat omdat mensen paniek verkoop doen, maar dat gaat denk ik niet lang duren dat de prijzen weer gaan stijgen, het ligt natuurlijk ook aan EA wat ze gaan doen met die dagen maar ik verwacht niet veel.
Prijzen zijn ook gestegen door de David Villa sbc waar 2 85 rated squads nodig zijn. Die stijgingen zijn wel vaak maar tijdelijk. Parejo is van 18 naar zn max gegaan en benzema van 25 naar 28k. Na dat die sbc weer klaar is zakken die prijzen ook gelijk
Oké bedankt jullie allemaal voor jullie informatie. Gelukkig heb ik mijn 2 teams nog niet verkocht.
En ga naderhand van deze info ook niet doen.
Ik ga David Silva halen morgen. Bij de rewards van de Sqaud Battle Elite 2. Al hoop ik dat die Packs morgen beter zijn. Want dit jaar komt er ruk uit de packs.
.
Met mijn 18 icon swaps is het Ian Rush geworden…
Zoals België het leuke land is voor alles… kunnen wij dus geen FIFA punten kopen… (voetbal clubs mogen wel met Unibet enz spelen, maar goed doet niks ter zijde)
Mijn vraag is: (ik woon in thailand maar mijn ps4 is aan België gekoppeld en dat kan je normaal niet meer veranderen)
Kan ik mijn FIFA FUT op een vriend zijn ps4 even koppelen en zo via zijn (Thaise) account zo punten kopen?
Ik heb geen flauw idee maar ik denk het wel, als ik in België woon en naar Nederland verhuis zou ik het raar vinden dat ik geen fifa punten zou kunnen halen ik denk ook dat als jij in Thailand woont dat als je je console daarop zet dat je ze ook zou moeten kunnen kopen anders even buj EA informeren zou ik zeggen.
Als je de eerste keer je ps4 installeert en je kiest dat land, kan je het normaal nooit veranderen …
nu zit ik op ps4 van een vriend , hopelijk kan ik in FIFA gaan op mijn fut via mijn account …
Volgens mij als jij de PS terug zet in fabriekstand en daarna weer opstart moet je alles opnieuw instellen ik weet het niet 100% zeker maar dat lijkt me toch logies.
Neen gaat niet… zit op andere ps uit Thailand op mijn account en kan er nog niet in… echt triestige bedoening België pff
Raar dat zou dus betekenen als je een PS uit Nederland koopt kan je als je hem op Nederlands zet in België punten erop zetten vreemd allemaal,
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/store---transactions/playstation-store-information---pre-orders/why-can_t-i-change-my-country-of-residence-/ hier staat uitgelegd waarom het niet kan. Misschien kan je op YouTube filmpjes erover opzoeken of het wel mogelijk is. Maar durf niet te zeggen of het werkt