FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Dit is mijn nieuwe team.

Ja mensen ik had natuurlijk Modric, David Silva speciaal en andere 85+rated spelers.

Maar die heb ik ingwisseld voor een Prime Icon Sbc. Met Pele 98 als resultaat. Bedankt voor de tip ik hem inderdaad als spits gemaakt. Het koste wel wat moeite omdat die positieaanpassing CAM naar CA niet zoveel op de markt is.

Die Zlatan joh. Wat een kaart!

Ik heb dit weekend wat geprobeerd met de platte 442 met hem en Suarez voorin. Zlatan heeft na 12 wedstrijden; 16 goals en 15 assists.

Ik ging 11 om 1 met dit team;

Eerder weleens de 442 geprobeerd, maar dat werkte nooit echt bij mij. Nu liep het juist wel goed met de buitenste middenvelders die goed naar binnen kwamen en betrokken waren in het spel, met Kessié als heerser op het middenveld en Frenkie voor de controle.

Suarez heeft ook nog steeds ongekende statistieken. Na 120 wedstrijden (veel ragequits tijdens objectives in Rivals) heeft hij zo’n 140 goals en 110 assists. Dit is bijna alleen in Weekend League.

dit is nu mij ultimate team https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/753107

wat vinden jullie ervan?

ik heb nu 200k wat zou ik daar meedoen?

Nou een icon halen bijlvoorbeeld van Nistelrooy 92 hij speelt erg goed of de Prime Icon SBC doen. Daar krijg je een hele goeie icon in. Ik kreeg Pele 98 uit die SBC

wat gebeurt met je teamgeest als j een icon erbij doet blijft die hetzelfde of daalt je teamgeest?

Je teamgeest stijgt juist daardoor. Icons linken namelijk 100 procent. Dus je kunt ze overal bij gebruiken.

ok mooi zo dat wist ik niet bedankt welke icon zal ik kopen max 200k?

wil je 3 sugesties doen?

ik ga denk bergkamp kopen goed idee?

Ja goed idee kost max 135 k. En je hebt als spits of als middenvelder.

Van Nistelrooy 92 is ook goed hij kost 120 k. Je kan hem makkelijk in de spits zetten

Of Paul Scholes 91 hij kan je op het middenveld zetten. En hij kan ook goed schieten. Hij kost max 130 k.

ik wil voor de 92 bergkamp gaan die kost 170k

Goed plan Bergkamp kan ook goed scoren.

zou ik hem er dan indoen voor kane of voor agauro?

Bergkamp moet je voor Kane inzetten. Kane is namelijk erg traag.

ok hij scoort wel veel

Ja dat klop maar als je Kane in je team wilt behouden. Kan je hem ook op het middenveld zetten.

nee ik zet hem wel op de bank heb al een goed middeveld

Sinds twee weken af en toe ook FUT aan het spelen, nu dit team nadat ik Lukaku had gepackt. Toch wel m’n beste speler ooit uit een pakketje in FIFA 20 :sweat_smile:, de tijd dat ik nu nog ga spelen wil ik dit Serie A/Italië team gaan verbeteren.

Dit is mijn team op het eind van FIFA ik heb heel veel geluk gehad met untradeable sbc’s maar niet zo met de tradeable dat was echt bagger, verder heb ik heel veel gehandeld en daar echt miljoenen mee gemaakt soms tot wel twee miljoen per week maar zoals zoveel mensen hebben was ik verslaafd aan packs openen dat gaat in FIFA 21 wel veranderen want dat heeft me zoveel gekost, ook heb ik veel league sbc’s gedaan daar kan je echt goed op verdienen ook met handelen, weekend league speel ik al een hele tijd niet ik hield het vol tot silver 1 en was er dan wel klaar mee, ook omdat deze FIFA mij niet zo ligt met al die spelers die dropback en diepte op één of twee spelen dan was ik er al gauw klaar mee, nu hopen dat EA FIFA 21 toch beter aanpakt want dat spelen op balbezit en uren over een aanval doen is gewoon saai en niet echt mijn spel heb daar gewoon niet het geduld voor hahaha ook de icon packs waren me als je er maar genoeg van doet goed gezind al had ik met de base en mid veel pech base 6 discard dubbelen, mid 4 discard dubbelen maar ook Ronaldinho en Ronaldo 94 maar van de prime waren mijn laatste twee Rio 90 en Ronaldo 96 als toppers maar ook een stuk of 8 bagger icons, tot zo ver dus FIFA 20 hopelijk zien we elkaar hier met FIFA 21 weer tot dan

niet normaal goed team

Ik heb nu 220k wie zou ik kopen?
Ik heb al een team met onder andere Bergkamp de bruyne van dijk courtrois en messi