Ik ben weer begonnen met FUT.
Vraagjes;
Kan je nu offline alleen maar Squad Battles spelen? En dus niet meer seizoenen, zoals in 19?
Ik speel niet online maar Is het eventueel de moeite waard om PlayStationPlus aan te schaffen?
Ik ben weer begonnen met FUT.
Vraagjes;
Kan je nu offline alleen maar Squad Battles spelen? En dus niet meer seizoenen, zoals in 19?
Ik speel niet online maar Is het eventueel de moeite waard om PlayStationPlus aan te schaffen?
Dat klopt. Seizoenen zitten niet meer in Ultimate Team, zowel niet voor online als offline. Online heb je nu wel Division Rivals, wat deels lijkt op de seizoenen.
Of het voor jou de moeite waard is om PS+ aan te schaffen is lastig te beoordelen voor iemand anders.
Oke thanks!
Wat kan online meer dan als je offline speelt?
Online zijn de rewards over het algemeen beter. Ik vind zelf dat de uitdaging online ook groter is dan offline, doordat tegenstanders vaak toch meer gebrand zijn om te winnen.
Ik heb een vraag i.v.m ICON SWAPS.
Zelf heb ik nooit echt FUT gespeeld om die Swap spelers te verkrijgen, maar wil het toch gaan proberen.
Is het nog de moeite om nu pas te beginnen met die Swap spelers proberen te krijgen?
Momenteel heb ik er één.
Bedankt voor de informatie!
Ik zou het gewoon doen, kostte mij een week om alles te halen. Ben zelf ook pas later begonnen.
Welke goeie icon raden jullie mij aan.? Ik heb 125 k het liefst voor op het middenveld.?
kan je een speler van links back een rechts back maken?
Nee, dat is niet mogelijk.
jammer ik wilde roberson kopen dan recht back zetten dan kan van dijk er naast staan andere verdedigers zijn ramos en alba
Hallo
Hoe weet je in Division Rivals wanneer je genoeg punten hebt om in bv. Rank 1 of 2 te eindigen?
Soms denk ik dat ik genoeg heb om in Rank 2 de week te sluiten, maar dan krijg ik toch rewards van Rank 3.
Bedankt!
Jordy
Haha. Die is er niet voor 125k…
Ik heb nu al een icon. Ik heb van Basten 91 versie. Samen met Lineker 93 versie in de spits.
Hoe gaat het hier met iedereen en zijn ultimate team ? Het is weer even geleden zeg
Haha ja dat is zeker een tijd geleden! Ik probeer vooral verschillende spelers uit op dit moment en speel voor spelers als Kessié. Dit weekend prime Socrates (gekregen uit m’n 5e prime icon sbc), 94 Kessié en TOTS Theo Hernandez eens proberen. Vorig weekend tot zilver 1 gespeeld. Dat weekend ervoor tot goud 2 en daarvoor wel een paar keer zo goed als de hele WL afgemaakt. Ik speel nu totdat ik het leuk vind (meestal vooral de 1e 10 potjes).
Dit is nu mijn team:
Heel vaak de WL niet afgemaakt dit jaar, maar anders vooral goud 1 en af en toe Elite 3.
leuke ploeg om mee te spelen! hoe zag je vaste weekend league team eruit ?
ik heb dit jaar weer een top jaar gehad hele fifa slechts een paar keer geen elite. vaak bij elite 3 gestopt maar als ik hem dan wel afmaakt haalde ik bijna altijd elite 1. Dit jaar wel echt dramatisch slecht in penalties. dit jaar in 2 weekenden 28-2 gehaald waar ik super veel pech had en door penalties uiteindelijk verloor, echt ongelofelijk haha.
komende fifa ga ik me volledig richten op het handelen, dir jaar al meer gedaan dan eerst ( 60.3 mil momenteel )
Zo niks mis mee!
Ik heb sowieso wel redelijk veel gewisseld qua spelers. Zo hou ik het leuk voor mezelf. Heb wel superlang een redelijk Serie A georiënteerd team gebruikt met o.a. Cristiano, Milestone Politano (beide versies) en League sbc Tonali (voor 40k gedaan door spelers in m’n club en geluk uit de packs. Was zeker de moeite waard!).
Ik wil me in Fifa 21 ook meer richten op handelen inderdaad!
Dit is mijn team. Ik ga me in fifa 21 meer verdiepen in de icons.
Want die spelen goed. En het is leuk om spelers uit het verleden te halen.
Ik heb bij de prime icon SBC Pele 98 CAM gepakt. Zal ik hem spits maken of niet.?
Nice!! Pele zou ik wel als spits zetten ja, hij is misschien wat te klein voor op je middenveld?
Dit is nu mijn team:
Na lang sparen had ik eindelijk genoeg coins om, voor de eerste keer in al mijn jaren FUT, de beste versie van Cristiano Ronaldo te kopen.
In-game staat het als een 4-1-2-1-2 (2), wat ik deze FIFA echt de beste formatie vind.
Ik wil eerst 94 Bruno Fernandes halen, daarna beslissen wat ik met m’n verdediging doe.