FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Wanneer begint EA Access en wat is hiervoor nu weer nodig? Speel via PS4

Ea acces begint vrijdag 1 oktober. Hier is een Ea acces account voor nodig.
3 ,99 per euro maand.

Ik heb de FIFA 21 gepre-ordered in ‘Disc-versie’. Kan ik dan alsnog EA Play aanschaffen en daarna de opgedane voortgang van bijvoorbeeld Careermode en FUT behouden voor als ik hem 9 oktober ontvang?

Ja dat is mogelijk de voortgang van Fifa van Ea plan word in de disc voortgezet.

2 likes

Dank! Dan dus even een abbo voor een maandje afsluiten!

Ja dat kan. Je kan het per maand opzeggen.

2 likes

Weet iemand wanneer de ratings/potentials bekend worden gemaakt voor career mode?

Geen idee, zouden die een apart nieuwsbericht krijgen? Waarschijnlijk kan je ze donderdag vanaf 17u overal wel vinden, dan begint de vroegste early access.

Vandaag om 19u begint de preload op Origin, trouwens.

Even een account aanmaken, na een maand weer op zeggen. Dan ben je voor 4 euro een tien uur eerder aan het fifa spelen.

1 like

Vervelende is dat er wel een Creditcard nodig is, die heb ik helaas niet, haha.

Ging toch ook met Paypal dacht ik ?

1 like

PS is nu ook met portemenee Xbox weet ik niet.

Probleem is: dan heb ik ook een CC nodig…

Oei oké ik niet. Al heb ik er sinds kort wel 1 via Bpost. Daar moet je zelf geld op zetten maar werkt met het Creditcard circuit.

Ik weet niet wat EA aan het doen is.
Maar ze verliezen weer twee licenties de landen Portugal en Italië

Hoe krijgt Ea dit voor elkaar. EA krijgt miljoenen omdat veel mensen de game kopen en Fifa punten spenderen.
Dan zou je toch veel geld hebben pm die licenties te houden.

Ik hoop niet dat hierdoor de game kapot gaat.
Anders kan ik nooit meer FUT spelen. En heb ik geen team meer.

Om even terug te komen op die licentie van serie A en B, de promovendus die er niet in zit waar slaat dat nu op? Zijn de degradanten dan wel in het spel gebleven of zitten we nu met een competitie met 2 ploegen minder?

Bij rest van de wereld zitten een paar Italiaanse ploegen zoals brescia en die kan je dan in je serie a competitie zetten

1 like

Je kan ook een prepaid CC kopen bij elke primera met bijvoorbeeld 10 of 20 euro erop.

Het grote succes van fut zal dan ook uiteindelijk de ondergang van FIFA betekenen.

2 likes

Ik ben nu via games en apps (xbox one) het spel al aan het installeren. Best vreemd toch als via early access 1 oktober pas beschikbaar is?