FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

1 like

Stadionlijst van Fifa 21 bekend;

Onacceptabel dat Elland Road van Leeds niet gelijk bij launch beschikbaar is. Makkelijk antwoord om naar corona te grijpen en het uitstellen van de competities
 Leeds deed al geruime tijd mee voor promotie/kampioenschap en EA had dit kunnen voorkomen in mijn ogen. Daarnaast enkel de Arena als Nederlands stadion in de game, beetje teleurstellend als je het mij vraagt


Ik ga dit jaar lekker skippen, want de veranderingen t.o.v. Fifa 20 zijn naar mijn mening niet noemenswaardig. Het excuus om geen demo uit te brengen is het meest waardeloze wat ik ooit heb gehoord van EA. Bij de overgang van ps3/x360 naar ps4/xbone was het verschil tussen current en “next” gen verwaarloosbaar en dat zal dit jaar niet veel anders zijn vermoed ik.

Echt de zoveelste teleurstelling en fuck up van EA. Voor het eerst geen FIFA voor mij.

Dat het stadion van Leeds er niet bij zit bij launch is teleurstellend, maar wel goed dat ze het achteraf nog uitbrengen. Ik vraag me wel af waarom die twee Argentijnse stadions enkel voor PC, PS4 en XboxOne zijn.

Ik vraag me ook af waarom de Conmebol clubs alleen op PC, PS4 en Xbox One zijn. Wat een klote bedrijf is dat EA zeg. Zal wel weer tegen gevallen zijn met FUT inkomsten. Ik hoop dat ze straks de CL & EL clubs nog toevoegen als de groepsfase bekend is (desnoods alleen voor de nieuwe consoles), maar eigenlijk is het toch alweer zeker dat ze dat niet doen.

Ik wacht mooi de recensies af! :smile:

Het is toch ook wel sneu dat EA alweer geen nieuwe generic stadions heeft toegevoegd? Er zijn de laatste 12 jaar meer generic stadions verwijderd dan dat er gekomen zijn


En nog een lijstje van FIFA 21:

Geen Serie B
 en meerder teams niet volledig. Maakt de Italiaanse competitie toch minder.

Gelukkig wel meerdere teams bij rest van de wereld. Kan je La Spezia & Crotone evt vervangen.

Geen nieuwe competitie dit jaar?

Nee jammer ik had graag de Keuken Kampioen Divsie in Fifa 21 gezien.

Dat zou het wel leuker maken. Inderdaad.

Voor de mensen die iets van de beta hebben meegekregen en zich afvragen wat er met de feedback van gamers is gedaan ^^

Hmm, niets over die bug waar elke speler begon te klagen dat hij niet op linksmid wou spelen, ook al speelde hij ergens anders.

Waar halen jullie de game altijd? Ik begin gezien de Corona-ontwikkelingen toch niet op te gokken om hem ‘op afhaal’ te bestellen. Zijn er mensen die hem online bestellen en komt die dan echt op releasedate op de mat?

Ja zeker, een keer via bol en een keer via de wehkamp, beide op tijd. Ga nu voor digitale versie denk ik.

@Spoon0612 hoe gaat dat met de digitale in zijn werk dan? Stel ik koop een nieuwe PS of je raakt je PSN kwijt ofzo, kan je hem lijkt mij niet opnieuw downloaden?

Speel zelf op xbox. Je kan de aankomende versie overzetten naar de new gen. aangezien die er al snel aankomt. PSN heb je toch wel iets van opgeslagen? Raak je niet zomaar kwijt neem ik aan. Fifa20 had ik ook al digitaal

Ik dacht dat dat tijdens de beta al was opgelost

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie