FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Ik heb dus gemerkt dat die +3 vooral visueel is. In fifa20 hield ik nauwkeurig de statistieken van Ozan Kabak bij. Er stond aan het einde van het seizoen +4, echter waren de meeste statistieken amper gestegen. Zo ook deze editie. Wilson heeft 8 doelpunten en staat op +5, zijn ALG is anders nog precies hetzelfde als aan het begin.

@overmars

Dat spelers te snel hun zwakke been, skillmoves of workrates omhoog trainen is toch iets waar je zelf ook een beetje bij bent? Zou voor selectiespelers (zeker de al wat oudere) gewoon lekker een gebalanceerd ontwikkelingsplan kiezen (wat denk ik ook logisch is voor 25+ers) en dan heb je ook niet dat je ineens allemaal 55 spelers in je selectie hebt. Vind het voor je jeugdspelers overigens wel echt een fantastische toevoeging dat je nu eindelijk wat kan met het ontwikkelen van deze punten. Die toekomstige wereldspits met lage aanvallende workrates of talentvolle spelmaker met 1* zwak been kon je eerst eigenlijk weinig mee en die kan je nu zo trainen dat ze in je elftal kunnen passen.

1 like

Ja tuurlijk heb je het zelf in de hand maar dan moet je bijna tegen je zin een ontwikkelingsplan kiezen want je wil je spelers toch zo snel mogelijk zien evolueren of trainen op de Stats die jij denkt dat het beste zijn.

Weet iemand of er ook een manier is om je reservekeeper(s) een beetje scherp te houden? (behalve ze te laten spelen)

Lees in de patch notes van de PC (PS4 en Xbox volgen later) dat het nu mogelijk gaat zijn om net aangetrokken spelers gelijk uit te lenen.

4 likes

Mooie aanpassing voor als je jong talent wil wegkapen voor hij naar een andere club trekt maar hem het eerste seizoen nog niet klaar acht.

Een link naar de patch notes: https://fifaforums.easports.com/en/discussion/568868/fifa-21-title-update-3/

Zijn die updates ook te gebruiken met carrières die al gestart zijn?

Als het goed is wel. Dit was tenminste het geval in voorgaande FIFA’s, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.

Voor de leukste Fifa 21 Twitch clips van de week, klik [KNIP]

Iemand een goede formatie en tactiek voor Leeds United? Ik speel bij vlagen best aardig alleen veel punten levert het nog niet op. Ik ga er net kansloos af tegen Brighton thuis… Tips zijn welkom.

Grootste irritatie voor mij is op dit moment is voor mij dat de keepers van de tegenstanders echt enorm slecht zijn.

Die kan je met sliders toch makkelijk beter maken?

Ben zelf net met Sociedad begonnen. Leuke ploeg, maar uithouding nihil. Hoe gaan jullie om met spelers met een belachelijk slecht uithoudingsvermogen? Heb twee oefenmatchen gespeeld, maar op het uur moest ik de helft van m’n ploeg vervangen omdat ze er door zitten.

Ik heb dus juist exact het tegenovergestelde. Enkel als ik constante druk als tactiek heb gekozen worden mij spelers enigszins moe, zelfs bij spelers met een slecht uithoudingsvermogen. Erg opvallend dus.

Zelf had ik in eerste instantie het vermoeden dat het zou kunnen komen omdat ik met de sliders heb lopen klooien, maar of daar daadwerkelijk iets inzit durf ik niet te zeggen.

Klopt, alleen vind ik het meer slecht van EA zelf. Had dit probleem In voorgaande jaren nooit eigenlijk.

Heb net ook gehoord dat er geen frosty editor komt voor fifa 21.

Dat lijkt inderdaad te kloppen. Wel is Paul in alle stilte bezig aan een nieuwe tool, waarvan al een beta op z’n website staat.

@Ryanajax: hangt natuurlijk enorm van ploeg tot ploeg af.

Wat ie zijn website ?

Is er iets bekend over de update op ps4

Meer die er last van hebben dat ze de nieuwe updates niet kunnen downloaden? Wilde naast Valladolid met Everton beginnen, maar wel graag met gameface van Allan…

Is volgens mij alleen op pc nog uitgebracht zit ook te wachten…

1 like