Wat ik me afvroeg, kan je ook een grotere bank hebben dan maar 7 spelers? In de Eredvisie is dat toch ook toegestaan?
Kan helaas niet jammer genoeg
Hebben er hier meer mensen het probleem dat ze heel veel penalty’s tegen krijgen ? Elk duel in de zestien eindigt in een strafschop…
Inderdaad. Veel verdedigende acties zijn een penalty. Soms wel 2 of 3 per wedstrijd, meestal alleen tegen…
Ik niet hoor. Gaat best goed
Iemand enig idee waarom er aardig wat derde tenues nog niet in het spel aanwezig zijn?
Wellicht dat het al gevraagd is, maar weet iemand hoe het nou zit met die echte scheidsrechters in het spel? Ik heb ze nog niet gezien namelijk. Had het wel lachen gevonden om de topper in de eredivisie af te werken met Björn Kuipers als scheids.
Nog niet gevraagd geweest en heb hier ook nog niet eerder over gehoord moet ik toegeven
Verschillende media hadden bericht dat het erin zou zitten, dus ben toch wel benieuwd hoe dat nu zit.
Voorbeeld: https://www.fifaindex.com/news/fifa-21-referees/
Zodra ps5 uitkomt kan je dan nog tegen maten spelen met ps4 of komde op een andere server? Iemand een idee?
Waarom gaan spelers telkens aan het hinksrapspringen als het penalty is en duurt het 30seconden voor je uiteindelijk de penalty mag nemen?
Ik had gister een kopduel waarbij de bal als een raket naar de andere kant van het veld ging.
Wanneer komt er een nieuwe update met het stadion van Leeds United Elland Road?
Ik las ergens dat dat met de launch van de PS5 is. Evenals de stadions van oa PSV Porto en Benfica
Kan er mij iemand helpen of uitleggen , ik versta niets van de scherpte bij de spelers in carrière modus. Wat ik ook probeer mijn wissel en reservespelers zakken zo rap in scherpte. Hoe kan ik er voor zorgen dat de scherpte redelijk blijft want nu is het echt niet plezant om carrieremodus te spelen.
Door hun te laten trainen gaat het omhoog en dan in combinatie met speeltijd. Enkel de tribune zitters op scherpte houden is moeilijk, maar daar ligt wel de realisme. Iemand die weinig speelt mist wedstrijd ritme.
Wat overigens nog wel een mooie toevoeging zou zijn aan het spel als spelers een eigenschap/vaardigheid kunnen hebben waarmee ze ondanks weinig speeltijd toch een hoge sharpness kunnen hebben. Denk aan ervaren pinchhitters of andere spelers die er gewoon staan wanneer ze nodig zijn. Iemand als Huntelaar heeft volgens mij weinig wedstrijdritme nodig en staat er gewoon wanneer Ten Hag hem nodig heeft.
Zit met mijn Newcastle carrière nu in midden november en sta stijf onderaan, met nog 0 wedstrijden gewonnen. Desondanks is bijna mijn gehele basiself erg gelukkig en krijgen zij iedere wedstrijd op een of andere manier toch minimaal een 6.5 allemaal waardoor hun vorm hoog blijft. Verder heeft iedereen een +3 of +4 sharpness boost en dus een enorme boost.
Ligt het aan mij of is dit totaal, maar dan ook totaal onrealistisch? Het houdt voor mij echt het plezier uit de carrière aangezien al mijn spelers ook supersnel groeien (4 spelers met 5* weakfoot nu, paar spelers van 25 in 3 maanden al +3 algemeen) . Is hier iets aan te doen? Op deze manier is er echt geen lol uit te behalen namelijk…
Merkte tijdens mijn carrière met KV Mechelen hetzelfde qua spelers ontwikkelingen. Spelers die enorm snel stijgen, zwakke been en skillmoves die te snel omhoog gaan als je beetje tactisch omspringt met het ontwikkelingsplan. Ik zat ook ongeveer aan eind november wel deed ik het dan weer erg goed en stond ik op een 3e plaats waardoor men sharpness logischerwijs wel goed was.
Best alle trainingen eerst echt spelen zodat ik hoge punten heb?