Er is een nieuwe update op pc uitgekomen… helaas moeten de consoles weer wachten
En wat is de inhoud van die update?
Oa. Derde shirts eindelijk toegevoegd. Het spel was total nog niet af blijkt maar weer. Prutsers
Hier een overzicht van de patch notes:
Toch een flinke lijst. Ik verwacht de update volgende week op consoles.
Hé even een vraag, heb dit jaar mijn ps4 verkocht in de zomer in afwachting op de ps5. Maar als ik zo wat gameplay bekijk op YouTube lijkt het toch allemaal wel weer veel op FIFA 20.
Wat is jullie mening tot nu toe? Hoe speelt het ten opzichte van fifa 20? Is het de moeite waard weer?
Speel zelf al fifa sinds fifa 98 dus ben echt wel een fan maar laatste paar versies word het spel plezier iets minder bij mij toch dus ben benieuwd naar jullie mening.
Bij mij hadden agents al in fifa 20 een clublogo van allemaal vage clubs op hun trainingsjack…
Mocht er nu een nieuwe carriere gestart worden is heb je na de update dan toegang tot de 3e tenues of is het wachten op de update en dan starten? Iemand die dit weet, anders heeft het geen nut dit weekend nieuwe CM te starten helaas… anders begin ik weer opnieuw na de update en dat zou zonde zijn.
Volgens mij is het enige wat niet aangepast wordt in al bestaande CM saves het toevoegen van real faces. De toevoeging van de nieuwe landen waarin je opzoek kan gaan naar jeugdspelers (IJsland, Hongarije, etc.) kon ik al wel kiezen in mijn lopende carrières namelijk. Ik verwacht dat je dus gewoon kan beginnen en gebruik kan maken van de 3e tenues zodra die toegevoegd worden.
dan zou ik even wachten. Op insta van careermodegems en fifacareermode staat beide dat derde tenue’s niet worden toegevoegd in lopende saves
Goedemiddag allemaal! Ben ik de enige die vind dat spelers veel te snel groeien in rating deze FIFA? Zelfs oudere spelers vind ik dit jaar enorm snel groeien. Een paar voorbeeldjes uit mijn Real Betis carrière na anderhalf seizoen:
Fekir: 83 -> 87
Loren: 78 -> 83 (terwijl die het eerste seizoen tweede spits was)
Lainez: 72 -> 81 (speelde in het eerste seizoen slechts 19 wedstrijden).
Persoonlijk vind ik dit dus een beetje overdreven. Het aparte vind ik dat ik eigenlijk niet veel heb lopen switchen in ontwikkelingsplannen en dat de bovenstaande spelers ook niet eens geweldige statistieken hadden maar toch enorm gegroeid zijn. Loren moest het vaak doen met invalbeurtjes de eerste 12 maanden en scoorde slechts 8 goals in het eerste seizoen, maar is toch flink omhoog gegaan. Lainez kon ook niet rekenen op super veel speeltijd en is toch enorm gegroeid. In voorgaande FIFA’s heb ik dit nog nooit gezien.
Hebben jullie dit ook gezien in jullie carrière?
Ja heb ik ook in mijn carrière met Lyon erg frustrerend hierdoor zijn spelers ook ineens enorm veel waard de waarde van Aouar van Lyon is begin seizoen 2 al 150 miljoen
Ja heb ik ook, wanneer je die ontwikkelingsplannen zo nauw opvolgt en continue aanpast en je focust op hun scherpte kan hij heel snel stijgen inderdaad. Al zijn die upgrades bij jou vind ik nog niet zo heel overdreven op anderhalf seizoen. Wat wel absoluut veel te rap gaat zijn die skillmoves en zwakke been vind ik.
Wat ik dan weer zeer tevreden van ben zijn die positiewissels
Zeker met die scherpte bij trainingen is het een beetje jammer dat je in het begin al je trainingen 1x doet voor A. En ze dan eigenlijk steeds kunt simuleren omdat je weet dat het allemaal A’s zijn. Zou beter zijn geweest dat wanneer je simuleert en de training nog niet eerder deed je gewoon een D hebt (zoals nu) en wanneer je de training al wel deed dit kan variëren tussen je hoogste score en 2 niveaus minder.
Weak foot en Skillmoves gaan automatosch of moet je dat ook in het ontwikkelingsplan doen?
Via het ontwikkelingsplan
Real faces passen toch juist wel aan in bestaande saves?
Nee, dat is onmogelijk. Op pc is er wel een manier om dat te doen, maar dat neemt toch twee minuten per speler in beslag.
Vreemd ik dacht dit juist in de vorige FIFA’s al gehad te hebben dat spelers die er eerst geen hadden er daarna wel een hadden.
Dacht dat je bij een doelpunt in carrière een muziekje kon afspelen? Of is dit enkel geldig voor fut?
Ac Milan heeft een goal tune zover ik weet.