FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Dortmund Heeft dat ook.

Update al uit op console?

1 like

Op de Xbox 360 destijds kon je je eigen goaltunes en spreekkoren toevoegen inderdaad. Volgens mij is dat helaas nu niet mogelijk. Sowieso AC Milan en BVB hebben nu een goaltune.

Update is uit maar alle 3e tenues kloppen nog steeds niet

Blijkbaar via de komende squad update, las ik op Twitter … :slight_smile:

En wanneer komt die vroeger zat er een regelmaat in nu heb ik er echt geen idee van

Beneluxers,

Is het de moeite dat ik FIFA21 toch aanschaf op PS4 of hou ik me nog wat bezig met FIFA20 en breng ik geduld op voor de release van/op PS5? :face_with_raised_eyebrow:

Ik zit in twijfel: met de huidige lockdown kon Gamemania me niet garanderen dat ik de nieuwe console nog dit jaar zou hebben, dus zou ik ergens toch willen beginnen op PS4, maar lijkt me dan gek om het opnieuw aan te schaffen voor PS5 later …

En ik ben op de hoogte dat je kosteloos van 4 naar 5 kan overzetten, alleen ben je dan ‘n lopende carrière kwijt. :slight_smile:

Plus dat er ook weer heel bugs in de laatste updates geslopen zijn, ze leren het nooit bij EA … :roll_eyes:

@Aron1997, werd op Twitter nergens vermeld …

Na de update trekt mijn manager om het team nog maar wat meer te supporten zelf ook maar een wedstrijdtenue aan langs de zijlijn…:sweat_smile:

3 likes

Iemand die na de update meer kan vertellen over de gameplay? Zijn de sliders nog nodig of heeft het wel
Geholpen ook benieuwd of de lobjes rond middenlijn verleden tijd zijn!

Tsja, aangezien je je lopende carrières ook niet van FIFA 20 naar 21 mee kan nemen, zou ik gewoon lekker, ook omdat het dus inderdaad gratis upgraden is, alvast FIFA 21 gaan spelen. En zoals je zelf al zegt, het kan nog even duren voordat je de PS5 hebt, dus juíst de moeite waard lijkt me!

1 like

Bedankt, @Thomas! Net besteld, donderdag in huis! :call_me_hand:t3::crazy_face:

1 like

Je maakt de juiste keuze :crazy_face:

1 like

1 like

Eerst was hij kaal maar droeg hij in iedergeval nog een een pak, nu zijn ze zelfs dat vergeten …

Is dat probleem nog steeds niet opgelost? erg jammer. Aangezien dat er een nieuw update vandaag was,.

Nope… ik vrees dat we zullen moeten wachten tot de volgende update :grimacing:

Weer een nieuwe teleurstelling… ik heb een carrière met Hamburg en ik had Riedewald gehaald en omgevormd tot CVM. Na 3/4e seizoen was hij nog steeds maar 24 jaar en 4alg gestegen naar 75 en kan hij plots niet meer groeien. Ik snap dat zijn potentie op 74 ligt maar hoe werkt dynamisch dan want hij is nog maar 24. Toch jammer vind ik.

Je moet zijn ontwikkelingsplan blijven aanpassen.

Als hij genoeg speeltijd krijgt en zijn vorm goed is dan zal hij volgend seizoen weer doorgroeien. Dynamic potential werkt per seizoen. Als een speler een goed seizoen heeft, dan zal je pas het volgende seizoen de effecten daarvan zien als het gaat om dynamic potential.

1 like

Hoe bevalt je carrière met HSV ben van plan om binnenkort ook een carrière met hun te starten?