Ik heb dit helaas ook een aantal keer gezien. Volgens mij is dit alleen geen bug. Ik heb gekeken naar de tactiek van de tegenstanders bij wie dit gebeurde, en zij speelde allemaal op constante druk. Het is algemeen bekend dat met die speelwijze je team binnen no-time geen energie meer heeft. Ik denk dus dat het vooral gaat om de tactiek van de tegenstander.
Maar dan zou de energiebalk geleidelijk moeten leeglopen, maar dat is niet het geval. Zo rond de 60e minuut is de balk nog zeker half vol en vijf minuten later is de energiebalk compleet leeg.
Het viel mij wel op dat ze er niet heel veel slechter van gingen spelen ofzo. Die ingooi bug vond ik wel echt bizar.
Heb dit hier inderdaad ook al eens aangekaart. Volgens mij heeft het wel degelijk met druk zetten te maken. EA heeft een tijdje terug immers middels een update ervoor gezorgd dat spelers sneller moe worden bij hoog druk zetten, en sindsdien ervaar ik dit. Prima aanpassing, maar ze zijn denk ik even vergeten ervoor te zorgen dat de CPU tegen de tijd dat men moe wordt op een andere tactiek overschakelt. Zijn echt een stelletje amateurs ook soms hé, haha.
Die ingooi bug heb ik dus ook gehad. Er gebeurde niets. Paar keer op de home knop gedrukt en andere apps geopend (xbox) maar niks. Game gesloten en toen weer opnieuw gestart.
Je kan via de de tactiek (tijdens een duel) het gehele team laten drukken (dit is gedurende 20 sec). Zo zet je dus niet continue druk en blijven je spelers fit genoeg om 90 minuten te spelen elke 3 dagen. Mits hun uithoudingsvermogen 75+ is.
Barca is in mijn carrière op een 5e plek geëindigd en Marseille is kampioen geworden in Frankrijk vind het toch wel leuk dat deze fifa dit soort verassingen zitten
Heeft iemand al een manier gevonden om de thuis- en uittenues aan te passen of te importeren in career mode? Zou bijvoorbeeld graag een andere sponsor op het shirt willen of simpelweg met een nieuw design aan het volgende seizoen starten. Is er een manier om die zelf handmatig aan te passen (met RDBM of Cheat Engine) of moet ik daar weer een andere editor voor hebben?
Denk wel dat dat moet kunnen. Cheat Engine en RDBM gaan niet voldoende zijn, je moet echt echt graphics gaan exporteren, bewerken en weer importeren. Paul heeft daar een tool voor, en er is nog een andere ook. Die heet gewoon FIFA Editor. Alles is te vinden via discord en/of twitter, denk ik.
Goed om te horen. Iemand die ervaring heeft met het bewerken van graphics of een handige tutorial voor me heeft?
Met https://fifakitcreator.com/ kun je echt mooie shirts maken en exporteren in je FIFA, helaas PC only.
Iemand die weet of het probleem met de gele kaarten nog actief is? Dat je doodschoppen kan uitvoeren maar dit niet bestraft wordt… Houdt me wat tegen voor een carrière te starten
Ik kreeg gisteren geel bij shirtje trekken, rood toen ik een doorgebroken speler vloerde en helemaal niks voor benen breken.
Is er al een nieuwe squadupdate? Sommige spelers hebben namelijk de wit zwarte ea schoenen en ik verwacht dat die de nieuwe Adidas schoenen krijgen
Ik erger mij aan hetzelfde, wil een CM met Liverpool beginnen, maar in de eerste wedstrijd heeft iedereen EA-schoenen aan… Heb nu geen andere keus dan de update af te wachten en door te gaan met m’n PEC Zwolle CM… Triest spel dit jaar, normaal ben ik nooit echt ontevreden over dit spel, maar dit jaar is het echt diep-, maar dan ook dieptriest
Inderdaad. 8 dagen geleden kwam de laatste selectie update. Deze week dus ook niet geweest. Vermoedelijk zou dit probleem met de schoenen met de volgende squadupdate opgelost zijn. Dit kan dus duren tot vrijdag gok ik? Helaas is dit ook niet het enige probleem maar één van de velen…
Gelukkig is het momenteel geen vakantie waarbij je zoveel mogelijk thuis moet blijven…
Ach ja, EA heeft ook nog maar een paar weekjes de tijd gehad om een fatsoenlijke game af te leveren
Toch was het al op 16 oktober mogelijk om een carrière te starten met alle bijgewerkte transfers en geen generic boots… Ik heb dus nergens last van
Er is trouwens een manier om dit te verhelpen wellicht: https://youtu.be/AuGWXukYe8Y
Even iets anders, ervaren jullie het ook dat wedstrijden in de Champions League makkelijker zijn dan in de competitie?
Yep, heel weinig tegenstand in de CL. Vond ik in fifa20 ook al
Iemand met moeilijkere sliders? Speel op ultimate maar het is echt lachwekkend makkelijk.
Dat niet, maar ik kan je wel aanraden om met manuele controls te spelen.