Wie weet wanneer nou eindelijk elland road in fifa 21 komt? Is next gen ook te downloaden voor op de ps4 want ik kan het nergens vinden.
Wat zou nou het nut zijn van next gen als je die ook op de ps4 kunt downloaden?
Zoals hierboven al eens vermeld door iemand anders gaat Next-gen over consoles en niet over games.
In mijn carrière loop ik er tegen aan dat mijn vleugelspelers vrij weinig goals maken en ook bijna nooit in scoringspositie komen.
Ben ik hier de enige in?
Hoe laten jullie je vleugelspelers in scoringspositie komen/ welke instructies geven jullie ze mee.
Dit heb ik in zowel 4-3-3 als in 4-2-3-1.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Bij tactieken kan je de vleugelspelers naar binnen laten snijden, zo creëer je meer scoringskansen voor je buitenspelers waardoor ze ook in de 16 verschijnen. Wat voor type spits heb je? Als je een echte goaltjesdief hebt zal die natuurlijk veel goals voor je team maken en vermindert dat het aantal goals voor je buitenspelers. Bij Liverpool zie je bijvoorbeeld dat Firmino meer de aangever is dan de persoon die ze afmaakt.
Wat @EL_Wolters zegt kan inderdaad helpen. Daarnaast helpt het ook als je ze bij voorzetten in de 16 laat komen. Als het goed is kan je bij de instructies aangegeven of spelers op de rand 16 moeten blijven of ook de 16 inkomen bij voorzetten.
Amen, ik ben het wachten spuugzat. Wacht al vanaf oktober om een carrière te beginnen met Leeds…
Mijn linksbuiten Saint-Maximin heeft vrij spel als instructie en duikt geregeld rond de spits op. Is clubtopscorer met elf doelpunten. Fraser mijn rechtsbuiten heeft als instructie achter de laatste linie en heeft vijf doelpunten en zes assists.
Echt hé! Duurt veelste lang ik zit ook te wachten op Elland Road
In Engeland is hier meer begrip voor. Volgens mij mocht EA door alle maatregelen het stadion niet in om scans te maken. Wel vreemd dat dat allemaal nodig is.
Twijfel of ik ‘n manager story ga starten/delen met julllie, wetende dat ik binnen ‘n enkele weken helemaal opnieuw moet beginnen eens ik de PS5 binnen heb … Misschien nog dit jaar, anders sowieso begin januari!
Zijn er trouwens al Beneluxers die FIFA21 geüpgraded hebben naar hun PS5?
Als het goed is kan je de carrière op Ps4 overzetten naar Ps5 via een USB-Stickie.
Ik speel FIFA 21 op de PlayStation 5. Alleen ik speel al jaren geen carrières meer, dus daar kan ik je helaas niks over vertellen.
Serieus? En dat zou moeten werken?
Ja, ik heb het ook gezien bij een youtuber, is blijkbaar echt mogelijk.
Aha, toevallig ‘n linkje naar die Youtuber?!
Top! Bedankt, man!
Net wat verder gezocht en idd, via een stickie zou het moeten lukken! Het proberen waard, als ik moet overschakelen!
Hmm, wel grote kans dat het werkt. Op de PS4 maakte ik met een USB extra ‘slots’ (opslagplekken) aan voor CM.
Ik heb gisteren een hele vreemde bug meegemaakt.
Eintracht Frankfurt - Hamburger SV, 88e minuut en ik sta 1-2 voor en Frankfurt krijgt een inworp. Echter wordt deze inworp maar niet genomen… De speler staat met de bal in de hand, maar doet niets.
Scheids floot niet af, ondanks dat het al de 96e minuut ofzo was inmiddels. Toen maar geprobeerd om met een extra controller de speler van Frankfurt over te nemen, zonder succes. Toen kwam ik er wel achter dat zo’n beetje alle Frankfurt spelers 0 energie meer over hadden.
Uiteindelijk gekozen voor ‘jump to result’, maar toen waren mijn spelers ook allemaal uitgeput. Aangezien ik 3 dagen later een wedstrijd heb, toch maar niet opgeslagen om de wedstrijd nog eens opnieuw te spelen.
Poging 1: mijn spits Wintzheimer zwaar geblesseerd (7 maanden)
Poging 2: verdediger Van Drongelen zwaar geblesseerd (5 maanden)
Normaal vind ik een blessure niet erg, maar in dit geval vond ik het gewoon oneerlijk, dus toen maar een derde poging gedaan en zowaar werd het (wederom) 1-2 zonder blessures.
Inmiddels kwam ik er ook achter dat halverwege de tweede helft de spelers van de tegenpartij ineens zonder energie komen te zitten. Lijkt mij dus een bug, aangezien het niet evenredig gaat.