@Rpkooi, dat lijkt me sterk. Doorgaans hebben we wekelijkse squad updates en dat is niet afhankelijk van de transferperiode. De laatste update was op 11 december. Begrijp natuurlijk dat rond de feestdagen er minder gedaan wordt, maar dit begint wel erg lang te duren.
Weet iemand toevallig al of de schoenen gefixt zijn bij de nieuwe update? Heb ondertussen al F1 2020 gekocht totdat het spel gefixt is⦠Dit is namelijk wel een spel dat gewoon wordt opgeleverd en helemaal af isā¦
Is er iemand die al een outfit heeft gevonden waarmee je manager in Career Mode in de winter niet in een thuistenue langs de lijn komt te staan? Verschrikkelijk irritant, duurt nu wel erg lang voordat het gefixt is.
Ik dacht dat dat inderdaad verholpen was.
Deels. Soms is het er en soms niet. Oplossen blijft lastig.
Het probleem doet zich voor in de winter Ć©n als het regent of sneeuwt. Of terwijl wanneer de trainer een jas aan heeftā¦
Ik ben het nu aan het checken maar aardig wat spelers lopen met die verschrikkelijke zwart-witte schoenen nogā¦
Klopt kwam er ook achter zolang mijn eigen spelers het niet hebben stoort het mij persoonlijk niet hee erg. De spelers van mijn team die het wel hebben pas ik de schoenen van aan.
Zijn hier mensen die manual spelen op pc?
Speel je dan wel met een controller? Ik speel zelf dus op xbox. Heb je niks aan
Uiteraard met een controller! Manual met de pijltjes kan je maar in acht richtingen mikken, daās niet handig.
Weet iemand toevallig of je bij winst Europa league ook automatisch plaatst voor CL in career mode?
Wat stoor ik mij aan die sportieve doelstellingen van het bestuur. Was gestart met Real Sociedad. Het bestuur was erg ambitieus en wou dat ik mij verzekerde van CL en dat ik de EL won. Ik werd 4 met een serieuze kloof zowel met de nummer 3 voor me als met de nr 5 achter mij. EL werd knap gewonnen. Wat zegt het bestuur van Sociedad, hier heb je 123 miljoen, win nu maar en La Liga, de beker Ʃn de CL.
Ja dacht dat dit wel het geval was
Die hoge eisen komen vanwege het succes het seizoen er voor. Het is natuurlijk belachelijk om met 123 miljoen de top aan te vallen, dan heb je hooguit 3 aankopen voor. Hoe moeilijk is het om een keer een aanval te doen op de top 2, laat staan voor langere tijd. Mocht je dit allen niet halen zal je waarschijnlijk gewoon kunnen blijven en gaan de eisen naar beneden voor S3, alleen het is wel giga overdreven.
Op zich kon ik wel wat met 123 miljoen, je hebt dat zomer tornooi op die manier werd het al snel 130. Maar het was vooral die doelstelling, opnieuw CL behalen en overwinteren in de CL leek me wel al zwaar genoeg.
Ben wel benieuwd naar je opstelling met Sociedad. Ik zit net aan het begin van S2, zoals je kan zien in het realistische carriĆØre-topic.
Ja, dit is het geval.
Heeft iemand zich hier al gewaagd aan de Paulv2k4 realisme en gameplay mods en zo ja, wat zijn de bevindingen?