FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Lang gewacht op deze update, maar als ik het zo lees, staat de trainer straks nog steeds in thuistenue langs de lijn. Los van de andere bugs natuurlijk. Zucht.

Is er geweten wie de nieuwe 34 nieuwe real faces zijn en welke 29 er ge-update zijn?

Jup. Zeer tevreden over, gameplay is een pak beter. Ook career is effectief realistischer, en dan vooral de transfers. Het enige waar ik iets minder tevreden over ben is de jeugdwerking, het gebeurt nu maar zelden dat er een bruikbare speler bij zit. Hij heeft me echter uitgelegd hoe ik dit kan aanpassen, heb alleen de tijd nog niet gevonden.
Momenteel is zijn gameplay nog niet compatibel met de laatste EA update, trouwens. Maar hij werkt er aan.

Had gehoopt op spelers van Leeds (met name Phillips en Raphinha) en ontbrekende faces bij topclubs (Fati, Militao, Odegaard, Arthur). Lijkt er helaas niet op

1 like

Trieste update toch weer.

2 likes

Zag trouwens dat ze hebben besloten om Gustavo Maia (FC Barcelona) toe te voegen en een potentieel van maar liefst 84 (!) uit te delen. Volstrekt lachwekkend als je beseft dat hij aan het begin van het seizoen nog net niet van de training van Barcelona B werd afgestuurd door García Pimienta omdat hij het niveau niet aan zou kunnen. Kom nou, die jongen heeft niet eens een basisplaats bij Barcelona B en werd na een paar weken zelfs bijna terug naar Brazilië gestuurd! Had 'm hooguit 64 ALG en 76 POT gegeven.

Zo, dit zijn wel echt de namen die ik graag zou gebruiken, zeg.

1 like

Ben wel erg blij met Jason Denayer voor de rest toch niet echt spelers waarvan ik denk yes eindelijk. Mitchell Bakker is ook wel mooi voor carrière modus

Bedankt voor de foto. Ik tel wel maar 46 namen terwijl in de update ik aan 63 namen kom hopelijk nog een aantal leuke namen ook want dit is op een paar na erg triestig. Ze zouden op zijn minst alle spelers die er vorig jaar wel 1 hadden hun face kunnen terug geven als ik de lijst met alle verwijderde faces erbij neem zie ik dat er wel een aantal terugkomen.

Lijst

FAURLÍN, ALEJANDRO
ROBINHO
CAPEL, DIEGO
ALLASSANI, REISE
BASSONG, SEBASTIEN
MOVSISYAN, YURA
MAVRIAS, CHARIS
KEAN, JAKE
TASCI, SERDAR
COLLINS, JAMES
ILICEVIC, IVO
MUNTARI, SULLEY
RAMIRES
GUERRERO, PAOLO
SILVA, LUCAS
VORM, MICHEL
SIMPSON, DANNY
BOGDÁN, ÁDÁM
GABER, OMAR
RODRÍGUEZ, CRISTIAN
PAREDES, JUAN CARLOS
BRUCE, ALEX
MARIN, MARKO
ALCARAZ, ANTOLÍN
ZAMBRANO, CARLOS
DÍAZ, MAURO
RODRÍGUEZ, MAXI
LEDLEY, JOE
HOFFER, ERWIN
SUTTNER, MARKUS
MBOKANI, DIEUMERCI
BRUNO, GIANNI
CROIZET, YOHAN
MONTOYA, SANTIAGO
ALESSANDRINI, ROMAIN
OKORE, JORES
GRABARA, KAMIL
MUÑOZ, EZEQUIEL
RAJKOVIC, SLOBODAN
HOLEBAS, JOSE
BEADLING, TOM
GRIBBIN, CALLUM
CHARSLEY, HARRY
PERCH, JAMES
GUTHRIE, DANNY
GIBSON, DARRON
FEENEY, MORGAN
GARBUTT, LUKE
SCANNELL, SEAN
MCSHANE, PAUL
WARD, STEPHEN
MARTIN, MARVIN
JUNG, SEBASTIAN
MORRISON, RAVEL
EMANUELSON, URBY
UREÑA, MARCOS
KIM YOUNG KWANG
FABIÁN, MARCO
MUTCH, JORDON
LAFFERTY, DANIEL
MERKEL, ALEXANDER
SIEGRIST, BENJAMIN
KING, ADAM
MULUMBU, YOUSSOUF
OLSSON, MARTIN
OBERTAN, GABRIEL
TURAN, ARDA
IDEYE, BROWN
DIOUF, MAME
LENNON, AARON
LICHAJ, ERIC
RÉMY, LOÏC
VALENCIA, ENNER
NALDO
SAHIN, NURI
ARDAIZ, JOAQUÍN
GORRÉ, KENJI
GOMES, ANGEL
VAZ TE, RICARDO
ADÁN, ANTONIO
QUARESMA, RICARDO
LONGO, SAMUELE
LLORENTE, FERNANDO
GRAHAM, DANNY
AYALA, DANIEL
BRUNT, CHRIS
IBE, JORDON
COLEMAN, JOEL
KACHUNGA, ELIAS
FLETCHER, STEVEN
MIKEL, JOHN OBI
WHELAN, CALLUM
ENOBAKHARE, BRIGHT
IVANOVIC, BRANISLAV
SCOTT, KYLE
MENDY, NAMPALYS
THOMAS, GEORGE
MANNONE, VITO
NAGATOMO, YUTO
ROMAO, ALAIXYS
LEIVA, NAHUEL
MÉRIDA, FRAN
BASTÓN, BORJA
SILVA, GASTÓN
ESCALANTE, GONZALO
RUIZ, VÍCTOR
CALLERI, JONATHAN
NEGREDO, ÁLVARO
BÜTTNER, ALEXANDER
LASSITER, ARIEL
HOBAN, TOMMIE
PHILIPP, MAXIMILIAN
STÖGER, KEVIN
MIRALLAS, KEVIN
BARRAGÁN, ANTONIO
GUNNARSSON, ARON
GARCÍA, JAVIER
DJOUROU, JOHAN
ZIDANE, LUCA
CLYNE, NATHANIEL
DEFOUR, STEVEN
BEN ARFA, HATEM
JEROME, CAMERON
KEANE, WILL
BOHUI, JOSHUA
BAKER-RICHARDSON, COURTNEY
PUGH, MARC
FOLIVI, MICHAEL
RIVIÈRE, EMMANUEL
FLANAGAN, JON
EJARIA, OVIEMUNO
SUSAETA, MARKEL
VAN LA PARRA, RAJIV

Wat heeft ea het toch weer goed voor elkaar … wanneer gaan die lelijke schoenen is weg en komen er nieuwe bij… fifa loopt met alles achter in vergelijking met pes, helaas dat pes een ontiegelijk slechte gameplay heeft en weinig licenties anders was misschien overstappen wel een goede keuze…

En daarbij komt dat bij Dortmund de keeper een ander sponsor heeft dan de rest, man utd, Arsenal en leister city nog steeds geen Europese nummers hebben dit geldt ook voor Lyon en Marseille. Dan hebben we nog het fenomeen dat spelers door reclame borden lopen of de vlaggen van de supporters door de netten op de tribune, of supporters die door de muur komen zoals bij leverkusen… dan hebben we ook nog als je bijvoorbeeld Everton bent en Europees voetbal haalt dat je met PL rugnummers speelt… ze kunnen op ze minst die logotjes van de competitie weg halen lijkt me. Al deze foute zitten al vanaf 2019 erop…

Zeg me niet dat er ‘n nieuwe carrière moet gestart worden om die nieuwe faces te hebben, hé? Of worden die sowieso opgenomen …?:crossed_fingers:t3:

Nee is niet nodig, maar die lijst dat ik postte zijn dus spelers die er een hadden en nu niet meer

1 like

Updates van faces werken in oude carrières, nieuwe faces niet.

1 like

Ja lap, als ik écht Saponjic’ real face wil, zou ik dus opnieuw moeten beginnen … :roll_eyes:

Op pc kan je er nog wel een mouw aan passen, op consoles niet.

Bedankt voor je reactie, speel idd op console. Ofwel ga ik door met mijn lopende of ga ik ze eens laten liggen om eens voor ‘n totaal andere carrière te gaan! :wink:

Is er een verwachting wanneer de grootste aanpassingen afgerond zijn? Op zich kan ik wel een tweede carriere naast m’n Barça CM starten, maar dan wil ik wel up to date spelersselecties en geen updates die niet meegenomen worden in lopende CM’s.

Best wachten tot ergens halverwege februari op nieuwe spelersselecties omdat de transferperiode nog aan de gang is.