FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Zullen de bugs die al vele weken aanwezig zijn dan mogelijk opgelost zijn?

Coach loopt nog steeds als een clown met rugnummer 99 langs het veld. Die bug zit er dus nog in.

1 like

Onvoorstelbaar. Ik zal eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb, maar hoe moeilijk kan dit nou zijn om op te lossen?

Het gaat niet om moeilijk, het gaat om de markt.

Datgene wat nu telt is FUT en My Club. Career Mode is ondergesneeuwd kindje geraakt: of career mode bugs wel of niet worden verholpen, er zal geen spectaculaire stijging of daling zijn in de verkoop van het spel. Men gaat niet werken aan iets waar slechts enkelen zich dusdanig aan ergeren dat ze het spel niet kopen. Pas als dat wel zo is, zullen ze in actie schieten.

Ik vrees dat je gelijk hebt inderdaad. Enorm zonde.

Ik volg jou volledig in je reactie. Maar ik volg niet echt hoe EA redeneert. Ik geef het voorbeeld waar ik hier boven zat over te tobben:

Ivan Saponjic speelt sinds de zomer van 2019 bij Atlético. Hij krijgt er samen met Félix, Lodi, Herrera, … metéén een face scan! Waarom wachten die mannen dan zolang om die real faces in het spel te betrekken?

Lodi’s real face kwam pas met de release van FIFA 21, dus een jaargang (!) moeten wachten tot z’n gezicht real face was? Idem nu voor Saponjic, nog eens zoveel maanden later na de release …

En het is dat dat ik niet begrijp, waarom stoppen ze die dan niet meteen in hun game, als ze die zolang ervoor al gemaakt hebben? Een mens/gamer zou zich voor minder moeten ergeren …

Idem voor de tenue van de manager waar @Spoon0612 over sprak …

Bon, heb ondertussen beslist verder te spelen met mijn Atlético-carrière. Ik gebruikte Saponjic al niet te vaak, maar mocht z’n real face meteen bruikbaar geweest zijn binnen mijn carrière, ging ik hem misschien wat meer gebruiken. :wink: Maar om nu voor dat ene gezicht helemaal opnieuw te beginnen …

(zucht)

1 like

Apart ook dat mensen buiten EA het voor PC’s “zo oplossen”.

3 likes

Dat maakt het helemaal schrijnend. Ea houdt de career mode spelers ieder jaar zoet met kleine verbeteringen, iedereen weer hyped en het spel verkoopt zich zelf. Teleurstelling is ieder jaar weer daar. Zolang het spel als zoete broodjes over de toonbank blijft gaan veranderen hun niets.

Dit vind ik het meest frustrerende inderdaad.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen Voetbal Topic

Feit. En schuldig … :roll_eyes:

2 likes

kan je je carriere in een aftrap team zetten?

Ben benieuwd of Elland Road er eindelijk in zit. Zal wel niet!

Nee, (nog steeds) geen Elland Road

Hoop dat ze in fifa 22 net zoals in nba2k de optie geven om in springen in een seizoen hoe die er op dat moment voor staat. Zodat je dan bijvoorbeeld Bij Schalke instapt na 15 wedstrijden en 7 punten. Lijkt mij persoonlijk dan een leuke uitdaging.

3 likes

Vind het persoonlijk wel knap dat ik hiervoor wordt teruggefloten voor buitenspel. Triest dat dit soort fouten voorkomen, maar het maakt het wel weer realistisch…

@mart442: Topidee. Zou inderdaad geweldig zijn. Denk ook wel dat daar voor EA veel tijd in kruipt, maar ik zou zelfs willen bijbetalen voor zo’n optie.

@robin-vg: de keeper stond niet ergens op de middellijn?

De nieuwe update heeft spelers als Skrtel, Schone, Quintero, Ring en Pavon verwijderd. Echt zonde dat deze niet worden overgezet als Transfervrije spelers.

1 like

Soort challenge-mogelijkheid, dat is wel nice inderdaad. Sowieso kan FIFA nog een hoop leren van NBA2k! Mooie game.

@Raindog hahaha nee de GK stond lekker in zijn eigen vak, dit was echt de voorlaatste man van Alcorcon, dus dit was gewoon totaal geen offside