FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Beste forumleden

Zijn de updates er al voor console of iemand weet? En klopt het verhaal van het stadion van Leeds?

Voorlopig nog geen update bij mij

1 like

Ben benieuwd of ze voor het weekend de boel op orde hebben, zowel title update voor console als de squad update met alle transfers erin verwerkt. Zie het alweer gebeuren dat EA dat over 1,5 week pas voor elkaar heeft…

Zou mij niks verbazen helaas… hopen op het beste!

Komt er vandaag niet gewoon weer een squad update, zoals bijna altijd op dinsdag?

1 like

Klopt, is dinsdags ook bijna altijd een squad update maar volgens mij beperkt die zich vooral tot contractverlengingen. Ik verwacht niet dat alle transfers verwerkt zijn mocht er vandaag inderdaad een update komen.

Nee oké, maar de grote zoals Kabak naar Liverpool enzo lijkt me wel. Ödegaard bijvoorbeeld zit sinds de update van vrijdag ook bij Arsenal dus dat hebben ze ook snel gedaan.

Er is überhaupt geen update gekomen of wel?

@Begiristain Mijne is toevallig nu aan het updaten. 5 minuten geleden aangezet op de PS4.

Zie helaas nog geen Elland Road. Gaat dan dus toch niet gebeuren gok ik…

Zou ook enkel werken in kick-off modus,dus zie het nut er niet van in om erop te wachten.

Voorlopig enkel in kick-off had ik ergens gelezen

Slaat echt helemaal nergens op. Ben FIFA zo ongelooflijk zat

1 like

In de update-details staat dat de trainers ik ieder geval in de winter/regen weer normale kleding aan hebben en geen thuistenue met nummer 99. Dit is toch een positieve mededeling na maanden ellende omtrent die trainers!

3 likes

Net eens vlug gekeken,zelfs in kick-off mode is hij zelfs niet aanwezig.
Zullen wel weer fabeltjes zijn geweest.
Enkel de spelersdatabase afwachten en dan dit weekend gewoon met brighton beginnen.
Beter dan dit zal het spel niet meer worden vrees ik.

Alleen in kick off mode…

Dan toch inderdaad en blijkbaar zitten de uitsupporters op de verkeerde plaatsen.
Stelletje amateurs!

Is dat niet overal zo? Heb de indruk dat ze altijd maar wat door elkaar zitten

Dus we kunnen het stadion nog steeds niet gebruiken?