De vierde official staat tijdens de wedstrijd op de middenstip in het stadion van Leeds…
Die clowns van EA kunnen echt niets hé?
De vierde official staat tijdens de wedstrijd op de middenstip in het stadion van Leeds…
Die clowns van EA kunnen echt niets hé?
Ik heb hetzelfde met HSV, in het derde jaar kampioen en CL. Alle goede spelers (82+) verkocht, maar nog steeds geen uitdaging…
Het gekke is dat ik tegen de mindere ploegen er nog wel eens een lastige wedstrijd heb tussen zitten. Tegen ploegen zoals Frankfurt, Leipzig en Leverkusen, die hoge druk zetten, kan ik volledig mijn gang gaan op de counter.
Ik gebruik nu de community sliders en controller-instellingen voor Ultimate. Nog steeds te makkelijk hoor, maar het scheelt wel ten opzichte van spelen met alle sliders op 50.
Je mag bijna wel een gaming-PC aanschaffen, zodat je zelf met mods aan de slag kan om fatsoenlijk een wereldwijd verkochte game te kunnen spelen.
Vreselijk is dat…
Het gekke is ook dat er totaal niet geboden wordt op Saint Maximin, speelde twee seizoenen de sterren van de hemel, zo ook Almiron. Heb Wilson wel verkocht na een goed seizoen aan Man Utd. Ik ervaar op vorige fifa na dat je altijd de top wedstrijden makkelijk wint en tegen een Burnley, Sheffield je het heel moeilijk hebt of niet eens kan winnen.
Heb precies hetzelfde met mijn topspelers. Ik moet ook zeggen dat ik deze fifa sowieso al veel minder transferaanbiedingen krijg dan voorgaande edities. Als ik vind dat spelers de club ontgroeid zijn zet ik ze nu op de transferlijst.
Je krijgt vaak van die rare huur opties of spelerruil. Basis spelers van vorig seizoen die ze dan willen huren.
Is het inmiddels duidelijk wanneer er weer eens een squad update komt? Vervelend om te moeten wachten, haha.
Ik heb er een kunnen doen net, maar op sofifa nog niets nieuws dus geen idee wat er is aangepast haha
Ja, dat vind ik ook heel irritant. In mijn carrières met Ajax groeit Antony als een tierelier, met geweldige prestaties: na twee seizoenen 88-90 OVR. En dan geen transferaanbiedingen, dat kan toch niet? Pas als ik hem op de transferlijst zet, wat ik heel raar vind om te doen met je beste speler, krijg ik misschien als ik geluk heb een aanbieding.
En als je dan een talentvolle jeugdspeler rond de 70 OVR wil verhuren, krijg je alleen aanbiedingen van de middenmoot uit de Premier League of La Liga, waar ze dus helemaal niet op speeltijd kunnen rekenen. Ik wil zo’n speler gewoon kunnen aanbieden bij Sparta of Twente ofzo, zoals Ajax in het echt ook doet. Dat is veel beter voor de ontwikkeling. Of geef de optie dat je ze in een soort fictief tweede elftal kan laten spelen, zodat ze in ieder geval nog minuten maken.
Er is een nieuwe Squad Update met de laatste januari-transfers! Nieuwe carrières kunnen gestart worden, Beneluxers!
Yup, ik kan nu verder met mijn Ajax-career
Wel Onana ff buiten de selectie zetten he. Ik probeer Haller in mijn lopende carriere te halen,niet te doen.
Moet je eigenlijk elke nieuwe carrières die skill games opnieuw doen of kan je doormidden deze in het menu te spelen die meenemen naar je Carrières
Altijd opnieuw doen. Ik heb me er na mijn eerste carrière al niet meer mee bezig gehouden, ik zet mijn sharpness om de zoveel tijd op 100 met een cheat tool (uiteraard alleen op pc). Die sharpness vind ik enorm slecht uitgewerkt, trouwens.
Ja telkens je een carriere begin ben je de eerste 45 min hier aan bezig haha
Weer zo’n toevoeging met weinig toegevoegde waarde. Probeer het zo in te stellen, dat je er niks mee hoeft. Apart ook dat je het niet uit kan zetten.
Ik heb een vraag over het automatisch switchen naar de speler waar je het beste mee kan spelen (tijdens een wedstrijd). Ik heb imo alles zo ingesteld dat het zou moeten werken, maar helaas…
Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen moet zetten?