FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

De treble gewonnen met Bolton Wanderers. Alles met eigen jeugdspelers of vrije transfers. In totaal dus €0,- aan transfers uitgegeven. Alles zelf gespeeld op ultimate.

3 likes

Knap! Hoeveelste seizoen is dit?

In mijn vierde seizoen direct haha. Ga nu opnieuw beginnen bij een League 2 team en dat ik dan helemaal geen aankopen mag doen. Enkel jeugdspelers dus.

1 like

Is er een bug in de game over blessures? Ik heb nu 1 seizoen met Schalke gespeeld, een seizoen met Manchester United, en nog een paar clubs en ik heb nog 0 blessures in totaal gehad. Vind het juist leuk om te rouleren en puzzelen als er blessures zijn en dit maakt het wel heel onrealistisch…

Heb het ook al ondervonden, maar kun je dit niet verhelpen mbv sliders?

Heb het ook relatief weinig je kan dit met sliders wel aanpassen

Maar sliders werkt altijd alleen in wedstrijden, toch? Vroeger kreeg ik altijd mails ‘blessure op training’ etc…

Als je de sliders op 70-30 zet krijg je meer blessureleed en ook variatie. Ik heb elk seizoen wel een speler die eruit ligt voor 3 maanden en soms zelfs eentje voor 6-7 maanden. Verder redelijk kleine blessures variërend van 1 tot 8 weken. Blessure op trainingen zijn er niet echt, wil je echt spier blessures krijgen moet je vermoeide spelers niet wisselen. Op een gegeven moment kunnen ze niet meer en dan raken ze geblesseerd.

1 like

Je moet de PS5 versie van fifa downloaden ipv de PS4 versie, kwam ik zelf ook pas achter nadat elke game gedownload was :sweat_smile:

1 like

Ik zit met een probleem, voor zover ik weet had ik Alan Velasco in mijn team met Real Madrid. Ik zit ik seizoen 1. Ik had hem gewisseld voor flankspeler Vallejo en een transferbedrag. Nu wou ik kijken hoever hij geëvolueerd was en zie ik hem niet tussen mijn selectie of leen spelers staan. Als ik zijn naam ingeef om te scouten draagt hij een truitje van Arsenal. Maar als ik hem dan toevoeg in transferscherm staat er een :white_check_mark: bij zijn naam en zijn er geen acties mogelijk en staat er dat hij effectief is gewisseld voor Vallejo. Ook zijn positie is RVA ipv LM zoals ik het had gewijzigd. Dus heb ik hem dan in januari uitgeleend aan Arsenal? Zou best kunnen maar waarom staat hij dan niet tussen mijn uitgeleende spelers in het selectiescherm?

Hij staat ook gewoon tussen mijn gedane transfers op 17/07/2020

Haha per ongeluk een foutje gemaakt in het contract van een jeugdspeler. Ipv 10 miljoen 10K ontsnappings clausule gedaan. Je kan tijdens de onderhandelingen al niet meer terug. In seizoen vier met Barca. 3x kampioen, 3x beker winnaar, 3x super cup en 2x CL en dan wordt je hier door ontslagen. Zelfs als ik een paar dagen terug ga en zijn contract ontbind. Doei save!!!

Pffff dat is echt zuur

Als je autosave hebt geactiveerd zou je naar een automatisch opgeslagen carrière kunnen gaan en dan die vervolgens over de originele carrière op kunnen slaan. Of misschien is er een manier om de career file handmatig aan te passen?

Sinds wanneer wordt je ontslagen door een slechte afkoopclausule te laten zetten in een contract?

Ben gedoemd, heb van alles geprobeerd. Had 3 automatische save slots. Allemaal opgeslagen na de contract onderhandelingen. Meteen de speler ontslagen, dan resteert mij 1 duel met Real Madrid. Ongeacht de uitslag wordt ik eruit gebonjourd. De keuze van clubs daarna is ook vrij dramatisch ondanks mijn prestaties met Barca. Wellicht eerst solliciteren en dan dat duel spelen…

Bah, vervelend zeg @Spoon0612. Misschien is er een optie om een andere aanbieding te accepteren en daarna te simuleren tot je weer een aanbod hebt van Barcelona?

In ander nieuws… Nico González (Barcelona) is in de afgelopen update toegevoegd. Heerlijke speler, maar EA slaat de plank weer eens mis wat betreft de statistieken. In de jeugdelftallen speelde hij als CM/CAM, maar hij breekt nu onder García Pimienta door als CDM bij Barcelona B.

Zucht. Net opnieuw begonnen en nu na de winterstop beland. Komt er weer een speler bij :sweat_smile:

Tsja, maar waar ga je dan de grens trekken? Begrijp volledig dat je opnieuw bent begonnen omdat Óscar Mingueza en Ilaix Moriba pas later werden toegevoegd, maar ga je dan hetzelfde doen met Nico González? En wat doe je dan op het moment dat Arnau Tenas, Alejandro Baldé of Gavi worden toegevoegd? Misschien had je een aantal spelers handmatig toe kunnen voegen voordat je aan de carrière begon? Maar nog een keer opnieuw beginnen slaat ook nergens op.

Ben nu voor Celta Vigo gegaan. Heb Gil nu transfervrij binnen omdat ik zijn contract had ontbonden bij Barcelona. Nu snel resultaat halen en dan een mooiere job hogerop pakken.

1 like

Klopt, ik ga ook niet weer opnieuw. Toevoegen is geen optie (PlayStation).